Dostawa artykulów reklamowych dla SGGW na 2019 rok

Data publikacji 2019-03-05
Data zakończenia 2019-03-21 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czasopisma,
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521143-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2019 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej zawiera załącznik 5.1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9e0316d-9ab3-42c0-97e2-55996fc14f77
Biuletyn 521143-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 17845000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url https://szp.sggw.pl/admin/logged.php
Adres strony internetowej https://szp.sggw.pl/admin/logged.php
Adres strony internetowej narzedzia nie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2019 rok
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Wspolne udzielanie zamowienia nie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Wymagane przeslanie ofert inny Tak złożenie osobiście w siedzibie Zamawiającegoza pośrednictwem poczty ,bądź przesyłką kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkola Główna Gospodarsrstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. nr 10 "Prawa Podkówka" I piętro pokój 38 ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa ,woj. mazowieckie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykulów reklamowych dla SGGW na 2019 rok
Numer referencyjny SZP 250.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2 części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie 2 części zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2019 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej zawiera załącznik 5.1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Zadanie 1 - Dostawa artykułów reklamowych na dni SGGW nastąpi w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 6 maja 2019r. Zadanie 2 – Dostawa pozostałych artykułów reklamowych nastąpi terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 6 maja 2019r (Wydział Medycyny Weterynaryjnej najpóźniej do końca czerwca).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie, żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie, żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę realizacją w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw artykułów reklamowych o wartości co najmniej: 150 000 zł brutto każda z dostaw. Dotyczy zadania 2. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informację potwierdzające że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Dotyczy zadanie I Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy zł.) Dotyczy zadanie II Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące zł.) 3. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego ( dotyczy zadania 1): Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium - przetarg nieograniczony SZP.260.9.2018 – zadanie I/zadanie II” 5. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonanie przez Z-cę Kwestora – mgr Halinę Pawlikowską 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3% jej wartości. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 15 pkt. 5 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2019-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły reklamowe na Dni SGGW 2019
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych na Dni SGGW 2019 opisanych szczegółowo w załączniku nr 5.1 do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Dostawa artykułów reklamowych na dni SGGW nastąpi w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 6 maja 2019r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pozostałych arykułów reklamowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałych artykułów reklamowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 5.2 do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Dostawa pozostałych artykułów reklamowych nastąpi terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 6 maja 2019r (Wydział Medycyny Weterynaryjnej najpóźniej do końca czerwca).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)