GuidZP400 |
ace11a11-7747-4635-ba5e-7623cdf3b117
|
Biuletyn |
660719-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały eksploatacyjne do urządzeń w Centralnej Sterylizatornii
|
Numer referencyjny |
TP.382.125.2018 JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
21
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Część nr 1 – Włóknina sterylizacyjna - 12500 szt.;
2. Część nr 2 – Osłonki na naroża tac sterylizacyjnych - 12000 szt.;
3. Część nr 3 – Testy symulacyjne Bowie -Dick - 1500 szt.;
4. Część nr 4 – Testy do kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach - 1400 szt.;
5. Część nr 5 – Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych - 500 szt.;
6. Część nr 6 – Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi - 15 zestawów;
7. Część nr 7 – Plomby do zabezpieczania kontenerów sterylizacji - 4500 szt.;
8. Część nr 8 – Wkładki absorpcyjne - 1900 szt.;
9. Część nr 9 – Olej do konserwacji narzędzi chirurgicznych - 80 szt.;
10. Część nr 10 – Testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek - 1650 szt.;
11. Część nr 11 – Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń - 22 szt.;
12. Część nr 12 – Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 4000 szt.;
13. Część nr 13 – Rękawy papierowo - foliowe - 54 900 m.b.;
14. Część nr 14 – Przyłbice jednorazowe - 40 szt.;
15. Część nr 15 – Wskaźniki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej - 4000 szt.;
16. Część nr 16 – Materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC - 200028 szt.;
17. Część nr 17 – Taśma samoprzylepna do sterylizacji parowej - 1300 rolek;
18. Część nr 18 – Wskaźniki do monitorowania procesów sterylizacji parowej - 3200 szt.;
19. Część nr 19 – Testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych - 500 szt.;
20. Część nr 20 – Wskaźniki do kontroli sterylizacji parowej - 2000 szt.;
21. Część nr 21 – Środki do mycia i dezynfekcji - 103 op.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – po 1 arkuszu z każdej pozycji formularza ofertowego;
b) Część nr 2 – 4 sztuki;
c) Część nr 3 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
d) Część nr 4 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
e) Część nr 5 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
f) Część nr 6 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
g) Część nr 7 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
h) Część nr 8 – po 1 sztuce z poz. 1,2 formularza ofertowego;
i) Część nr 9 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
j) Część nr 10 – po 1 sztuce z poz. 1, 2 formularza ofertowego;
k) Część nr 11 – po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego;
l) Część nr 12 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego
m) Część nr 13 – z każdej poz. formularza ofertowego po 1 m.b.;
n) Część nr 14 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
o) Część nr 15 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
p) Część nr 16 – po 1 sztuce z poz. 1,2 formularza ofertowego;
q) Część nr 17 – po 1 rolce z poz. 1, 2 formularza ofertowego;
r) Część nr 18 – po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego;
s) Część nr 19 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
t) Część nr 20 – 1 sztuka z poz. 1 formularza ofertowego;
u) Część nr 21 – 1 sztuka z poz. 9 formularza ofertowego.
2) deklaracja zgodności wraz z załącznikami;
3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
4) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (strony katalogu lub foldery lub ulotki informacyjne lub prospekty, itp.) – dotyczy wszystkich części;
5) karta charakterystyki;
6) ulotki informacyjne producenta;
7) dokument potwierdzający, iż oferowane detergenty są kompatybilne, były przetestowane w myjniach dezynfektorach firmy Getinge;
8) w przypadku środków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy – aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (lub Ministra Zdrowia);
9) dokumenty potwierdzające zgodność w zakresie spektrum działania dla środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego - w celu potwierdzenia skuteczności działania bójczego środka dezynfekcyjnego (wymaga się, aby był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) należy załączyć dokumenty potwierdzające skuteczność bójczą na podstawie wykonanych badań (Faza 2, etap 1 i 2) oznaczających, iż przedmiot zamówienia został przebadany na organizmach testowych w zakresie działania: B, Tbc, F, V, S i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego lub Normom Polskim obszaru medycznego lub dokumenty potwierdzające wymaganą w SIWZ skuteczność bójczą w obszarze medycznym popartą wykonanymi badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, reprezentatywnych dla obszaru medycznego.
Zastosowane w SIWZ skróty spektrum działania oznaczają:
B – działanie bakteriobójcze,
Tbc – działanie prątkobójcze,
F – działanie grzybobójcze,
V – działanie wirusobójcze,
S – działanie sporobójcze
Uwaga:
- dokumenty wymienione w punkcie 2, 3, 4 dotyczą wszystkich wyrobów medycznych;
– dokumenty wymienione w punkcie 5, 6, 7, 8, dotyczą części nr 21;
– dokumenty wymienione w punkcie 9 dotyczą części części nr 21 pkt 3,4,6,7.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III);
5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „Materiałów eksploatacyjnych do urządzeń w Centralnej Sterylizacji” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Włóknina sterylizacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Włóknina zielona 60cm x 60cm - 1600 szt.;
2) Włóknina zielona 75cm x 75cm - 1600 szt.;
3) Włóknina zielona 100cm x 100cm - 3500 szt.;
4) Włóknina niebieska 60cm x 60cm - 1600 szt.;
5) Włóknina niebieska 75cm x 75cm - 1600 szt.;
6) Włóknina niebieska 100cm x 100cm - 2600 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Osłonki na naroża tac sterylizacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kartonowa osłonka na naroża tac sterylizacyjnych - 12000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Testy symulacyjne Bowie -Dick
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Testy symulacyjne Bowie - Dick - 1500 szt.;
2) Przyrząd testowy - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Testy do kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wskaźniki chemiczne do kontroli dezynfekcji termicznej - 1400 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych - 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw wskaźnikowy do monitorowania skuteczności mycia sztywnych narzędzi rurowych w myjniach dezynfektorach (zest. 25 szt.) - 15 zestawów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Plomby do zabezpieczania kontenerów sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Plomby plastikowe do zabezpieczenia zamknięcia kontenerów ze wskaźnikiem przed nieautoryzowanym otwarciem - 4500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Wkładki absorpcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wkładka absorpcyjna do tac narzędziowych - 250mm x 300mm - 900 szt.;
2) Wkładka absorpcyjna do tac narzędziowych - 300mm 500mm - 1000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Olej do konserwacji narzędzi chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Olej do konserwacji narzędzi chirurgicznych - 80 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Test do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek odwzorowujący typowy rękaw papierowo – foliowy - 1250 szt.;
2) Test do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek odwzorowujący typowe opakowanie typu tyvek– folia lub równoważne - 400 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Szczotka do diatermii - 10 szt.;
2) Szczotka do czyszczenia uporczywych zanieczyszczeń - 12 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach - 4000 szt.;
2) Przyrząd testowy kontroli procesu mycia do wskaźników - 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Rękawy papierowo - foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 50mm - 3000 m.b.;
2) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 75mm - 6000 m.b.;
3) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 100mm - 6000 m.b.;
4) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 120mm – 125mm - 6000 m.b.;
5) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 150mm - 5000 m.b.;
6) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 200mm – 210mm - 5000 m.b.;
7) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 250mm - 2000 m.b.;
8) Rękaw do sterylizacji bez fałdy 300mm - 320mm - 400 m.b.;
9) Rękaw do sterylizacji z fałdą 75mm - 5000 m.b.;
10) Rękaw do sterylizacji z fałdą 100mm - 5000 m.b.;
11) Rękaw do sterylizacji z fałdą 150mm - 6000 m.b.;
12) Rękaw do sterylizacji z fałdą 200mm - 3000 m.b.;
13) Rękaw do sterylizacji z fałdą 250mm - 2000 m.b.;
14) Rękaw do sterylizacji z fałdą 320mm - 500 m.b.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Przyłbice jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przyłbice jednorazowe chroniące przed czynnikami biologicznymi - 40 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Wskaźniki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Zintegrowany test do kontroli wsadu - 4000 szt.;
2) Przyrząd testowy kontroli wsadu - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Etykiety do systemu T_DOC do drukarek etykiet model Zebra S4M - 200000 szt.;
2) Termotransferowa kalka woskowo żywiczna, rozmiar 450m x110mm do drukarek etykiet model Zebra S4M - 25 szt.;
3) Taśma do drukarki Brother P touch 9700 (24mm x 8m) - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Taśma samoprzylepna do sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Taśma wskaźnikowa do pary wodnej - 500 rolek;
2) Taśma do zamykania pakietów - 800 rolek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Wskaźniki do monitorowania procesów sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Fiolkowy wskaźnik biologiczny o super szybkim odczycie do pary wodnej - odczyt po 24 minutach inkubacji - 2700 szt.;
2) Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do pary wodnej - odczyt po 3 godzinach - 500 szt.;
3) Autoczytnik do testów biologicznych kompatybilny z wyżej wymienionymi wskaźnikami - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Testy wykrywające pozostałości białka - 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Wskaźniki do kontroli sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wskaźniki chemiczne emulacyjne - 2000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Środki do mycia i dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Płynny zasadowy detergent do usuwania silnych zanieczyszczeń z wyrobów medycznych (op 20l) - 30 op.;
2) Płynny środek płuczący na bazie środków powierzchniowo – czynnych (op 20l) - 3 op.;
3) Płynny środek dezynfekcyjny do użycia w myjniach -dezynfektorach (op 20l) - 11 op.;
4) Płynny środek myjąco – dezynfekcyjny umożliwiający dekontaminacje prionów (op 20l) - 4 op.;
5) Płynny środek enzymatyczny do mycia w myjniach ultradźwiękowych (op 5 l) - 30 op.;
6) Płynny środek do pianowego mycia powierzchni sprzętu, wózków i pojemników (op. 5 l) - 4 op.;
7) Płynny środek do mycia i dezynfekcji w myjniach wózków ,kontenerów i butów operacyjnych (op 20l) - 9 op.;
8) Płynny środek do płukania w procesie dekontaminacji pojemników transportowych, wózków i butów operacyjnych (op20l) - 6 op.;
9) Preparat czyszcząco -konserwujący - 6 op.
|
| |