DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W POMOCE DYDAKTYCZNE ORAZ SPECJALISTYCZNY SPRZĘT SAL INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Data publikacji 2018-12-24
Data zakończenia 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Szubin
Miejscowość Szubin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664158-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz zakup, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do sal integracji sensorycznej w ramach projektu „szkoły aktywnych zmysłów”, dla 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Szubin:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego, Szubin;
- Szkoła Podstawowa im. Andrzeja Grubby w Kołaczkowie;
- Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie;
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kowalewie;
- Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Turze;
- Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Rynarzewie;
- Szkoła Podstawowa im. Ziemi Pałuckiej w Królikowie.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe nieużywane, posiadało parametry techniczne, określone w szczegółowych opisach wyposażenia - załączniki do SIWZ, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz było wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Zamówienie podzielone jest na:
1) Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych sal IS. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 1 zawarty jest w załączniku 6.1 do SIWZ,
2) Część 2 – zakup sprzętu specjalistycznego sal IS. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 2 zawarty jest w załączniku 6.2 do SIWZ.
4. Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2be9a945-51ce-4ae4-905a-34f2cf0c8445
Biuletyn 664158-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Szubin
Regon 9235091000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kcyńska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Szubin
Zamawiajacy kod pocztowy 89200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 910 700
Zamawiajacy fax 52 384 80 71
Zamawiajacy email um@szubin.pl
Adres strony url www.bip.szubin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Szkoły aktywnych zmysłów” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja Działania 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT Poddziałania 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szubin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, p. nr 12 Biuro Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W POMOCE DYDAKTYCZNE ORAZ SPECJALISTYCZNY SPRZĘT SAL INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
Numer referencyjny ZP.271.30.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 Części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz zakup, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do sal integracji sensorycznej w ramach projektu „szkoły aktywnych zmysłów”, dla 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Szubin: - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego, Szubin; - Szkoła Podstawowa im. Andrzeja Grubby w Kołaczkowie; - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie; - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kowalewie; - Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Turze; - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Rynarzewie; - Szkoła Podstawowa im. Ziemi Pałuckiej w Królikowie. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe nieużywane, posiadało parametry techniczne, określone w szczegółowych opisach wyposażenia - załączniki do SIWZ, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz było wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Zamówienie podzielone jest na: 1) Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych sal IS. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 1 zawarty jest w załączniku 6.1 do SIWZ, 2) Część 2 – zakup sprzętu specjalistycznego sal IS. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 2 zawarty jest w załączniku 6.2 do SIWZ. 4. Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie określony przez wykonawcę w ofercie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Formularze cenowe wypełnione i podpisane przez wykonawcę 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy Pzp, w szczególności w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności w zakresie: 1) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy – zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku. 2) zmiany osób z § 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3) wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności, o których mowa w art.144 ust.1 pkt. 2-6 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany w Umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z wyjątkiem ust. 1 pkt. 1 i 2.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Szubin ul. Kcyńska 12 89-200 Szubin - z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Szubinie można kontaktować się na adres e-mail: iod@szubin.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy ZP.271.30.2018 pn. DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W POMOCE DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPECJALISTYCZNY SPRZĘT SAL INTEGRACJI SENSORYCZNEJ na podstawie obowiązujących przepisów zawartych w: - ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawie zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). - ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o Finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.). - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Szczegółowe informacje na temat kryteriów oceny ofert znajdują się w SIWZ dostępnym na stronie internetowej zamawiającego. www.bip.szubin.pl,

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup pomocy dydaktycznych sal IS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie określony przez wykonawcę w ofercie.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do sal integracji sensorycznej w ramach projektu „szkoły aktywnych zmysłów”, dla 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Szubin. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 1 zawarty jest w załączniku do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup sprzętu specjalistycznego sal IS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie określony przez wykonawcę w ofercie.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do sal integracji sensorycznej w ramach projektu „szkoły aktywnych zmysłów”, dla 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Szubin.Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 2 zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)