GuidZP400 |
b9e0316d-9ab3-42c0-97e2-55996fc14f77
|
Biuletyn |
521143-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Regon |
17845000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 931 390
|
Zamawiajacy fax |
225 931 391
|
Zamawiajacy email |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Adres strony url |
https://szp.sggw.pl/admin/logged.php
|
Adres strony internetowej |
https://szp.sggw.pl/admin/logged.php
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2019 rok
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak złożenie osobiście w siedzibie Zamawiającegoza pośrednictwem poczty ,bądź przesyłką kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkola Główna Gospodarsrstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. nr 10 "Prawa Podkówka" I piętro pokój 38 ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa ,woj. mazowieckie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykulów reklamowych dla SGGW na 2019 rok
|
Numer referencyjny |
SZP 250.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2 części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie 2 części zamówienia
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2019 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej zawiera załącznik 5.1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Zadanie 1 - Dostawa artykułów reklamowych na dni SGGW nastąpi w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 6 maja 2019r.
Zadanie 2 – Dostawa pozostałych artykułów reklamowych nastąpi terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 6 maja 2019r (Wydział Medycyny Weterynaryjnej najpóźniej do końca czerwca).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie, żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie, żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę realizacją w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw artykułów reklamowych o wartości co najmniej:
150 000 zł brutto każda z dostaw. Dotyczy zadania 2. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informację potwierdzające że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dotyczy zadanie I Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy zł.)
Dotyczy zadanie II Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące zł.)
3. Dopuszczalne formy wadium:
1) w pieniądzu,
2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancje bankowe,
4) gwarancje ubezpieczeniowe,
5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego ( dotyczy zadania 1):
Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium - przetarg nieograniczony SZP.260.9.2018 – zadanie I/zadanie II”
5. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:
Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonanie przez Z-cę Kwestora – mgr Halinę Pawlikowską
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
6a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3% jej wartości.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 15 pkt. 5 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|