| GuidZP400 |
72d242c6-dd3a-4157-a2da-50a1356ea542
|
| Biuletyn |
663903-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
| Regon |
1226172500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
| Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
| Adres strony url |
https://centrum.gov.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://centrum.gov.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://centrum.gov.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl/
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 106
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian
|
| Numer referencyjny |
2018/42
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian poprzez zapewnienie sprawnego, bezawaryjnego działania systemu ZSIORIN oraz jego rozwoju i modernizacji poprzez zapewnienie:
Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN.
W ramach Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN Wykonawca będzie, zgodnie z procedurą określoną w Załączniku nr 1 do Umowy:
1) usuwał Wady (Błędy) Systemu Informatycznego wykryte przez siebie bądź przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu Informatycznego;
2) świadczył wsparcie techniczne on site przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy w zakresie systemu (baza danych, serwer aplikacyjny, systemy operacyjne) na życzenie Zamawiającego wg potrzeb, w ilości do 24 godzin miesięcznie. Zakres prac każdorazowo określony będzie przez Zamawiającego. Termin realizacji wsparcia technicznego on site zostanie uzgodniony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania;
3) wykonywał drobne prace modernizacyjne, nie wchodzące w zakres zleceń prac programistycznych związanych z rozwojem systemu ZSIORiN;
4) prowadził bieżącą wersję Systemu Informatycznego i Dokumentacji, uaktualnianą o Poprawki i Zmiany;
5) będzie korzystał z udostępnionego przez Zamawiającego Rejestru Zgłoszeń;
6) dostarczał Zamawiającemu listę plików, które zostały zmodyfikowane, wraz z dokładną ich lokalizacją oraz instrukcją instalacji. Pliki zostaną dostarczone zarówno w formie umożliwiającej zainstalowanie wybranych pojedynczych plików, jak również w formie kompletnej nowej wersji systemu do zaimportowania przez serwer Aplikacyjny Websphere;
7) dostarczał Zamawiającemu każdorazowo na koniec miesiąca aktualne kody źródłowe wraz z czytelnym komentarzem oraz dokumentację w wersji elektronicznej;
8) reagować na zgłaszane Wady według kategorii błędów Systemu ZSIORIN, określonych w Załączniku nr 1 do Umowy.
2. Pracownicy Wykonawcy odpowiedzialni za wykonanie usługi mogą zażądać dodatkowej dokumentacji Błędu w formie zrzutów z ekranu lub dodatkowego opisu usterki. Czas potrzebny Wykonawcy na uzyskanie dodatkowej dokumentacji Błędu nie wlicza się do czasu przeznaczonego na usunięcie usterki danej kategorii.
3. Realizacji Zmian w zakresie związanym z rozwojem i modernizacją systemu ZSIORiN, według procedury opisanej w załączniku nr 2 i 5 do Istotnych Postanowień Umowy zgodnie z zakresem określonym w Załączniku nr 3 do Istotnych Postanowień Umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub zmiany listy funkcjonalności poprzez zlecanie innych Zmian niż tam wymienione. Przykładowa Zmiana określona została w Załączniku nr 8 do Istotnych Postanowień Umowy.
4. Opis systemu ZSIORIN stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania i/lub rozwoju systemu/systemów o podobnej architekturze i wykorzystanych technologiach do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. systemu ZSIORiN, wykonanych w oparciu o technologie: J2EE, Hibernate, Oracle, IBM WebSphere Application Server, WWW Apache, LDAP, Solaris, w tym;
i. użytkownicy końcowi systemu pracowali w co najmniej 200 różnych lokalizacjach,
ii. system był wykorzystywany przez minimum 2000 użytkowników oraz umożliwiał pracę minimum 100 użytkowników pracujących równocześnie (zalogowanych).
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi związane z utrzymaniem i/lub rozwojem systemu na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto każda .
c) dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania odpowiednie dla:
i. Kierownika Projektu - wykształcenie wyższe, pełnił funkcję kierownika projektu w minimum dwóch projektach informatycznych o wartości min. 200 000,00 zł brutto, zrealizowanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
ii. Analityka - wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania prac analitycznych, w minimum dwóch projektach informatycznych, zrealizowanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dopuszcza się połączenie funkcji Kierownika Projektu z Analitykiem.
iii. Programisty - osoba legitymująca się bardzo dobrą znajomością środowiska informatycznego, wykorzystywanego przez Zamawiającego oraz języka Java, Javascript, PL/SQL.
iv. Pracownika wykwalifikowanego w zakresie baz danych, serwerów aplikacyjnych, systemów operacyjnych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ,
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy pobrane przez Zamawiającego dokumenty nie są w języku polskim Wykonawca zobowiązany jest złożyć tłumaczenie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|