GuidZP400 |
f6c6f51d-b40a-4856-a404-b2e46f89bc90
|
Biuletyn |
523197-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
|
Regon |
13086920800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236722050
|
Zamawiajacy email |
adam.ostrowski@pwszciechanow.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwszciechanow.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka sektora finansów publicznych.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwszciechanow.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.pwszciechanow.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, pokój nr 131
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu medycznego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie”.
|
Numer referencyjny |
KAG.262.5.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
• Zadanie nr 1
Symulator odczuć wieku starczego.
Wysokiej jakości Symulator odczuć wieku starczego, zapewniający realistyczne odczucia, charakterystyczne dla seniorów. Po założeniu umożliwiający poznanie głównych wrażeń i ograniczeń osób w podeszłym wieku, ułatwiający zrozumienie ich funkcjonowania, aktywności i możliwości w codziennym życiu.
Zaawansowany symulator higieny jamy ustnej.
Symulator umożliwiający czyszczenie jamy ustnej, protezy dentystycznej w bardzo realistycznych warunkach.
Symulator posiadający anatomicznie poprawną jamę ustną, tchawicę, przełyk i wymienne protezy dentystyczne. Wyposażony w protezę dentystyczną z chorobami zębów zapewnia szkolenie w zakresie diagnozy i opieki jamy ustnej, z możliwością łatwej zmiana pozycji pacjenta i przeprowadzenia szkolenia w zakresie czyszczenia jamy ustnej i usuwania osadu.
Symulator umożliwiający ćwiczenia z użyciem wody i jej odsysaniem.
• Zadanie nr 2
Defibrylator AED półautomatyczny ze stopniem ochrony IP21 możliwością podłączenia elektrod pediatrycznych komunikatami głosowymi możliwością pracy w trybie szkoleniowym (z zastosowaniem elektrod szkoleniowych)
Uniwersalna szafka wewnętrzna do defibrylatora przeznaczona do montażu wewnątrz budynku- nadająca się do przechowywania wszystkich typów defibrylatorów.
• Zadanie nr 3
Skaner żył i naczyń krwionośnych / Iluminator żył.
Iluminator żył do bezkontaktowego skanowania naczyń krwionośnych, ułatwiający zlokalizowanie żył powierzchniowych. Urządzenie emitujące światło podczerwone, które umożliwia lokalizację żył podskórnych. Hemoglobina obecna w naszej krwi pochłania promieniowanie podczerwone, dzięki czemu widoczny jest przebieg żył na ekranie urządzenia technologicznego dostarczającego wideo w czasie rzeczywistym żył podskórnych zlokalizowanych na różnych częściach ciała.
Mobilny skaner żył na podczerwień.
Mobilny skaner żył na podczerwień , przenośny detektor wykorzystujący promieniowanie podczerwone umożliwiający szybką i precyzyjną projekcję siatki naczyń krwionośnych występujących na głębokość do 8 mm. Z możliwością wyświetlania sieci żył bezpośrednio na skórę pacjenta przy użyciu projektora DLP. Ułatwiający wykonanie nakłucia u pacjentów z bardzo trudnymi warunkami żylnymi. Urządzenie nadające się także do oceny podskórnych krwawień, żylaków i pajączków. Z możliwością regulowania wielkości wyświetlanego pola, mający zastosowanie u dorosłych jak też u małych dzieci czy niemowląt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po udzieleniu
zamówienia i podpisaniu umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik Nr 7 do SIWZ- w formie oryginału). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik Nr 7 do SIWZ- w formie oryginału). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca nie może brać udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wtedy kiedy mogłoby ono zakłócić konkurencyjność, na podstawie art. 24 ust 10, w związku z art. 24 ust 1 pkt 19 ustawy Pzp;
zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w formie oryginału lub notarialnego poświadczenia kopii, do ewentualnego wykorzystania, wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkody Zamawiającego powstałe wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Na 10 dni przed rozpoczęciem dostaw sprzętu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oryginał umowy określającej warunki dostawy przedmiotu zamówienia. W przypadku braku takiej umowy Zamawiający rozwiąże umowę z przyczyny nie wywiązania się z jej postanowień przez Wykonawcę.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, stosownego zobowiązania.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia w zakresie dostawy sprzętu medycznego, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy sprzętu medycznego, do realizacji których te zdolności są wymagane i konieczne.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 8, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową
lub ekonomiczną.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych przez siebie oświadczeniach – Załączniki Nr 3 i 4 do SIWZ.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie – Załącznik Nr 3 do SIWZ – dotyczące podwykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru Załącznika Nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wszelkie Oświadczenia (w tym wykazy), o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 tj. z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania,
w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności:
a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany limitu finansowego stosownie
do kwot określonych w kosztorysie dostawy,
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania zamówienia w przypadku wystąpienia braku środków finansowych. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem, celem uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo – finansowego. W takim przypadku z tytułu przerwania zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, dopuszcza się jedynie zmianę terminu zakończenia zamówienia, lecz nie więcej niż o okres faktycznego jego wstrzymania,
c) w przypadku ograniczenia lub braku środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w roku 2019 skutkujących wstrzymaniem lub zaniechaniem zamówienia realizacja umowy lub jej zakres wykonania, niezależnie od zmian w harmonogramie rzeczowo – finansowym, uzgadniane i ustalane będą w formie aneksu do umowy.
2) Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy
w zakresie dotyczącym wysokości należnego pokrycia dostawy sprzętu Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017r. poz.847),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3) W przypadku, o którym mowa w punkcie 2 ciężar wykazania stopnia zakresu wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia, w przypadku jego wzrostu, spoczywa na Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że:
a) w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, ceny jednostkowe i wartość netto pokrycia kosztów dostawy sprzętu dla Wykonawcy nie zmieni się, a określone w wyniku tej zmiany ceny jednostkowe i wartość brutto dostawy sprzętu zostaną wyliczone w oparciu o wysokość stawki VAT obowiązującej po zmianie przepisów,
b) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, pokrycie kosztów organizacji i przeprowadzenia szkolenia Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, to jest o sumę wzrostu kosztów Wykonawcy wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracowników biorących udział w pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat,
c) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, to jest o sumę wzrostu kosztów Wykonawcy oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
|
IV 4 4 data |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|