Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu „Nasze dzieci- nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach oraz Zarzeczu. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: Część 1 - Sprzęt komputerowy – dostawa do szkoły specjalnej w Łodygowicach - 4 szt. laptopy, 1 szt. tablet, dostawa do szkoły podstawowej nr 1 w Łodygowicach – 3 szt. laptopy, 4 szt. tablety, dostawa do szkoły podstawowej w Zarzeczu – 9 szt. laptopy, 10 szt. licencji oprogramowanie biurowe. Część 2 - Sprzęt audiowizualny – dostawa do szkoły specjalnej w Łodygowicach -1 szt. tablica interaktywna z projektorem, 12 szt. tonery do drukarek, 1 szt. projektor z ekranem projekcyjnym, 2 szt. urządzenie wielofunkcyjne, 4 szt. radioodtwarzacz, dostawa do szkoły podstawowej nr 1 w Łodygowicach – 1 szt. drukarka laserowa ze skanerem, 1 szt. laminator, 2 szt. monitor interaktywny, 1 szt. aparat cyfrowy, dostawa do szkoły podstawowej w Zarzeczu – 1 szt. szafka na laptopy.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, stanowiącej opis
niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości wyrobów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne wyroby lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął wyroby/urządzenia, o których mowa w dokumentacji przetargowej, czy też zastosował wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. W przypadku zaoferowania urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp”, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Oferta zostanie odrzucona również w przypadku gdy Wykonawca oświadczy w DRUKU OFERTA, że oferuje urządzenia/wyroby równoważne, a nie załączy do oferty wykazu tych urządzeń/wyrobów wraz z stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Dokumenty te są bowiem elementem składanej oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 1 rok od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny 3 lata.
|
GuidZP400 |
7284a254-9753-43a1-bfd2-dfbabbec512c
|
Biuletyn |
523152-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łodygowice
|
Regon |
72182657000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
75
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łodygowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 863 05 00
|
Zamawiajacy fax |
33 863 05 01
|
Zamawiajacy email |
gmina@lodygowice.pl
|
Adres strony url |
www.lodygowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3.6. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Nasze dzieci - nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach oraz Zarzeczu” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, XI Oś priorytetowa „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Poddziałanie 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lodygowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lodygowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Ekonomiczno–Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Łodygowicach ul. Królowej Jadwigi 6 34-325 Łodygowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu „Nasze dzieci - nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach oraz Zarzeczu”
|
Numer referencyjny |
GZEASiP.271.02.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu „Nasze dzieci- nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach oraz Zarzeczu. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: Część 1 - Sprzęt komputerowy – dostawa do szkoły specjalnej w Łodygowicach - 4 szt. laptopy, 1 szt. tablet, dostawa do szkoły podstawowej nr 1 w Łodygowicach – 3 szt. laptopy, 4 szt. tablety, dostawa do szkoły podstawowej w Zarzeczu – 9 szt. laptopy, 10 szt. licencji oprogramowanie biurowe. Część 2 - Sprzęt audiowizualny – dostawa do szkoły specjalnej w Łodygowicach -1 szt. tablica interaktywna z projektorem, 12 szt. tonery do drukarek, 1 szt. projektor z ekranem projekcyjnym, 2 szt. urządzenie wielofunkcyjne, 4 szt. radioodtwarzacz, dostawa do szkoły podstawowej nr 1 w Łodygowicach – 1 szt. drukarka laserowa ze skanerem, 1 szt. laminator, 2 szt. monitor interaktywny, 1 szt. aparat cyfrowy, dostawa do szkoły podstawowej w Zarzeczu – 1 szt. szafka na laptopy.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, stanowiącej opis
niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości wyrobów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne wyroby lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął wyroby/urządzenia, o których mowa w dokumentacji przetargowej, czy też zastosował wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. W przypadku zaoferowania urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp”, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Oferta zostanie odrzucona również w przypadku gdy Wykonawca oświadczy w DRUKU OFERTA, że oferuje urządzenia/wyroby równoważne, a nie załączy do oferty wykazu tych urządzeń/wyrobów wraz z stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Dokumenty te są bowiem elementem składanej oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 1 rok od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny 3 lata.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Do 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: a) dot. części 1 - co najmniej jednej dostawy o wartości brutto minimum 35.000,00 zł, polegającej na dostawie sprzętu komputerowego tj. tabletów i/lub laptopów itp., b) dot. części 2 - co najmniej jednej dostawy o wartości brutto minimum 25.000,00 zł, polegającej na dostawie sprzętu audiowizualnego tj. tablic interaktywnych i/lub projektorów i/lub drukarek itp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy). 2. Jeżeli z przedłożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów dotyczących tego podmiotu: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy); 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1)
wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 8a i 8b (odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia) do niniejszej specyfikacji; 2) wykaz oferowanego sprzętu - sporządzony wg załącznika nr 7a (dla części 1) i 7b (dla części b) do niniejszej SIWZ stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia przez oferowane dostawy minimalnych wymagań określonych przez zamawiającego, o których mowa w punkcie 6.3. SIWZ. 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Wykonawca sporządzi dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24
ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w
pkt 7.1. lit. c). Dodatkowe informacje: 7.6. ZASADY SKŁADANIA DOKUMENTÓW PRZEZ
WYKONAWCÓW: 7.6.1. Dokumenty, o których mowa w punktach od 7.1. do 7.4. winny być
złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z wyłączeniem dokumentów o których mowa w punkcie 7.4 ppkt 1, 2, 3, 4, 6 SIWZ, które należy przedłożyć w oryginale, a w przypadku pełnomocnictwa dopuszczalna jest również forma notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pozostałe dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.6.2. Informacje na temat możliwości składania oferty wspólnej (przez dwa lub więcej podmiotów): a)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii, c)Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do ich reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w ich imieniu, d)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia, e)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę, f)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie ofertą najkorzystniejszą, wówczas Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która musi zawierać:
•jednoznaczne określenie celu gospodarczego, •zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności,
•oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia oraz okres
trwania gwarancji /rękojmi za wady, •określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w
tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz
bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja
będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem, g)Zamawiający może żądać przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego od Wykonawcy występującego w formie spółki
cywilnej – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z
umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji, Zamawiający zażąda od
wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od
pozostałych osób tworzących spółkę. 7.6.3.Korzystanie z podwykonawstwa: a)Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego
zamówienia. b)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakres
zamówienia), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę
nazw (firm) podwykonawców. c)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie
zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. d)Zamawiający
żąda od Wykonawcy przedstawienia w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt
7.1. lit a) SIWZ informacji o podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia. 7.6.4.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub
dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.
U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.). 7.6.5.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności
oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych
wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.6.6.W przypadku wskazania przez
Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
7.6.7.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w
posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez
Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp , Zamawiający w celu potwierdzenia
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia),
korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7.6.8.W przypadku, gdy
złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w
postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako
kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu
nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy
z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu.
Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl
/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z „Archiwum kursów
średnich – tabela A”. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe)
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
podanymi we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiana umowy może także
nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2019-03-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Łodygowice z siedzibą: ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, gmina@lodygowice.pl, tel. 33 863 05 00; -Wszelkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania
Zamawiającego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, należy kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Łodygowice jest nim Pan Mirosław Midor, iod@infosystem-projekt.pl, tel. 33 863 05 00; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu
„Nasze dzieci - nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach oraz Zarzeczu”
, numer postępowania: GZEASiP.271.02.2019 -odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; -nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest w szczególności: 1. Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) wykonawcy będącego osobą fizyczną, b) wykonawcy
będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą c) pełnomocnika
wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), d)
członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone w informacji z KRK), 2. Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do
realizacji zamówienia, b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, c)
podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność
gospodarczą, d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane
osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/ podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 3. Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. a) dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do
realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiednio dla część I
i/lub część II Oferty na poszczególne części muszą obejmować całość zamówienia określonego w
danej części. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym
Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń
w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Koszty udziału w
postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa
w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp). Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań
związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie określa
standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a. Zamawiający nie przewiduje możliwości
złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do
oferty, w sytuacji o której mowa w art. 10a ust.2.
|