| GuidZP400 |
11bef020-6436-4ff6-a8fe-4897e5f86d02
|
| Biuletyn |
660892-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
|
| Regon |
25081047800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Św. Józefa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
627 635 650
|
| Zamawiajacy fax |
627 635 651
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@czystemiasto.pl
|
| Adres strony url |
www.czystemiasto.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.czystemiasto.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czystemiasto.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw", Orli Staw 2, 62-834 Ceków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
1 i 2
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
77
|
| Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, dlatego Zamawiający w pkt. II.8) ogłoszenia wskazał 77 dni.
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1) W ramach Zadania nr 1 wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy, której przedmiotem są mechaniczne części zapasowe do kompostowni o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto, które zostały wykonane w sposób należyty;
2) W ramach Zadania nr 2 wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy, której przedmiotem jest system łańcuchowy o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto, które zostały wykonane w sposób należyty.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4).1)-2).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)1)-2) dotyczących każdego z nich.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wykaz dostaw spełniających warunki o których mowa odpowiednio w pkt. 10.2.1)-2) IDW - I częśći SIWZ – wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik nr 4 do IDW;
2) dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.6.1) IDW - I części SIWZ, zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. III.1.3) IDW odpowiednio dla wybranego Zadania. W przypadku braku spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Podstawowym elementem oferty jest złożony, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem „Formularz oferty” - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym poszczególne załączniki do IDW :
• załącznik nr 1 dla Zadania nr 1,
• Załącznik nr 2 dla Zadania nr 2.
2.Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.:
1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub
2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty;
3) Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1. IDW - w formie pisemnej , pod rygorem nieważności, opatrzonej własnoręcznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji;
2) dokument, o którym mowa w pkt. 12.2. IDW - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w oryginale;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.8.2. IDW (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku złożenia oferty na 2 Zadania wystarczającym jest złożenie jednego przedmiotowego oświadczenia ze wskazaniem numerów Zadań.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.3. IDW dotyczącego każdego z nich.
Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.7).4. wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy.
7. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ustawy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach:
a) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy,
b) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
c) zmiana podwykonawcy lub określonego w ofercie Wykonawcy zakresu podwykonawstwa w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy.
2) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy w szczególności zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
77
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, dlatego Zamawiający powyżej w pkt. 4) wskazał 77 dni.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
77
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, dlatego Zamawiający powyżej w pkt. 4) wskazał 77 dni.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
|
| | |