| GuidZP400 | 
						
															966bb23d-e1ce-4264-80ed-30b86c23d23b
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															660683-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															39076085200000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															K. B. Kominka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															7
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Polkowice
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															59-101 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															dolnośląskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															0-76 746 08 00
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															0-76 746 08 48
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															pcuz@pcuz.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.pcuz.pl 
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://pcuz.sisco.info
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															pisemnie
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ – S.A., ul. Kard. B. Kominka 7,  59-101 Polkowice
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															„Zakup i dostawa pieluchomajtek na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego                                w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach”
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															L. Dz. 2653/2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
1) pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M a30szt1) lub a20szt1) - 16000 szt.; 
2) pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L a30szt1) lub a20szt1) - 12000 szt.;
3) wkładki anatomiczne dla dorosłych - 10000 szt.;
3. Zakup pielucho majtek będzie się odbywał w cenach jednostkowych w ilościach  i asortymencie jak                         w załączniku „wykaz pieluchomajtek” do oferty z dnia (dd.mm.rrrr), w asortymencie dopuszczonym do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
4. Podane w ust. 2 ilości są orientacyjne. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oferowanego asortymentu w ramach wartości umowy oraz prawo do ograniczenia dostaw. 
5. Dostawy będą uzgadniane telefonicznie lub pocztą elektroniczną każdorazowo przez upoważnionych pracowników. Wykonawca zrealizuje dostawy w ciągu 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodniony inny termin dostawy.
6. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko do magazynu Zamawiającego. 
7. Do każdej dostawy wystawiana będzie faktura według cen podanych w załączniku „wykaz pieluchomajtek” do oferty z dnia (dd.mm.rrrr), Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur bez podpisu Zamawiającego.
8. Cena usługi netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie tylko w przypadku zmiany wysokości podatku VAT. 
9. Termin płatności: do 60 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
10. Minimalny termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 1 rok od daty dostawy.
11. Sprzedawane pieluchomajtki muszą posiadać atesty, które Wykonawca jest zobowiązany przedstawić na żądanie Zamawiającego. 
12. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uwzględniania reklamacji ilościowych                             i jakościowych.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33140000-3
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości 20%  zamówienia podstawowego.
													 | 
					
							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-12-31T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli złoży wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę. 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli złoży wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę. 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1)	DOŚWIADCZENIE: 
a)	Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 
b)	Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca winien wykazać, że spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże wykonane lub wykonywane  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 2 dostawy pieluchomajtek, o wartości min. 30.000,00 zł. każda dostawa, tzn. odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															określonych w pkt. X ust. 1 pkt 1.2.3 ppkt 1 siwz, odpowiednio: wykaz dostaw wykonanych,              a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 
1) Termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia.
3) wystąpi wzrost ilości i wartości zamówienia jak w § 1 ust. 10 umowy.
2. Na okoliczność o których mowa w pkt 1 ppkt 1 - 3  zostanie sporządzony aneks do umowy                             z Wykonawcą.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-12-27T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															13:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |