Dostawa materiałów elektrycznych - artykuły oświetleniowe.

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żarówki elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528360-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych – artykuły oświetleniowe, zwanych dalej asortymentem - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 4 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa.
4. Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu.
5. Wskazane w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania symbole oraz nazwy producenta mają na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą wyłącznie ustaleniu standardu produktu. W pozycjach załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, w których wskazano symbole oraz nazwy producenta dopuszcza się zaoferowanie asortymentu równoważnego o parametrach nie gorszych od wskazanych w kol. 2 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany złożyć oświadczenie (wzór - załącznik nr 4 do dokumentacji postępowania), że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment:
a. był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania;
b. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
c. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne – nie dotyczy asortymentu, o którym mowa w poz. 72 załącznika załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów.
8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a. transportu asortymentu do Magazynu Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, przy ul. Karolkowej 46;
b. rozładunku dostarczonego asortymentu i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
c. dokonania odbioru zużytego asortymentu z obiektów przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie oraz przy ul. Puławskiej 44E w Piasecznie oraz przekazania Karty Przekazania Odpadu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 12 grudnia 2014 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) – załącznik nr 5 do rozporządzenia) w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty podpisania protokołu ilościowego dostawy w ilości nie większej niż ilość dostarczonego asortymentu.
9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć asortyment w terminie minimum 2 – maksimum 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania zamówienia przez zamawiającego.
10. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez strony.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d332ad8a-51e7-4571-9b5b-6c25cf288efb
Biuletyn 528360-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów elektrycznych - artykuły oświetleniowe.
Numer referencyjny WZP-1757/19/92/IR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych – artykuły oświetleniowe, zwanych dalej asortymentem - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 4 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa. 4. Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu. 5. Wskazane w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania symbole oraz nazwy producenta mają na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą wyłącznie ustaleniu standardu produktu. W pozycjach załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, w których wskazano symbole oraz nazwy producenta dopuszcza się zaoferowanie asortymentu równoważnego o parametrach nie gorszych od wskazanych w kol. 2 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany złożyć oświadczenie (wzór - załącznik nr 4 do dokumentacji postępowania), że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 6. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment: a. był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania; b. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania; c. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne – nie dotyczy asortymentu, o którym mowa w poz. 72 załącznika załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a. transportu asortymentu do Magazynu Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, przy ul. Karolkowej 46; b. rozładunku dostarczonego asortymentu i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; c. dokonania odbioru zużytego asortymentu z obiektów przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie oraz przy ul. Puławskiej 44E w Piasecznie oraz przekazania Karty Przekazania Odpadu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 12 grudnia 2014 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) – załącznik nr 5 do rozporządzenia) w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty podpisania protokołu ilościowego dostawy w ilości nie większej niż ilość dostarczonego asortymentu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć asortyment w terminie minimum 2 – maksimum 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania zamówienia przez zamawiającego. 10. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez strony.
Cpv glowny przedmiot 31510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, do dostarczenia dokumentów potwierdzających parametry wskazane w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania m. in. do dostarczenia kart produktu i kart katalogowych wystawionych przez producenta.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmianę: a) ustawowej stawki podatku VAT wskazanej w § 1 ust. 5 lit. c, w przypadku zmiany przepisów, b) zmianę cen jednostkowych netto, o których mowa odpowiednio do rodzaju asortymentu w załączniku do umowy oraz wartości umowy wskazanej w § 1 ust. 4 w przypadku: b1.) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b2) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni to Zamawiającemu; c) zmianę wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4, w przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 lit a lub b, pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych d) producenta – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży- pod warunkiem, że asortyment posiada parametry nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 będą obowiązywać od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej ze wskazaniem okoliczności uzasadniających tę czynność. 5. W przypadku, o którym w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, o wszczęciu postępowania upadłościowego i ugodowego, zmianie adresu siedziby firmy, adresów zamieszkania właścicieli firmy oraz numerów faksu, telefonu i adresu elektronicznego, służących do prowadzenia korespondencji prowadzonej w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 7. Za zachowaną formę pisemną Strony uznają przekazanie w formie elektronicznej na adres Zamawiającego .................. lub Wykonawcy ................... dokumentu w postaci elektronicznej opatrzonego podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy asortymentu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto w PLN
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)