Dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2

Data publikacji 2018-12-14
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660892-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11bef020-6436-4ff6-a8fe-4897e5f86d02
Biuletyn 660892-N-2018
Zamawiajacy nazwa Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
Regon 25081047800000
Zamawiajacy adres ulica pl. Św. Józefa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 635 650
Zamawiajacy fax 627 635 651
Zamawiajacy email przetargi@czystemiasto.pl
Adres strony url www.czystemiasto.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.czystemiasto.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czystemiasto.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw", Orli Staw 2, 62-834 Ceków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1 i 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 77
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, dlatego Zamawiający w pkt. II.8) ogłoszenia wskazał 77 dni.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1) W ramach Zadania nr 1 wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy, której przedmiotem są mechaniczne części zapasowe do kompostowni o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto, które zostały wykonane w sposób należyty; 2) W ramach Zadania nr 2 wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy, której przedmiotem jest system łańcuchowy o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto, które zostały wykonane w sposób należyty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4).1)-2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)1)-2) dotyczących każdego z nich.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykaz dostaw spełniających warunki o których mowa odpowiednio w pkt. 10.2.1)-2) IDW - I częśći SIWZ – wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik nr 4 do IDW; 2) dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.6.1) IDW - I części SIWZ, zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. III.1.3) IDW odpowiednio dla wybranego Zadania. W przypadku braku spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Podstawowym elementem oferty jest złożony, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem „Formularz oferty” - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym poszczególne załączniki do IDW : • załącznik nr 1 dla Zadania nr 1, • Załącznik nr 2 dla Zadania nr 2. 2.Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; 3) Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1. IDW - w formie pisemnej , pod rygorem nieważności, opatrzonej własnoręcznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji; 2) dokument, o którym mowa w pkt. 12.2. IDW - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w oryginale; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.8.2. IDW (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty na 2 Zadania wystarczającym jest złożenie jednego przedmiotowego oświadczenia ze wskazaniem numerów Zadań. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.3. IDW dotyczącego każdego z nich. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.7).4. wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy. 7. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ustawy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: a) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, b) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, c) zmiana podwykonawcy lub określonego w ofercie Wykonawcy zakresu podwykonawstwa w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy. 2) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy w szczególności zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, dlatego Zamawiający powyżej w pkt. 4) wskazał 77 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 11 tygodni od dnia zawarcia umowy, dlatego Zamawiający powyżej w pkt. 4) wskazał 77 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)