| GuidZP400 |
1d6e0b0e-0fa6-4968-8900-56a81587cd5b
|
| Biuletyn |
664102-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
| Regon |
47307330800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-419
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
422 725 937,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
biurozp@umed.lodz.pl,
|
| Adres strony url |
http://umed.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17)
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.umed.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umed.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
|
| Numer referencyjny |
ZP/112/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa wdrożenie i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM), a w szczególności:
1. Dostawa i wdrożenie Systemu,
2. Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego wraz z zakupem licencji i oprogramowania,
3. Przeprowadzenie szkoleń,
4. Gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe,
5. Opracowanie dokumentacji Systemu.
Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Miejsce realizacji: Centrum Informacyjno-Biblioteczne, ul. Muszyńskiego 2 , Łódź.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48160000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 5.2 pkt. 1 lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. W trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować na potrzeby jego prawidłowej realizacji Zespołem wdrożeniowym, w skład którego będą wchodzić min. 3 osoby w tym:
a) Kierownik projektu – osoba, po stronie Wykonawcy, odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację pracy członków zespołu Wykonawcy, kontrolę formalną i merytoryczną opracowywanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym i innymi Wykonawcami, analizę ryzyka, prowadzenie dokumentacji oraz przygotowanie raportów. Wymagania:
i. posiada wykształcenie wyższe
ii. doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu IT
b) Analityk – osoba, odpowiedzialna za przeprowadzenie szczegółowej analizy biznesowej i systemowej oraz przygotowanie wytycznych do implementacji. Wymagania:
i. posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie informatyki,
ii. posiada znajomość zasad zarządzania projektami, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu PRINCE2® Foundation oraz metodyk zwinnych.
iii. posiada znajomość zasad modelowania wymagań z wykorzystaniem notacji BPML/BPMN potwierdzone ważnym certyfikatem,
iv. posiada doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu, nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
v. W zakresie języka BPML/BPMN za równoważny Zamawiający uzna każdy język umożliwiający pracę zgodną z logiką SOA (Architektury opartej na usługach) przy modelowaniu procesów biznesowych.
c) Architekt – osoba odpowiedzialna za opracowanie szczegółowej dokumentacji implementacyjnej dla architektury rozwiązania wdrażanego w ramach projektu, a następnie za utrzymanie zgodności prac Wykonawcy z architekturą systemu, zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wymagania:
i. posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki lub elektrotechniki lub automatyki.
ii. posiada doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury baz danych, nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
4) Ekspert ds. wdrożenia –osoba odpowiedzialna za zaplanowanie i koordynację procesu wdrożenia systemu oraz przekazania systemu do użytkowania. Wymagania (dotyczą każdej osoby mającej pełnić niniejszą rolę):
i. posiada wykształcenie wyższe magisterskie,
ii. posiada doświadczenie w co najmniej 2 projektach polegających na wdrażaniu lub nadzorze nad wdrożeniem systemów informatycznych,
iii. posiada certyfikat/odbyte szkolenia w zakresie co najmniej: BPMN, Prince 2 Foundation, Professional Scrum Product Owner
Wśród członków zespołu muszą być osoby posiadające kompetencje w obszarze testowania aplikacji oraz projektowania baz danych. Zamawiający oczekuje, że kompetencjami w każdym z wymienionych obszarów wykaże się co najmniej jeden członek zespołu Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji z wymienionych przez jedną osobę. Funkcje można dowolnie łączyć
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w ust. 5.1 pkt 2) lit. b niniejszej SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:
a) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego:
dokona prezentacji oferowanego systemu. Termin prezentacji zostanie ustalony z Wykonawcą najpóźniej w ciągu trzech dni od daty otwarcia ofert. Prezentacja będzie miała charakter publiczny, przez co Zamawiający rozumie, że w prezentacji będą mogli uczestniczyć przedstawiciele pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Zamawiający zakłada, że prezentacje wszystkich systemów odbędą się w tym samym dniu, chyba że z przyczyn organizacyjnych nie będzie to możliwe. Zamawiający dopuszcza, aby prezentacja odbyła się w formie telekonferencji jak również bezpośredniej (osobistej). W przypadku telekonferencji warunki techniczne związane z organizacją prezentacji zostaną ustalone wraz z ustaleniem terminu prezentacji. W celu przeprowadzenia prezentacji Zamawiający udostępni salę wyposażoną w sprzęt multimedialny typu: projektor, ekran. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji na własnym komputerze z dostępem do Internetu. Prezentacja nie może być dłuższa niż 2 godziny a przedstawiciele Wykonawcy prezentujące system powinni znać system na tyle dobrze aby móc odpowiedzieć na pytania Zamawiającego na temat funkcjonowania systemu. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania odpowiedzi max w ciągu 24 godz. od zakończenia prezentacji.
a) Prezentacja powinna zawierać co najmniej następujące elementy:
b) - pokaz gigapikselowych obrazów 2D (preparaty mikroskopowe)w tym operacie powiększania i przesuwania
c) - pokaz obiektów 3D z prezentacją funkcji obrotów w trzech płaszczyznach oraz powiększania i przesuwania obrazu
d) - pokaz wideo z prezentacją opcji przewijania, zatrzymywania i przeskoku do dowolnego miejsca w filmie.
e) - Formularz do wprowadzania metadanych obiektu.
f) Przedstawiane obiekty będą dostarczone przez zamawiającego.
Prezentacja musi być prowadzona na działającym systemie, zamawiający nie dopuszcza prezentacji w postaci zrzutów ekranu lub projektów graficznych (mock-upów)
Zamawiający w trakcie prezentacji zastrzega sobie możliwość zadawania pytań oraz możliwość zmiany parametrów na parametry wskazane przez Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/112/2018 – SPOM. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.14.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), w szczególności w wypadku spełnienia jednego z następujących warunków:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|