Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego i oprogramowania pełniącego funkcję systemu do monitorowania kompetencji w ramach projektu pt.: Pozytywna edukacja w gminie Wąsosz

Data publikacji 2018-12-10
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski Wąsosza
Miejscowość Wąsosz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659726-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego i oprogramowania pełniącego funkcję systemu do monitorowania kompetencji w ramach projektu pt.: Pozytywna edukacja w gminie Wąsosz.
2. Postępowanie nie zostało podzielone na zadania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w następujących załącznikach: załącznik nr 2.
4. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) posiadał deklarację zgodności CE.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył sprzęt na własny koszt do placówek/szkół wymienionych poniżej, dokonał jego wniesienia, rozpakowania i montażu, wdrożył oprogramowanie oraz przeprowadził szkolenie w następujących placówkach szkolnych:
2.1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Wąsoszu, Aleja Niepodległości 10, 56-210 Wąsosz
2.2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Płoskach, Płoski 4, 56-210 Wąsosz
2.3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnoborsku, Czarnoborsko 10, 56-210 Wąsosz
oraz dostarczył instrukcje obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oprogramowanie pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane.
4) Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych.
5) W przypadku wskazania w zapisach SIWZ nazw własnych, typów, modelów, symboli itp., należy zapisy te rozumieć jako zapis o produkcie wzorcowym, wszędzie należy rozumieć, iż Zamawiający dodaje tam wyrazy „lub równoważny”.
6) Określone parametry dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
7) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. zał. 1, ceny, nazwy producenta, typu, modelu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eadbbe55-334b-492a-8672-d8c0148a4290
Biuletyn 659726-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski Wąsosza
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Wąsosz
Zamawiajacy kod pocztowy 56210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 065 543-78-50
Zamawiajacy email umw@kki.net.pl
Adres strony url www.bip.wasosz.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pozytywna edukacja w gminie Wąsosz
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wasosz.eu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego i oprogramowania pełniącego funkcję systemu do monitorowania kompetencji w ramach projektu pt.: Pozytywna edukacja w gminie Wąsosz
Numer referencyjny BOŚ.271.06.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego i oprogramowania pełniącego funkcję systemu do monitorowania kompetencji w ramach projektu pt.: Pozytywna edukacja w gminie Wąsosz. 2. Postępowanie nie zostało podzielone na zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w następujących załącznikach: załącznik nr 2. 4. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego, b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów, c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, d) posiadał deklarację zgodności CE. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył sprzęt na własny koszt do placówek/szkół wymienionych poniżej, dokonał jego wniesienia, rozpakowania i montażu, wdrożył oprogramowanie oraz przeprowadził szkolenie w następujących placówkach szkolnych: 2.1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Wąsoszu, Aleja Niepodległości 10, 56-210 Wąsosz 2.2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Płoskach, Płoski 4, 56-210 Wąsosz 2.3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnoborsku, Czarnoborsko 10, 56-210 Wąsosz oraz dostarczył instrukcje obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim. 3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oprogramowanie pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane. 4) Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych. 5) W przypadku wskazania w zapisach SIWZ nazw własnych, typów, modelów, symboli itp., należy zapisy te rozumieć jako zapis o produkcie wzorcowym, wszędzie należy rozumieć, iż Zamawiający dodaje tam wyrazy „lub równoważny”. 6) Określone parametry dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach. 7) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. zał. 1, ceny, nazwy producenta, typu, modelu.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: – co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu platformy edukacyjnej w oparciu o urządzenie wielofunkcyjne i centrum rejestracji użytkowników o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za dostarczenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie informatyczne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.4. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp, chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych, 6.4.5. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.4.6. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu platformy edukacyjnej w oparciu o urządzenie wielofunkcyjne i centrum rejestracji użytkowników o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy; 2) zmiany terminu realizacji umowy, określonego w § 3 w przypadku opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie ma lub nie mógł mieć wpływu. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac; 3) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową lub w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; 4) możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia po podpisaniu Umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego Umową modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. 5) Zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np.: rezygnacji. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie. 6) zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 7) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową lub w przypadku braku konieczności wykonywania części zamówienia, 8) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT; 9) Wykonawca może: a/. powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, b/. wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż w ofercie, c/. wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, d/. zrezygnować z podwykonawstwa. 2. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takich zmian.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)