GuidZP400 |
d332ad8a-51e7-4571-9b5b-6c25cf288efb
|
Biuletyn |
528360-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów elektrycznych - artykuły oświetleniowe.
|
Numer referencyjny |
WZP-1757/19/92/IR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych – artykuły oświetleniowe, zwanych dalej asortymentem - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 4 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa.
4. Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu.
5. Wskazane w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania symbole oraz nazwy producenta mają na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą wyłącznie ustaleniu standardu produktu. W pozycjach załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, w których wskazano symbole oraz nazwy producenta dopuszcza się zaoferowanie asortymentu równoważnego o parametrach nie gorszych od wskazanych w kol. 2 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany złożyć oświadczenie (wzór - załącznik nr 4 do dokumentacji postępowania), że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment:
a. był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania;
b. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
c. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne – nie dotyczy asortymentu, o którym mowa w poz. 72 załącznika załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów.
8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a. transportu asortymentu do Magazynu Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, przy ul. Karolkowej 46;
b. rozładunku dostarczonego asortymentu i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
c. dokonania odbioru zużytego asortymentu z obiektów przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie oraz przy ul. Puławskiej 44E w Piasecznie oraz przekazania Karty Przekazania Odpadu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 12 grudnia 2014 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) – załącznik nr 5 do rozporządzenia) w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty podpisania protokołu ilościowego dostawy w ilości nie większej niż ilość dostarczonego asortymentu.
9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć asortyment w terminie minimum 2 – maksimum 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania zamówienia przez zamawiającego.
10. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez strony.
|
Cpv glowny przedmiot |
31510000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, do dostarczenia dokumentów potwierdzających parametry wskazane w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania m. in. do dostarczenia kart produktu i kart katalogowych wystawionych przez producenta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmianę:
a) ustawowej stawki podatku VAT wskazanej w § 1 ust. 5 lit. c, w przypadku zmiany przepisów,
b) zmianę cen jednostkowych netto, o których mowa odpowiednio do rodzaju asortymentu w załączniku do umowy oraz wartości umowy wskazanej w § 1 ust. 4 w przypadku:
b1.) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b2) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni to Zamawiającemu;
c) zmianę wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4, w przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 lit a lub b, pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych
d) producenta – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży- pod warunkiem, że asortyment posiada parametry nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 będą obowiązywać od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej ze wskazaniem okoliczności uzasadniających tę czynność.
5. W przypadku, o którym w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, o wszczęciu postępowania upadłościowego i ugodowego, zmianie adresu siedziby firmy, adresów zamieszkania właścicieli firmy oraz numerów faksu, telefonu i adresu elektronicznego, służących do prowadzenia korespondencji prowadzonej w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Za zachowaną formę pisemną Strony uznają przekazanie w formie elektronicznej na adres Zamawiającego .................. lub Wykonawcy ................... dokumentu w postaci elektronicznej opatrzonego podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|