| GuidZP400 |
99adf3c8-e7b4-4960-a3b1-629506ade42e
|
| Biuletyn |
661548-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
| Regon |
43101917000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20029
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636
|
| Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
| Zamawiajacy email |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
| Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020 w ramach projektu „Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tak pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie , ul.Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - Kancelaria Ogólna)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2019 roku
|
| Numer referencyjny |
OP-IV.272.134.2018.AKL
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a SIWZ) oraz artykułów biurowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1 - Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w ciągu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
Część nr 2 - Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, zrealizował minimum dwie dostawy artykułów biurowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszy m niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 a i b do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany postanowień umowy zawiera par.7 Wzorów umów stanowiących Załącznik 3a i 3b SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego informacje dotyczące:kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;ceny zawarte w ofertach i termin realizacji każdorazowej dostawy częściowej.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o otwarciu ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie zamawiającego wraz z informacją o której mowa w pkt 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt.(100%=100pkt.)Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca otrzyma 40 punktów, gdy zadeklaruje czas realizacji każdorazowej dostawy częściowej papieru w terminie 3 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego. Wykonawca otrzyma 30 punktów w przypadku zaoferowania 5 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 10 punktów w przypadku zaoferowania 10 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania dłuższego niż 10 dniowego terminu dostawy, termin realizacji nie może być jednak dłuższy niż 15 dni.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a do niniejszej SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca otrzyma 40 punktów, gdy zadeklaruje czas realizacji każdorazowej dostawy częściowej artykułów biurowych w terminie 3 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego. Wykonawca otrzyma 30 punktów w przypadku zaoferowania 5 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 10 punktów w przypadku zaoferowania 10 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania dłuższego niż 10 dniowego terminu dostawy, termin realizacji nie może być jednak dłuższy niż 15 dni.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1b do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
|
| | |