GuidZP400 |
e713a074-5cc5-4610-a280-cdd7f5c88ba3
|
Biuletyn |
660010-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą opreatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Słupsku, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu, pok. nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – Wyposażenie Kamienicy Otto Freundlicha: CZĘŚĆ I – wykonanie i montaż aneksu kuchennego, CZĘŚĆ II - dostawa i montaż mebli”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.79.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
„Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – Wyposażenie Kamienicy Otto Freundlicha: CZĘŚĆ I – wykonanie i montaż aneksu kuchennego, CZĘŚĆ II - dostawa i montaż mebli”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ I – wykonanie i montaż aneksu kuchennego, CZĘŚĆ II - dostawa i montaż mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
CZĘŚĆ I - do 56 dni
CZĘŚĆ II - do 32 dni
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie:
1) wprowadzenie harmonogramu wykonania dostaw w miarę potrzeb – z zastrzeżeniem terminu końcowego.
2) zmiana terminu końcowego w przypadku:
a) decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia dostawy w związku
z okolicznościami wynikającymi z prowadzonej przez inwestora działalności,
b) wydłużenia czasu udostępnienia miejsca montażu z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, np. brak możliwości wykonania montażu z powodu niezakończonych robót budowlanych, itp.,
c) przedłużenia przez Zamawiającego terminów umownych wykonania robót budowlanych lub wystąpienia kolizji z robotami budowlanymi realizowanymi
w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”,
d) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego np. poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, przed zawarciem umowy, a termin zakończenia dostawy określony został datą,
e) zmian zakresu dostawy wprowadzonych decyzjami wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek
z przedmiotem umowy,
f) konieczność wykonania innych dostaw dodatkowych lub uzupełniających może spowodować przesunięcie terminu zakończenia umowy,
g) niezapewnienia przez generalnego wykonawcę frontu prac do montażu urządzeń,
- pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu.
3) Zmiana umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian w umowie.
4) Wartość umowy może ulec obniżeniu w przypadku rezygnacji Zamawiającego z części dostawy o wartość tej niewykonanej części.
5) Zmiana umowy zgodnie z zapisami Prawa zamówień publicznych, w szczególności art.144.
6) Zmiana postanowień umowy będzie możliwa także w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie wniosek Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz będzie zawarta propozycja nowego mebla o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz
w niezmienionej cenie i pod warunkiem zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|