| GuidZP400 |
5211626c-f2f4-4505-bf2e-65d1044e1da2
|
| Biuletyn |
659624-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
|
| Regon |
103890900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Sternicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
125
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-350
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
226 652 239
|
| Zamawiajacy fax |
226 652 285
|
| Zamawiajacy email |
dpskombatant@dpskombatant.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.um.warszawa.pl (http: dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.warszawa.pl (http: dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.warszawa.pl (http: dpskombatant.bip.um.warszawa.pl)
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” ul. Sternicza 125, 01-350 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
ZP 6-2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Warszawie
odpowiadających jakościowo szczegółowym normom handlowym (branżowym)
i ogólnej normie handlowej określonych w obowiązujących przepisach prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części na którą składana jest oferta:
1) Kalkulacja cenowa dla części nr 1 - Dostawy artykułów spożywczych – załącznik nr 4A
2) Kalkulacja cenowa dla części nr 2 - Dostawy mrożonek – załącznik nr 4B
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych artykułów w Kalkulacji cenowej, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych a wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje artykuły o tożsamej zawartości składników oraz porównywalnych wartościach odżywczych i energetycznych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Muszą to być artykuły odpowiadające pod względem norm i jakości artykułom wskazanym przez Zamawiającego
w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, a także posiadające nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.
Wykonawca oferując artykuł żywnościowy jako równoważny do opisanego
w Kalkulacji cenowej jest zobowiązany zachować minimalne wymagania podane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego artykułu. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek dopisać „artykuł równoważny” obok nazwy producenta/nazwy własnej oferowanego artykułu
w Kalkulacji cenowej, w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do równoważności artykułu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność artykułu oferowanego
z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego. Produkt równoważny musi spełniać warunek co do wskazanego w opisie (Kalkulacji cenowej) opakowania, jeżeli zostało podane (pojemność/waga/opakowanie – ilość szt.).
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych,
2) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów
Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub posiadają zgłoszoną działalność
rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów
pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzęcego
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
a) 100000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1 - Dostawy artykułów spożywczych
b) 50000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 2 – Dostawy
mrożonek
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedno zamówienia (jedna dostawa, jedna umowa - dla potrzeb w/w warunku nie podlegają sumowaniu zamówienia realizowane po sobie w bezpośrednim odstępie czasu, jak również zamówienia udzielane w częściach) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostarczaniem:
1.1) artykułów spożywczych w przypadku składania oferty na część nr 1 –
artykuły różne
1.2) mrożonek w przypadku składania oferty na część nr 2 – mrożonki
przy czym wartość zrealizowanego lub realizowanego zamówienia
ma wynosić co najmniej:
10000,00 zŁ podatkiem VAT w przypadku składania oferty
na część nr 1
70000,00 zł z podatkiem VAT w przypadku składania oferty na część
nr 2.
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu należy wykazać oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.
2) dysponują co najmniej 1 (jednym) miejscem składowania, magazynowania asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia posiadającego aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu (magazynu) podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem) lub decyzję wydaną przez właściwy organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu prowadzącego sprzedaż bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego (ze wskazaniem produktów pochodzących z zakładu, które mogą być wprowadzane na rynek na terytorium RP),
3) dysponują co najmniej 2 (dwoma) środkami transportu posiadającymi aktualną decyzje lub zaświadczenie lub opinię wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia przez środek transportu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania
do przewozu artykułów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
2. Aktualną decyzję lub zaświadczenie lub opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zakładu podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi i/lub mrożonymi lub w zakresie składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami spożywczymi i/lub mrożonymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem).
3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
4. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wypełniona kalkulacja cenowa (opis przedmiotu zamówienia) - wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4A i 4B do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 22a ustawy, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.
4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (o ile dotyczy) do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.1: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami kalkulacji cenowej przy zachowaniu łącznej ceny umowy z podatkiem VAT,
2) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań),
3) zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie – w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać
przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik do oferty (gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczenia ) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu przedmiotu zamówienia, posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub organ Inspekcji Weterynaryjnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii,
4) zmiany zadeklarowanych osób przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie
5) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
6) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
7) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|