Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie strony internetowej wraz z modułem aplikacji COME-IN! udostępniającej materiały cyfrowe dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności słuchu oraz wzroku dla Muzeum Archeologicznego w Krakowie w ramach Projektu pn. „ COME-IN! CE 187 „Cooperating for Open access to Museums towards a widEr INclusion”.

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Muzeum Archeologiczne w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662570-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w swoim zakresie:
1) wykonanie przez Wykonawcę dzieła polegającego na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony www wraz z modułem aplikacji COME-IN! udostępniającej materiały cyfrowe dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności słuchu oraz wzroku, w tym ;
a) wykonanie koncepcji strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ;
b) wykonanie wstępnych projektów graficznych strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ;
c) wykonanie wersji testowej strony www i modułu aplikacji COME-IN! w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego koncepcje i wstępne projekty graficzne i zaprezentownie ich na otwarciu wystawy pn. "Prehistoria dla wszystkich", która odbędzie się w dniu 12.03.2019 r.
d) wykonanie ostatecznego projektu graficznego (layoutu) strony www oraz modułu aplikacji;
e) wykonanie strony www w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządznia treścią (CMS) wraz z wdrożeniem oraz wypełnienie strony www treścią udostępnioną i wskazaną przez Zamawiającego, w szczególności przeniesienie wskazanych treści z obecnej strony www.ma.krakow.pl,
f) wykonanie modułu aplikacji COME-IN! wraz z zawartością, w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządzania treścią (CMS) wraz z wdrożeniem,
g) wypełnienie modułu aplikacji treścią wykonaną przez Wykonawcę, w szczególności:
• opisy 12 sztuk zabytków w polskim języku uproszczonym z tłumaczeniem na uproszczony język angielski,
• audiodeskrypcja (opis i nagranie audio) 12 sztuk zabytków w języku polskimi i w języku angielskim,
• video tłumaczenia dla 12 sztuk zabytków na Polski Język Migowy,
• wizualizacje 12 modeli w formacie 3D,
• wykonanie napisów dla niesłyszących dla 12 wizualizacji z zabytkami (w formie tekstu zsynchronizowanego z treścią audiowizualną filmu),
na podstawie plików źródłowych i opisów pomocniczych udostępnionych przez Zamawiającego w formacie chmury punktów oraz modeli w formacie PLY,
h) umieszczenie strony na wskazanym przez Zamawiającego serwerze lub usłudze hostingowej;
2) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! wraz z ich dokumentacją techniczną a także przekazanie kodów źródłowych do strony i modułu aplikacji. Po zakończeniu wdrożenia strony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację umożliwiającą dalsze rozwijanie funkcjonalności strony wraz z modułem aplikacji przez Zamawiającego lub podmioty trzecie. Dokumentacja winna zawierać kompletny opis techniczny strony i aplikacji, wytyczne dotyczące konserwacji systemu oraz instrukcję obsługi uwzględniającą wszystkie funkcjonalności strony;
3) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu) strony i modułu aplikacji, kodów źródłowych w zakresie określonym we wzorze umowy wraz z prawami zależnymi;
4) przeprowadzenie przed odbiorem szkolenia personelu Zamawiającego;
5) świadczenie usługi gwarancyjnej.

Zamówienie będzie realizowane w II etapach:
1) I etap - do 30 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 10.03.2019 r. (pliki źródłowe zostaną udostępnione przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy), obejmujący:
a. wykonanie koncepcji strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ;
b. wykonanie wstępnych projektów graficznych strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ;
c. wykonanie wersji testowej strony www i modułu aplikacji COME-IN! w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego koncepcje i wstępne projekty graficzne,
d. wypełnienie wersji testowej strony www treścią udostępnioną przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do przygotowania prezentacji, o której mowa poniżej,
e. wypełnienie wersji testowej modułu aplikacji COME-IN! treścią wykonaną przez Wykonawcę, obejmującą:
• opisy 3 sztuk zabytków w polskim języku uproszczonym z tłumaczeniem na uproszczony język angielski,
• audiodeskrypcja (opis i nagranie audio) 3 sztuk zabytków w języku polskimi i w języku angielskim,
• video tłumaczenia dla 3 sztuk zabytków na Polski Język Migowy, wizualizacje 3 sztuk modeli w formacie 3D,
• wykonanie napisów dla niesłyszących dla 3 wizualizacji z zabytkami (w formie tekstu zsynchronizowanego z treścią audiowizualną filmu),
na podstawie plików źródłowych i opisów pomocniczych udostępnionych przez Zamawiającego w formacie chmury punktów oraz modeli w formacie PLY,
f. zaprezentowanie wypełnionej wersji testowej strony i modułu aplikacji Come IN! wraz ze wszystkimi elementami, o których mowa w pkt 1) lit. e) powyżej na wystawie pn. "Prehistoria dla wszystkich", trwające 20 minut, która odbędzie się w dniu 12.03.2019 r.
2) II etap - do 30.04.2019 r., obejmujący:
a) wykonanie ostatecznych projektów graficznych (layoutu) strony www oraz modułu aplikacji;
b) wykonanie strony www w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządznia treścią (CMS) wraz z wdrożeniem oraz wypełnienie strony www treścią udostępnioną i wskazaną przez Zamawiającego, w szczególności przeniesienie wskazanych treści z obecnej strony www.ma.krakow.pl,
c) wykonanie modułu aplikacji COME-IN! wraz z pełną zawartością w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządzania treścią (CMS) wraz z wdrożeniem,
d) wypełnienie modułu aplikacji treścią pozostałą do wykonania przez Wykonawcę, o której mowa w załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia a nie wykonaną przez niego w I etapie, w szczególności:
• opisy pozostałych sztuk zabytków w polskim języku uproszczonym z tłumaczeniem na uproszczony język angielski,
• audiodeskrypcja (opis i nagranie audio) pozostałych sztuk zabytków w języku polskimi i w języku angielskim,
• video tłumaczenia dla pozostałych sztuk zabytków na Polski Język Migowy,
• wizualizacje pozostałych modeli w formacie 3D,
• wykonanie napisów dla niesłyszących dla pozostałych wizualizacji z zabytkami (w formie tekstu zsynchronizowanego z treścią audiowizualną filmu),
na podstawie plików źródłowych i opisów pomocniczych udostępnionych przez Zamawiającego w formacie chmury punktów oraz modeli w formacie PLY,
e) umieszczenie strony na wskazanym przez Zamawiającego serwerze lub usłudze hostingowej;
f) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! wraz z ich dokumentacją techniczną a także przekazanie kodów źródłowych do strony i modułu aplikacji. Po zakończeniu wdrożenia strony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację umożliwiającą dalsze rozwijanie funkcjonalności strony wraz z modułem aplikacji przez Zamawiającego lub podmioty trzecie. Dokumentacja winna zawierać kompletny opis techniczny strony i aplikacji, wytyczne dotyczące konserwacji systemu oraz instrukcję obsługi uwzględniającą wszystkie funkcjonalności strony;
g) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu) strony, modułu aplikacji, kodów źródłowych w zakresie określonym we wzorze umowy wraz z prawami zależnymi;
h) przeprowadzenie przed odbiorem szkolenia personelu Zamawiającego;
i) świadczenie usługi gwarancyjnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f16d8ea-105d-4d71-a053-29af69b72898
Biuletyn 662570-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Archeologiczne w Krakowie
Regon 35708062000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Senacka
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-12 422-75-60
Zamawiajacy fax 0-12 422-75-61
Zamawiajacy email mak@ma.krakow.pl
Adres strony url www.ma.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projektu pn. „ COME-IN! CE 187 Cooperating for Open access to Museums towards a widEr INclusion
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ma.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ma.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-002 Kraków, ul.Senacka 3 Adres:
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie strony internetowej wraz z modułem aplikacji COME-IN! udostępniającej materiały cyfrowe dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności słuchu oraz wzroku dla Muzeum Archeologicznego w Krakowie w ramach Projektu pn. „ COME-IN! CE 187 „Cooperating for Open access to Museums towards a widEr INclusion”.
Numer referencyjny nr sprawy: DA-271-369/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w swoim zakresie: 1) wykonanie przez Wykonawcę dzieła polegającego na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony www wraz z modułem aplikacji COME-IN! udostępniającej materiały cyfrowe dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności słuchu oraz wzroku, w tym ; a) wykonanie koncepcji strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ; b) wykonanie wstępnych projektów graficznych strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ; c) wykonanie wersji testowej strony www i modułu aplikacji COME-IN! w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego koncepcje i wstępne projekty graficzne i zaprezentownie ich na otwarciu wystawy pn. "Prehistoria dla wszystkich", która odbędzie się w dniu 12.03.2019 r. d) wykonanie ostatecznego projektu graficznego (layoutu) strony www oraz modułu aplikacji; e) wykonanie strony www w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządznia treścią (CMS) wraz z wdrożeniem oraz wypełnienie strony www treścią udostępnioną i wskazaną przez Zamawiającego, w szczególności przeniesienie wskazanych treści z obecnej strony www.ma.krakow.pl, f) wykonanie modułu aplikacji COME-IN! wraz z zawartością, w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządzania treścią (CMS) wraz z wdrożeniem, g) wypełnienie modułu aplikacji treścią wykonaną przez Wykonawcę, w szczególności: • opisy 12 sztuk zabytków w polskim języku uproszczonym z tłumaczeniem na uproszczony język angielski, • audiodeskrypcja (opis i nagranie audio) 12 sztuk zabytków w języku polskimi i w języku angielskim, • video tłumaczenia dla 12 sztuk zabytków na Polski Język Migowy, • wizualizacje 12 modeli w formacie 3D, • wykonanie napisów dla niesłyszących dla 12 wizualizacji z zabytkami (w formie tekstu zsynchronizowanego z treścią audiowizualną filmu), na podstawie plików źródłowych i opisów pomocniczych udostępnionych przez Zamawiającego w formacie chmury punktów oraz modeli w formacie PLY, h) umieszczenie strony na wskazanym przez Zamawiającego serwerze lub usłudze hostingowej; 2) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! wraz z ich dokumentacją techniczną a także przekazanie kodów źródłowych do strony i modułu aplikacji. Po zakończeniu wdrożenia strony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację umożliwiającą dalsze rozwijanie funkcjonalności strony wraz z modułem aplikacji przez Zamawiającego lub podmioty trzecie. Dokumentacja winna zawierać kompletny opis techniczny strony i aplikacji, wytyczne dotyczące konserwacji systemu oraz instrukcję obsługi uwzględniającą wszystkie funkcjonalności strony; 3) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu) strony i modułu aplikacji, kodów źródłowych w zakresie określonym we wzorze umowy wraz z prawami zależnymi; 4) przeprowadzenie przed odbiorem szkolenia personelu Zamawiającego; 5) świadczenie usługi gwarancyjnej. Zamówienie będzie realizowane w II etapach: 1) I etap - do 30 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 10.03.2019 r. (pliki źródłowe zostaną udostępnione przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy), obejmujący: a. wykonanie koncepcji strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ; b. wykonanie wstępnych projektów graficznych strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! ; c. wykonanie wersji testowej strony www i modułu aplikacji COME-IN! w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego koncepcje i wstępne projekty graficzne, d. wypełnienie wersji testowej strony www treścią udostępnioną przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do przygotowania prezentacji, o której mowa poniżej, e. wypełnienie wersji testowej modułu aplikacji COME-IN! treścią wykonaną przez Wykonawcę, obejmującą: • opisy 3 sztuk zabytków w polskim języku uproszczonym z tłumaczeniem na uproszczony język angielski, • audiodeskrypcja (opis i nagranie audio) 3 sztuk zabytków w języku polskimi i w języku angielskim, • video tłumaczenia dla 3 sztuk zabytków na Polski Język Migowy, wizualizacje 3 sztuk modeli w formacie 3D, • wykonanie napisów dla niesłyszących dla 3 wizualizacji z zabytkami (w formie tekstu zsynchronizowanego z treścią audiowizualną filmu), na podstawie plików źródłowych i opisów pomocniczych udostępnionych przez Zamawiającego w formacie chmury punktów oraz modeli w formacie PLY, f. zaprezentowanie wypełnionej wersji testowej strony i modułu aplikacji Come IN! wraz ze wszystkimi elementami, o których mowa w pkt 1) lit. e) powyżej na wystawie pn. "Prehistoria dla wszystkich", trwające 20 minut, która odbędzie się w dniu 12.03.2019 r. 2) II etap - do 30.04.2019 r., obejmujący: a) wykonanie ostatecznych projektów graficznych (layoutu) strony www oraz modułu aplikacji; b) wykonanie strony www w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządznia treścią (CMS) wraz z wdrożeniem oraz wypełnienie strony www treścią udostępnioną i wskazaną przez Zamawiającego, w szczególności przeniesienie wskazanych treści z obecnej strony www.ma.krakow.pl, c) wykonanie modułu aplikacji COME-IN! wraz z pełną zawartością w oparciu o przygotowany i zaakceptowany przez Zamawiającego layout oraz system zarządzania treścią (CMS) wraz z wdrożeniem, d) wypełnienie modułu aplikacji treścią pozostałą do wykonania przez Wykonawcę, o której mowa w załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia a nie wykonaną przez niego w I etapie, w szczególności: • opisy pozostałych sztuk zabytków w polskim języku uproszczonym z tłumaczeniem na uproszczony język angielski, • audiodeskrypcja (opis i nagranie audio) pozostałych sztuk zabytków w języku polskimi i w języku angielskim, • video tłumaczenia dla pozostałych sztuk zabytków na Polski Język Migowy, • wizualizacje pozostałych modeli w formacie 3D, • wykonanie napisów dla niesłyszących dla pozostałych wizualizacji z zabytkami (w formie tekstu zsynchronizowanego z treścią audiowizualną filmu), na podstawie plików źródłowych i opisów pomocniczych udostępnionych przez Zamawiającego w formacie chmury punktów oraz modeli w formacie PLY, e) umieszczenie strony na wskazanym przez Zamawiającego serwerze lub usłudze hostingowej; f) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi strony www oraz modułu aplikacji COME-IN! wraz z ich dokumentacją techniczną a także przekazanie kodów źródłowych do strony i modułu aplikacji. Po zakończeniu wdrożenia strony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację umożliwiającą dalsze rozwijanie funkcjonalności strony wraz z modułem aplikacji przez Zamawiającego lub podmioty trzecie. Dokumentacja winna zawierać kompletny opis techniczny strony i aplikacji, wytyczne dotyczące konserwacji systemu oraz instrukcję obsługi uwzględniającą wszystkie funkcjonalności strony; g) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu) strony, modułu aplikacji, kodów źródłowych w zakresie określonym we wzorze umowy wraz z prawami zależnymi; h) przeprowadzenie przed odbiorem szkolenia personelu Zamawiającego; i) świadczenie usługi gwarancyjnej.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w następujących terminach: 1) I etap, o którym mowa w Rozdziale 3 ust. 4 pkt 1) siwz - do 30 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 10.03.2019 r., 2) II etap, o którym mowa w Rozdziale 3 ust. 4 pkt 2) siwz - do dnia 30.04.2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał i wdrożył co najmniej dwie strony internetowe, które zostały wykonana w oparciu o Systemu Zarządzania Treścią (rozwiązanie CMS) lub aplikacje prezentujące treści multimedialne i co najmniej jedna ze stron lub aplikacja zawierała treści dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami wzroku i słuchu, takie jak audiodeskrypcja i tłumaczenie na Polski Język Migowy.  dysponuje lub będzie dysponował zespołem wykonawczym dedykowanym do realizacji niniejszego zamówienia, w skład którego będą wchodzić następujące osoby:  kierownik zespołu, który posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem osób i wykaże, że kierował lub nadzorował realizację co najmniej dwóch projektów informatycznych, z których każdy obejmował swoim zakresem wykonanie co najmniej jednego z następujących elementów tj. strony internetowej lub portalu lub aplikacji,  minimum jeden programista posiadający doświadczenie w tworzeniu systemów internetowych, w tym systemów zarządzania treścią, stron internetowych lub portali, i który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem wykonanie i wdrożenie strony internetowej lub portalu lub aplikacji zawierających treści dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami wzroku i słuchu, takie jak audiodeskrypcja i tłumaczenie na Polski Język Migowy,  minimum jeden grafiki komputerowy posiadający doświadczenie w tworzeniu grafiki stron internetowych lub portali, i który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie graficzne koncepcje interfejsu użytkownika (layouty), które zostały wykorzystane w aplikacjach webowych lub stronach internetowych,  minimum jedna osoba posiadająca umiejętność posługiwania się Polskim Językiem Migowym na poziomie biegłym, potwierdzoną ważnym certyfikatem wydanym przez Polski Związek Głuchych na poziomie T2 (biegła znajomość) lub innym równoważnym dokumentem potwierdzającym znajomość tego języka na poziomie biegłym. Za równoważny zostanie uznany dokument, który potwierdzi na poziomie biegłym co najmniej umiejętności w zakresie odbierania informacji nadawanych w języku migowym, komunikowania się z osobami niesłyszącymi oraz tłumaczenia na język migowy różnego rodzaju treści.  minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w tworzeniu audiodeskrypcji, która wykonała co najmniej trzy opisy obiektów (przedmiotów) dla osób niewidomych w języku polskim (audiodeskrypcja),  minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w tworzeniu audiodeskrypcji, która wykonała co najmniej dwa opisy obiektów (przedmiotów) dla osób niewidomych w języku angielskim (audiodeskrypcja), Przez audiodeskrypcję należy rozumieć przekazywany drogą słuchową werbalny opis treści wizualnych osobom niewidomym i słabowidzącym.  minimum jedna osoba z niepełnosprawnością wzroku,  minimum jedna osoba z niepełnosprawnością słuchu. Zamawiający dopuszcza możliwość łącznia powyższych funkcji. Każda następna osoba wskazana do zespołu wykonawczego przez wykonawcę ponad wymagane minimum, winna wykazać się doświadczeniem co najmniej na takim poziomie, jaki jest wymagany dla danej funkcji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z dowodami potwierdzającymi, że ujęte w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym, dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 32) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale 5 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi zał. nr 4 do siwz. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w treści umowy w zakresie określonym we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Doświadczenie audiodeskryptora dedykowanego do realizacji zamówienia w tworzeniu opisów w języku angielskim (DD2)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie audiodeskryptora dedykowanego do realizacji zamówienia w tworzeniu opisów w języku polskim (DD1)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Doświadczenie programisty dedykowanego do realizacji zamówienia (DP)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Kryterium społeczne - zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością (KS)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)