Dostawa drobnego sprzętu medycznego – znak sprawy Adm 3/2019

Data publikacji 2019-03-08
Data zakończenia 2019-03-18 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523186-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331570005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, narzędzi jednorazowych, rękawic, wyrobów z fizeliny, sprzętu ratowniczego i jednorazowego sprzętu medycznego w asortymencie i zgodnie w wymaganiami określonymi w „Formularzu cenowym” niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 2 do SIWZ, w ilości uzależnionej od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z terminem zawierającym okres ważności do użytkowania
- nie krótszym niż 12 miesięcy dla pakietów 1- 4, 6-11, 13 (poz.2-4,7), 14-15, 17, 21;
- nie krótszym niż 6 miesięcy dla pakietów 12;
- nie krótszym niż 24 miesiące dla pakietów 5, 13(poz.1,5,6,8), 16,18-20, 22.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu cenowym ( Załącznik nr 2 do SIWZ) dokładnie określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w:
• Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010 r Nr 215, poz. 1416),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 211),
• Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252;
• Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09ca0af3-69d0-4f5e-ba6b-890c09bc9066
Biuletyn 523186-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
Regon 29346200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Srebrniki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-282
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 52 47 500
Zamawiajacy fax 585 247 520
Zamawiajacy email dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
Adres strony url www.wsp-bilikiewicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsp-bilikiewicz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsp-bilikiewicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego przy ul. Srebrniki 17 w Gdańsku – pok. 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego – znak sprawy Adm 3/2019
Numer referencyjny Adm 3/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, narzędzi jednorazowych, rękawic, wyrobów z fizeliny, sprzętu ratowniczego i jednorazowego sprzętu medycznego w asortymencie i zgodnie w wymaganiami określonymi w „Formularzu cenowym” niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 2 do SIWZ, w ilości uzależnionej od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z terminem zawierającym okres ważności do użytkowania - nie krótszym niż 12 miesięcy dla pakietów 1- 4, 6-11, 13 (poz.2-4,7), 14-15, 17, 21; - nie krótszym niż 6 miesięcy dla pakietów 12; - nie krótszym niż 24 miesiące dla pakietów 5, 13(poz.1,5,6,8), 16,18-20, 22. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu cenowym ( Załącznik nr 2 do SIWZ) dokładnie określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w: • Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ), • Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010 r Nr 215, poz. 1416), • Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 211), • Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252; • Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: Wykonawcy składający ofertę w zakresie Pakietu 6 – Rękawice medyczne - Zamawiający wymaga kart technicznych producenta potwierdzających parametry techniczne, nie starsze niż 2017r oraz próbek całego opakowania dowolnego rozmiaru. Wykonawcy składający ofertę w zakresie Pakietu 11 – pieluchomajtki i podkłady, w poz. 1-5 Zamawiający wymaga próbek, po 1szt. dowolnego rozmiaru, pod warunkiem że wszystkie rozmiary w dostawach będą pochodziły od jednego producenta, jeżeli od różnych - każdego rozmiaru; w poz.1-6 karty danych technicznych wstawionych przez producenta potwierdzające m in. chłonność; Wykonawcy składający ofertę w zakresie poz. 1 Pakietu 15 - Zamawiający wymaga dostarczenia 1 szt. pojemnika celem sprawdzenia kompatybilności z posiadanym reduktorem
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy, formularz ofertowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury przepisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W takiej sytuacji strony zawrą aneks do umowy na wniosek Wykonawcy. 2. Do umowy ma zastosowanie przepis art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – Prawo zamówień publicznych; 2) zmian, w tym o charakterze istotnym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego tj. w sytuacjach: a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowe, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, b) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, c) zmiany wartości umowy w sytuacji wskazanej w § 2 ust.3 umowy, d) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego, 4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być złożony na piśmie. 5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się o zmianach ich danych wskazanych w komparycji umowy, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na dotychczasowe dane ze skutkiem doręczenia.
IV 4 4 data 2019-03-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Drobny sprzęt medyczny w 16 pozycjach formularza cenowego m.in. Aparat do podawania płynów infuzyjnych, stazy, zatyczki do cewnika, cewniki, strzykawki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Narzędzia ostre - igły, nakłuwacze, koreczki do kaniul, zawory bezigłowe do aparatów do wlewów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia ostre - igły, nakłuwacze, koreczki do kaniul, zawory bezigłowe do aparatów do wlewów w 11 pozycjach formularza cenowego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Materiały do kontroli procesów sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Testy biologiczne i chemiczne do kontroli procesów sterylizacji w 3 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4– Narzędzia ostre - jałowe, jednorazowe,narzędzia chirurgiczne, pakowane pojedynczo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia ostre - jałowe, jednorazowe,narzędzia chirurgiczne, pakowane pojedynczo w 11 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Kołnierz ortopedyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kołnierz ortopedyczny w ilości 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Rękawice medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne i chirurgiczne w 4 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Fartuchy foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuchy foliowe - 2000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 – Inne materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Inne materiały medyczne m. in. pojemniki do zużytych igieł, kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 – Wyroby medyczne z fizeliny i papieru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne z fizeliny i papieru m.in. fartuchy, pościel, rękawy do sterylizacji, zestawy do zakładania szwów w 12 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 – Środki i materiały pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki i materiały pielęgnacyjne m.in. kremy, emulsje, szampony w 8 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - pieluchomajtki i podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieluchomajtki i podkłady w 6 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 – Sprzęt do pobierania krwi w systemie aspiracyjno - próżniowym oraz do pobierania moczu z elementami uzupełniającymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt do pobierania krwi w 14 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 – Sprzęt medyczny- Aparaty TYPU Ambu, elektody jednorazowe, reduktory do butli tlenowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt medyczny- Aparaty TYPU Ambu, elektrody jednorazowe, reduktory do butli tlenowych w 8 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 – osprzęt jednorazowy do inhalatorów typu Medel Family Plus
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Osprzęt jednorazowy do inhalatorów typu Medel Family Plus w 4 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15 – Strzykawki z solą fizjologiczną, nawilżacze tlenu do reduktorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Strzykawki z solą fizjologiczną, nawilżacze tlenu do reduktorów w 2 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16 – Baseny i kaczki sanitarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Baseny i kaczki sanitarne - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17 – Laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów w 2 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18– Cisnieniomierze, stetoskopy, termometry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ciśnieniomierze, stetoskopy, termometry w 3 pozycjach formularza cenowego.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19– pulsoksymetry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetry - 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 20– materac zmiennociśnieniowy p/odleżynowy z pompą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materac zmiennociśnieniowy p/odleżynowy z pompą - 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet 21 oprzyrządowanie respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Oprzyrządowanie respiratora - rura tlenowa - 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet 22 - ratownicze okulary ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ratownicze okulary ochronne - 20 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)