Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2019 roku

Data publikacji 2018-12-20
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661548-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a SIWZ) oraz artykułów biurowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99adf3c8-e7b4-4960-a3b1-629506ade42e
Biuletyn 661548-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020 w ramach projektu „Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie , ul.Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - Kancelaria Ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2019 roku
Numer referencyjny OP-IV.272.134.2018.AKL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a SIWZ) oraz artykułów biurowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1 - Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w ciągu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, Część nr 2 - Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, zrealizował minimum dwie dostawy artykułów biurowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszy m niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 a i b do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany postanowień umowy zawiera par.7 Wzorów umów stanowiących Załącznik 3a i 3b SIWZ
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego informacje dotyczące:kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;ceny zawarte w ofertach i termin realizacji każdorazowej dostawy częściowej.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o otwarciu ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie zamawiającego wraz z informacją o której mowa w pkt 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt.(100%=100pkt.)Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca otrzyma 40 punktów, gdy zadeklaruje czas realizacji każdorazowej dostawy częściowej papieru w terminie 3 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego. Wykonawca otrzyma 30 punktów w przypadku zaoferowania 5 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 10 punktów w przypadku zaoferowania 10 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania dłuższego niż 10 dniowego terminu dostawy, termin realizacji nie może być jednak dłuższy niż 15 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a do niniejszej SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca otrzyma 40 punktów, gdy zadeklaruje czas realizacji każdorazowej dostawy częściowej artykułów biurowych w terminie 3 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego. Wykonawca otrzyma 30 punktów w przypadku zaoferowania 5 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 10 punktów w przypadku zaoferowania 10 dniowego terminu dostawy. Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania dłuższego niż 10 dniowego terminu dostawy, termin realizacji nie może być jednak dłuższy niż 15 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1b do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji każdorazowej dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)