| GuidZP400 |
7d0133b7-7a77-4709-9a19-0919a2751fb5
|
| Biuletyn |
663360-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
| Regon |
28861000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
M. Skłodowskiej - Curie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15-276
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
85 831 83 88
|
| Zamawiajacy fax |
85 831 86 91
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@poczta-usk.pl
|
| Adres strony url |
www.usk.bialystok.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.usk.bialystok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.bialystok.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, napisaną w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
15-540 Białystok, ul. Żurawia 14 w pokoju 17 – sekretariat szpitala
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych.
|
| Numer referencyjny |
29/SZ/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Maksymalna liczba czesci |
7
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych w okresie 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
429219,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3. Ilości poszczególnych dostaw będą określane w każdorazowym zamówieniu. Wykonawca zapewnia dostawy ściśle według złożonego zamówienia. W przypadku zaprzestania stosowania niektórych pozycji zamówienia lub ich ilości Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji wycofanych produktów objętych umową.
4. Wszystkie oferowane artykuły, stanowiące przedmiot zamówienia muszą odpowiadać w szczególności
rozporządzeniom w zakresie GHP/GMP i systemu HACCP.
5. Dostawy i wyładunek asortymentu będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. 7.00-13.00 w terminie 24 h od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej lub faksem, a w przypadku dostawy świeżego pieczywa przez 7 dni w tygodniu do godz.6.30.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach i odbywa się dwuetapowo
IV. Podmioty zagraniczne:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. II.1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokument, o którym mowa w pkt.IV.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt.IV.2 stosuje się odpowiednio.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodny z Załącznikiem nr 1 i Rozdziałem I SIWZ - Formularz Cenowy.
2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodny z Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy.
3. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt.II.1 SIWZ.
4. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oznakowanie produktu i dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły żywnościowe pochodzą z produkcji ekologicznej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych poprzez:
1) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na koszt wykonania Umowy;
2) obniżenie wartości netto wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub zaistnienia innych okoliczności powodujących zmniejszenie po stronie Wykonawcy kosztów wykonania Umowy;
3) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
4) zmianę terminu wykonania Umowy o szacowany czas pozwalający wyczerpać Wartość Umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta Żywności w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowy z zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego Przedmiot Umowy;
5) zmianę limitów ilościowych poszczególnych pozycji asortymentu Żywności w stosunku do określonych w poszczególnych częściach Załącznika nr 1, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie, bez wzrostu wartości brutto Umowy, w przypadku wskazania potrzeby takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę;
6) zmianę asortymentu Żywności, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych pozycji asortymentu, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w Umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od określonych w Umowie;
7) zmianę numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do produktu określonego w Załączniki nr 1 albo wystąpi przejściowy brak Żywności, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Żywności a jego cena nie wyższa niż określona w Umowie dla Żywności zastępowanej.
2. Jeżeli zmiany określone w ust. 1 pkt 6 - 7 następują na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazania, że przesłanki zmiany Umowy zostały niewątpliwie spełnione.
3. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawek podatku VAT wynikających
z Umowy. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową (obniżoną) stawkę podatku VAT.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
48895,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa świeżego pieczywa 7 dni w tygodniu do godz.6.30
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58767,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Warzywa, owoce świeże, ziemniaki, jaja
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20866,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Mrożonki owoce, warzywa, ryby
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
76019,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
MLEKO i PRODUKTY MLECZARSKIE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
42912,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe świeże
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
76879,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wędliny i drób
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
104881,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
art. spożywcze różne
|
| | |