| GuidZP400 |
d3f8ddc4-92b6-4f14-a087-5f9c5c0213c4
|
| Biuletyn |
661976-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
|
| Regon |
51133293300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
5 Wileńskiej Brygady AK
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
28B
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-602
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
89 537 38 11,
|
| Zamawiajacy fax |
89 537 38 10
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@wspr.olsztyn.pl,
|
| Adres strony url |
pogotowie.olsztyn.sisco.info
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
pogotowie.olsztyn.sisco.info
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pogotowie.olsztyn.sisco.info
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. 5 Wileńskiej Brygady AK 28B, 10-602 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
| Numer referencyjny |
SAP.221-15.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 21 części:
Część 1: Igły, inne
Część 2: Strzykawki
Część 3: Kaniule, nakłuwacze skóry
Część 4: Cewniki, rurki intubacyjne
Część 5: Maski do podawania tlenu
Część 6: rurki krtaniowe, inne
Część 7: jednorurowe obwody do defibrylatora,
Część 8: rękawice
Część 9: gazy, kompresy, opaski, inne
Część 10: pokrowce, poszwy
Część 11: filtry, inne
Część 12: maski, zastawy zabiegowe, inne
Część 13: opatrunki, przylepce
Część 14: kołnierze, zestawy do porodu, inne
Część 15: worki na mocz, inne
Część 16: elektrody EKG
Część 17: dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka
Część 18: płachta, worek do zwłok
Część 19: Zestaw do krikotyrotomii, zestaw do odbarczania
Część 20: Elektrody do kardiowersji do Zoll, inne
Część 21: Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentu (aktualnego na dzień jego złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni.
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do IDW).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda przedkładania żadnych dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie:
Części nr 2: pkt 1-4
Części nr 3: pkt 1
Części nr 4: pkt. 11-12
Części nr 9: pkt. 7
Certyfikatów i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie
z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentu (aktualnego na dzień jego złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (zał. 1 do IDW),
2) Formularz cenowy (zał. 4 do IDW)
3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale VII pkt. 7.2. ppkt. 1) Pełnomocnictwo jest składane
w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i będą wiążące po ich zatwierdzeniu przez obie strony z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
• zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego,
• zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
• zmiany personaliów osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
• zmiany w przypadku wycofania z produkcji którejkolwiek pozycji z zamawianego asortymentu, (Wykonawca za zgodą zamawiającego dostarczy podobny lub lepszy produkt zamienny, w cenie równej do ceny wycofanego produktu),
• zmiany ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
• zmiana stawki podatku od towarów i usług,
• przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej wartości brutto umowy w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, na wniosek Zamawiającego lub za jego zgodą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami kalkulacji cenowej do wysokości łącznej wartości brutto umowy.
Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:15
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część 1: Igły, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 1: Igły, inne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Strzykawki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 2: Strzykawki;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Kaniule, nakłuwacze skóry
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 3: Kaniule, nakłuwacze skóry; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Cewniki, rurki intubacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 4: Cewniki, rurki intubacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Maski do podawania tlenu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 5: Maski do podawania tlenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
rurki krtaniowe, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
rurki krtaniowe, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
jednorurowe obwody do defibrylatora,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
jednorurowe obwody do defibrylatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
rękawice
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 8: rękawice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
gazy, kompresy, opaski, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 9: gazy, kompresy, opaski, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
pokrowce, poszwy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 10: pokrowce, poszwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
filtry, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 11: filtry, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
maski, zastawy zabiegowe, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 12: maski, zastawy zabiegowe, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
opatrunki, przylepce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 13: opatrunki, przylepce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
kołnierze, zestawy do porodu, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
worki na mocz, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 15: worki na mocz, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
elektrody EKG
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 16: elektrody EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 17: dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
płachta, worek do zwłok
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 18: płachta, worek do zwłok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do krikotyrotomii, zestaw do odbarczania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 19: Zestaw do krikotyrotomii, zestaw do odbarczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrody do kardiowersji do Zoll, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 20: Elektrody do kardiowersji do Zoll, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
część 21: Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
| | |