Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego i artykułów domowych oraz cateringowych

Data publikacji 2018-12-10
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659760-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I:
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego.
Kod CPV: 39220000-0 – Dostawa sprzętu kuchennego, artykuły gospodarstwa domowego
i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy (dla Części I),
2) Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
3) Załącznik nr 4A do SIWZ – Wzór umowy.
3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (maksymalnie 30 dni) od daty podpisania umowy.
4. Sposób realizacji umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane
w 2018 roku. Termin gwarancji minimum 12 miesięcy na urządzenia w poz. 125, 144, 146, 147, 148, 149, 152, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 172, 173, 174, 175, 176, 177 tabeli z Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 A do SIWZ).
2)W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu (czas reakcji na zgłoszenie) - w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia usterki oraz czas skutecznej naprawy sprzętu - w terminie 7 dni. Skuteczna naprawa obejmuje:
• Naprawy sprzętu u użytkownika,
• Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
• W przypadku braku możliwości naprawy - wymiana sprzętu na nowy o tych samych parametrach technicznych.
3) Do dostarczonego towaru Wykonawca dołączy dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi(użytkownika).
4) Sposób realizacji umowy:
a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert),
b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą,
c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym.
5) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy:
a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie.
b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy.
d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego
z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów.
Część II:
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów domowych oraz cateringowych.
Kod CPV: 39220000-0 – Dostawa sprzętu kuchennego, artykuły gospodarstwa domowego
i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy (dla Części II),
2) Załącznik nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
3) Załącznik nr 4B do SIWZ – Wzór umowy.
3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (maksymalnie 30 dni) od daty podpisania umowy.
4. Sposób realizacji umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane
w 2018 roku. Sposób realizacji umowy:
a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert),
b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą,
c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy:
a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie.
b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy.
d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego
z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c421d90e-2016-4e55-9f81-05c8e9b49f9e
Biuletyn 659760-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj - budynek nr 4 - portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego i artykułów domowych oraz cateringowych
Numer referencyjny PK9.261.72.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego. Kod CPV: 39220000-0 – Dostawa sprzętu kuchennego, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy (dla Części I), 2) Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 3) Załącznik nr 4A do SIWZ – Wzór umowy. 3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (maksymalnie 30 dni) od daty podpisania umowy. 4. Sposób realizacji umowy: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane w 2018 roku. Termin gwarancji minimum 12 miesięcy na urządzenia w poz. 125, 144, 146, 147, 148, 149, 152, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 172, 173, 174, 175, 176, 177 tabeli z Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 A do SIWZ). 2)W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu (czas reakcji na zgłoszenie) - w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia usterki oraz czas skutecznej naprawy sprzętu - w terminie 7 dni. Skuteczna naprawa obejmuje: • Naprawy sprzętu u użytkownika, • Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy, • W przypadku braku możliwości naprawy - wymiana sprzętu na nowy o tych samych parametrach technicznych. 3) Do dostarczonego towaru Wykonawca dołączy dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi(użytkownika). 4) Sposób realizacji umowy: a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert), b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą, c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym. 5) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy: a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie. b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie. c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy. d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów. Część II: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów domowych oraz cateringowych. Kod CPV: 39220000-0 – Dostawa sprzętu kuchennego, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy (dla Części II), 2) Załącznik nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 3) Załącznik nr 4B do SIWZ – Wzór umowy. 3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (maksymalnie 30 dni) od daty podpisania umowy. 4. Sposób realizacji umowy: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane w 2018 roku. Sposób realizacji umowy: a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert), b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą, c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym. 2) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy: a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie. b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie. c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy. d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (maksymalnie 30 dni) od daty podpisania umowy - dotyczy Części I oraz Części II.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 4 pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ust. 4 pkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 3 powyżej stosuje się. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 4 pkt 1) SIWZ składa dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 powyżej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ust. 3 pkt 1 powyżej stosuje się odpowiednio.
Czy wadium 1
Wadium 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); - część 2 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK9.261.72.2018 część nr …..” (należy wpisać nr części, dla której wnoszone jest wadium). Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy odpowiednio dla Części I zamówienia stanowi załacznik nr 4A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, natomiast Wzór umowy dla Części II zamówienia stanowi Załacznik nr 4 B do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy odpowiednio dla Części I oraz Części II: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Klasyfikacja zamówienia wg CPV: 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe; 1) przedmiot zamówienia opisują: - formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ (dla części I); - szczegółowe opisy minimalnych, wymaganych parametrów będących przedmiotem zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 A do SIWZ oraz wzór umowy – Załącznik nr 4 A do SIWZ; 2) termin realizacji zamówienia: w czasie nie dłuższym niż 30 dni liczone od podpisania umowy (termin zostanie wskazany przez Wykonawcę w ofercie); 3) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów domowych oraz cateringowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Klasyfikacja zamówienia wg 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe; 1) przedmiot zamówienia opisują: -formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ (dla części II); - szczegółowe opisy minimalnych, wymaganych parametrów będących przedmiotem zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 B do SIWZ oraz wzór umowy – Załącznik nr 4 B do SIWZ; 2) termin realizacji zamówienia: w czasie nie dłuższym niż 30 dni liczone od podpisania umowy (termin zostanie wskazany przez Wykonawcę w ofercie); 3) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)