GuidZP400 |
09ca0af3-69d0-4f5e-ba6b-890c09bc9066
|
Biuletyn |
523186-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
|
Regon |
29346200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Srebrniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-282
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 52 47 500
|
Zamawiajacy fax |
585 247 520
|
Zamawiajacy email |
dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
|
Adres strony url |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego przy ul. Srebrniki 17 w Gdańsku – pok. 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego – znak sprawy Adm 3/2019
|
Numer referencyjny |
Adm 3/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, narzędzi jednorazowych, rękawic, wyrobów z fizeliny, sprzętu ratowniczego i jednorazowego sprzętu medycznego w asortymencie i zgodnie w wymaganiami określonymi w „Formularzu cenowym” niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 2 do SIWZ, w ilości uzależnionej od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z terminem zawierającym okres ważności do użytkowania
- nie krótszym niż 12 miesięcy dla pakietów 1- 4, 6-11, 13 (poz.2-4,7), 14-15, 17, 21;
- nie krótszym niż 6 miesięcy dla pakietów 12;
- nie krótszym niż 24 miesiące dla pakietów 5, 13(poz.1,5,6,8), 16,18-20, 22.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu cenowym ( Załącznik nr 2 do SIWZ) dokładnie określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w:
• Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010 r Nr 215, poz. 1416),
• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 211),
• Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252;
• Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r ., poz. 175 ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
Wykonawcy składający ofertę w zakresie Pakietu 6 – Rękawice medyczne - Zamawiający wymaga kart technicznych producenta potwierdzających parametry techniczne, nie starsze niż 2017r oraz próbek całego opakowania dowolnego rozmiaru.
Wykonawcy składający ofertę w zakresie Pakietu 11 – pieluchomajtki i podkłady, w poz. 1-5 Zamawiający wymaga próbek, po 1szt. dowolnego rozmiaru, pod warunkiem że wszystkie rozmiary w dostawach będą pochodziły od jednego producenta, jeżeli od różnych - każdego rozmiaru; w poz.1-6 karty danych technicznych wstawionych przez producenta potwierdzające m in. chłonność;
Wykonawcy składający ofertę w zakresie poz. 1 Pakietu 15 - Zamawiający wymaga dostarczenia 1 szt. pojemnika celem sprawdzenia kompatybilności z posiadanym reduktorem
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy, formularz ofertowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury przepisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W takiej sytuacji strony zawrą aneks do umowy na wniosek Wykonawcy.
2. Do umowy ma zastosowanie przepis art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – Prawo zamówień publicznych;
2) zmian, w tym o charakterze istotnym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego tj. w sytuacjach:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowe, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,
b) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
c) zmiany wartości umowy w sytuacji wskazanej w § 2 ust.3 umowy,
d) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być złożony na piśmie.
5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się o zmianach ich danych wskazanych w komparycji umowy, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na dotychczasowe dane ze skutkiem doręczenia.
|
IV 4 4 data |
2019-03-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Drobny sprzęt medyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny w 16 pozycjach formularza cenowego m.in. Aparat do podawania płynów infuzyjnych, stazy, zatyczki do cewnika, cewniki, strzykawki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Narzędzia ostre - igły, nakłuwacze, koreczki do kaniul, zawory bezigłowe do aparatów do wlewów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia ostre - igły, nakłuwacze, koreczki do kaniul, zawory bezigłowe do aparatów do wlewów w 11 pozycjach formularza cenowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Materiały do kontroli procesów sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Testy biologiczne i chemiczne do kontroli procesów sterylizacji w 3 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4– Narzędzia ostre - jałowe, jednorazowe,narzędzia chirurgiczne, pakowane pojedynczo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia ostre - jałowe, jednorazowe,narzędzia chirurgiczne, pakowane pojedynczo w 11 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Kołnierz ortopedyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kołnierz ortopedyczny w ilości 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – Rękawice medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne i chirurgiczne w 4 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Fartuchy foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuchy foliowe - 2000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 – Inne materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Inne materiały medyczne m. in. pojemniki do zużytych igieł, kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 – Wyroby medyczne z fizeliny i papieru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby medyczne z fizeliny i papieru m.in. fartuchy, pościel, rękawy do sterylizacji, zestawy do zakładania szwów w 12 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 – Środki i materiały pielęgnacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki i materiały pielęgnacyjne m.in. kremy, emulsje, szampony w 8 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - pieluchomajtki i podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluchomajtki i podkłady w 6 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 – Sprzęt do pobierania krwi w systemie aspiracyjno - próżniowym oraz do pobierania moczu z elementami uzupełniającymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt do pobierania krwi w 14 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 – Sprzęt medyczny- Aparaty TYPU Ambu, elektody jednorazowe, reduktory do butli tlenowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny- Aparaty TYPU Ambu, elektrody jednorazowe, reduktory do butli tlenowych w 8 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 – osprzęt jednorazowy do inhalatorów typu Medel Family Plus
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osprzęt jednorazowy do inhalatorów typu Medel Family Plus w 4 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15 – Strzykawki z solą fizjologiczną, nawilżacze tlenu do reduktorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki z solą fizjologiczną, nawilżacze tlenu do reduktorów w 2 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16 – Baseny i kaczki sanitarne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Baseny i kaczki sanitarne - 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17 – Laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów w 2 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 18– Cisnieniomierze, stetoskopy, termometry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ciśnieniomierze, stetoskopy, termometry w 3 pozycjach formularza cenowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 19– pulsoksymetry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pulsoksymetry - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 20– materac zmiennociśnieniowy p/odleżynowy z pompą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materac zmiennociśnieniowy p/odleżynowy z pompą - 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 21 oprzyrządowanie respiratora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Oprzyrządowanie respiratora - rura tlenowa - 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 22 - ratownicze okulary ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ratownicze okulary ochronne - 20 szt.
|
| |