| GuidZP400 |
d8a39b42-7308-4aac-a800-4f3f1c181445
|
| Biuletyn |
662665-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego w Rykach
|
| Regon |
6070795100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leona Wyczółkowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ryki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
08500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 8654231, 8652450
|
| Zamawiajacy fax |
818 652 450
|
| Zamawiajacy email |
mpudlo1@tlen.pl
|
| Adres strony url |
www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Dodatkowe kwalifikacje szansą na zawodowy sukces w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła publiczna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https:// www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https:// www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa(sporządzoną w formie pisemnej, w języku polskim): za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wyczółkowskiego 10, 08-500 Ryki, Sekretariat Szkoły
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Część I. Dostawa urządzeń dla pracowni zawodowych Część II. Dostawa materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych Część III. Dostawa narzędzi i sprzętu dla pracowni warsztatowych
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
trzy
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych (zwanych ,,przedmiotem zamówienia").2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu asortymentowym/opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ. 3. Część I zamówienia obejmuje: zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem -szt. 20, drukarka laserowa kolorowa -szt. 2, projektor multimedialny -szt. 2, ekran projekcyjny-szt.2. Część II zamówienia obejmuje: druki formularzy, formularze dokumentów księgowych, zestaw przepisów prawa dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej. Część III zamówienia obejmuje narzędzia i sprzęt dla pracowni warsztatowych. 4.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach umowy o partnerstwie na rzecz realizacji projektu: Dodatkowe kwalifikacje szansą na zawodowy sukces w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, zawartej w dniu 24.11.2017 r.
|
| Cpv glowny przedmiot |
43300000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1.1. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór wykonawcy; 1.2. konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 1.3. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 1.4. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.5. zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług VAT; 1.6. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp,), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.7. wystąpienie zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.8. wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych , o cenie nie wyższej niż w umowie; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń dla pracowni zawodowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych (zwanych ,,przedmiotem zamówienia").2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu asortymentowym/opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ. 3. Część I zamówienia obejmuje: zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem -szt. 20, drukarka laserowa kolorowa -szt. 2, projektor multimedialny -szt. 2, ekran projekcyjny-szt.2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych (zwanych ,,przedmiotem zamówienia").2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu asortymentowym/opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ.Część II zamówienia obejmuje: druki formularzy, formularze dokumentów księgowych, zestaw przepisów prawa dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa narzędzi i sprzętu dla pracowni warsztatowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43300000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów dydaktycznych dla pracowni zawodowych (zwanych ,,przedmiotem zamówienia").2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu asortymentowym/opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ. Część III zamówienia obejmuje narzędzia i sprzęt dla pracowni warsztatowych, w tym narzędzia drobne.
|
| | |