| GuidZP400 |
3bffe0a2-752d-4189-b8b5-4e387a05d4e4
|
| Biuletyn |
663083-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
| Regon |
27064118400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 6164482 w. 292
|
| Zamawiajacy fax |
327 519 844
|
| Zamawiajacy email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie ( V piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kleszczyków, elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy oraz plastrów, setonów, serwet, chust do Apteki ( powtórka) SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
|
| Numer referencyjny |
SZP.III.240/32/18/P
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kleszczyków, elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy oraz plastrów, setonów, serwet, chust do Apteki
(powtórka) SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 pakietów: 1- Kleszczyki; 2- Pisak skórny; 3- Elektrody do neuromonitora w chirurgii tarczycy; 4- Plastry; 5- Setony ,chusta ,serweta
|
| Cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.2Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 211).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.5).
2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:.
a) próbek w pakiecie 4 do poz. 10-18 po 1 szt.,
Próbki nie będą podlegały zwrotowi,
b) karty techniczne wystawione przez producenta lub inne materiały informacyjne dla pakietu 4 poz.10-18, pakietu 5 poz.1-8, potwierdzających parametry oceniane w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.12.Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale.13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt.12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.14.Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.15.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.16.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad:17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy 4a-Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach:
a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja),
b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian),
c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia
d) zmiany cen urzędowych,
e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany).
f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
Wzór umowy 4b- Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach:
a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja),
b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian),
c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia
d) zmiany cen urzędowych,
e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany).
f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
15. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
15.1 Administratorem danych osobowych jest:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl
15.2 Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych: iodo@szpital.jaworzno.pl
15.3 Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przetwarzane są w celu realizacji umów cywilnoprawnych, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO).Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji celu.
15.4 Informacje o odbiorcach danych osobowych
Dane osobowe kontrahentów mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, dostawcom usług (np. technicznych, organizacyjnych, teleinformatycznych, firmom kurierskim i pocztowym), organom administracji publicznej i samorządom zawodowym.
15.5 Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przechowywane są przez okres niezbędny dla realizacji celu, w szczególności złożenia, badania, wyboru oferty oraz dla potrzeb rachunkowych i podatkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przez okres przedawnienia roszczeń związanych z realizacją celu.
15.6 Prawa przysługujące klientom w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz prawo do złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody w dowolnym momencie jeżeli dane przetwarzane są na podstawie zgody, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania jeżeli dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
15.7 Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych; ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00; fax. 22 531 03 01; Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00
15.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
15.9 Wykonawca winien wraz z ofertą (zgodnie z treścią formularza ofertowego) złożyć oświadczenie
- że zapoznał się z Informacją na temat przetwarzania danych osobowych
w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie oraz że został poinformowany/a
o dostępności ww. informacji na stronie internetowej Szpitala www.szpital.jaw.pl oraz na tablicach informacyjnych.
- że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Kleszczyki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania od podpisania umowy do 27.11.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kleszczyków.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Pisak skórny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania od podpisania umowy do 27.11.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pisaków skórnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Elektrody do neuromonitora w chirurgii tarczycy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod do neuromonitora w chirurgii tarczycy
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Plastry
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania od podpisania umowy do 20.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - Setony ,chusta ,serweta
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania od podpisania umowy do 20.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa setonów, chust, serwet.
|
| | |