| GuidZP400 |
081fc9d7-954d-4a66-b9e1-f13b77125deb
|
| Biuletyn |
661218-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
|
| Regon |
14273498200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 695 21 30
|
| Zamawiajacy fax |
22 695 21 33
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.co@prezydent.pl
|
| Adres strony url |
www.co.kprp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.kprp.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.kprp.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową (w formie pisemnej)
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych
|
| Numer referencyjny |
ZP.CO-44/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie częsci
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna wg następującego podziału na części:
a) część I – Przyprawy,
b) część II – Produkty sypkie (w tym zbożowe),
c) część III – Produkty konserwowe,
d) część IV – Bakalie, dodatki do ciast i deserów,
e) część V – Oleje i oliwy,
f) część VI – Sosy,
g) część VII – Desery, konfitury, przetwory owocowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia (liczony dla każdej części zamówienia oddzielnie) – sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania wartości umowy dla danej części zamówienia, jednak nie dłużej niż 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez wydłużenie terminu wykonania zamówienia, jeżeli kwota umowy nie zostanie wyczerpana do końca terminu obowiązywania umowy, w takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić maksymalnie o okres, w którym najprawdopodobniej zostanie wyczerpana wartość umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca winien przedstawić aktualną decyzję administracyjną lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się posiadaniem środka transportu przystosowanego i dopuszczonego przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną do przewozu żywności potwierdzającego, że środek transportu jest dopuszczony do transportu żywności.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:
i. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
ii. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w ppkt ii. powyżej z ogólnodostępnych baz danych zamieszczonych na stronach internetowych odpowiedniego ministerstwa.
Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz.570, z późn. zm.).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
i. koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt 2) lit. a) SIWZ);
ii. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (dotyczy warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt. 2) lit. c) SIWZ - wzór wykazu środków transportu stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
i. certyfikatu HACCP lub oświadczenia Wykonawcy w zakresie wszystkich części o posiadaniu wdrożonego systemu HACCP zgodnie z art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz art. 5 Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Załącznik nr 10 do SIWZ);
ii. oświadczenia Wykonawcy w zakresie części I, II, IV, V, VI, VII, że oferowane artykuły spełniają wymagania określone:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz są zgodne z Polską Normą,
b) w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, s. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t.34, s. 319) (Załącznik nr 11 do SIWZ),
iii. oświadczenia Wykonawcy w zakresie części III (produkty konserwowe), że oferowane artykuły spełniają wymagania określone:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz są zgodne z Polską Normą,
b) w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, s. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t.34, s. 319),
c) w rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Załącznik nr 12 do SIWZ).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100),
b) dla części II – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100),
c) dla części III – 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100),
d) dla części IV – 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),
e) dla części V – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100),
f) dla części VI – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100),
g) dla części VII – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 – 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Dostawy artykułów spożywczych [sygnatura postępowania – ZP.CO-44/2018]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona:
a) zmiany artykułów na inne spełniające wymagania zawarte w SIWZ dopuszczając możliwość zmiany producenta oraz gramatury artykułów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury - w sytuacji wycofania artykułów przez producenta z produkcji, braku ich dostępności na rynku po terminie składania ofert. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
b) zmiany przez producenta gramatury opakowań zaoferowanych artykułów po terminie składania ofert przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
c) okresowego obniżania cen artykułów spożywczych w związku z rabatem promocyjnym,
d) zmiany stawki podatku (VAT) na dostawy będące przedmiotem zamówienia – w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany,
e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jak również zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownej dokumentacji wykazującej zmiany kosztów wykonania zamówienia celem weryfikacji jej zasadności i ewentualnego wynegocjowania przez Strony zakresu i terminu wprowadzenia zmian,
f) nie wyczerpania wartości zamówienia do końca terminu obowiązywania umowy. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może się wydłużyć maksymalnie o okres, w którym najprawdopodobniej zostanie wyczerpana wartość zamówienia,
g) rozliczeń dotyczących wystawianych faktur po obiorach zamówionych Artykułów.
2. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić od dnia wprowadzenia:
a) nowych stawek podatku od towarów i usług,
b) nowej wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
c) nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15850000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część I – Przyprawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty sypkie (w tym zbożowe)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15850000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część II – Produkty sypkie (w tym zbożowe).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty konserwowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15850000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część III – Produkty konserwowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Bakalie, dodatki do ciast i deserów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15850000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część IV – Bakalie, dodatki do ciast i deserów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Oleje i oliwy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część V – Oleje i oliwy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Sosy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część VI – Sosy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Desery, konfitury, przetwory owocowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” na potrzeby obiektów, w których prowadzona jest działalność gastronomiczna dla część VII – Desery, konfitury, przetwory owocowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
|
| | |