Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp na 2019 rok

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526433-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Nadleśnictwa Kraśnik:
1) Elementów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych:
- Rozporządzeniem MŚ z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
- Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
- Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Wzorcowe mundury i oznaki wykonane są i przechowywane w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu. Fotografie wzorcowych mundurów i oznak oraz wzorcowa dokumentacja techniczno-technologiczna w formie plików PDF dostępne są także na stronie internetowej ORW LP:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.XJSnd5hKjIU
http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.XJSnVZhKjIU
2) Sortów bhp, które obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze bhp, które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach:
- odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm,
- odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 ) i posiada oznakowanie CE,
- Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy z zakresu odzieży ochronnej i obuwia bhp są zgodne z polskimi normami i dyrektywami europejskimi wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 3. Kolorystyka ubrań ochronnych winna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie elementów mundurowych leśnika określona jest na 5510 pkt. ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 r. 5. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania przedstawia się następująco: (I) Mundur wyjściowy leśnika: marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik szt. 6, spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik szt. 8, marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 3, spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 3, spódnica gabardyna lub tropik szt. 2, spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2, koszula męska, bluzka damska szt. 14, koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% szt. 15, krawat szt. 5, czapka szt. 4, płaszcz męski szt. 5, płaszcz damski szt. 1, kapelusz męski lub damski szt. 0, kurtka męska szt. 6, kurtka damska szt. 4, szalik szt. 2, rękawice damskie lub męskie para 8, skarpety letnie termoaktywne para 25, skarpety przejściowe termoaktywne para 13, skarpety zimowe termoaktywne para 16, półbuty męskie, damskie para 12. (II) Mundur codzienny leśnika: koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem szt. 15, koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 7, sweter /nowy wzór/ szt. 17, kamizelka szt. 8, bluza z polaru typu windstoper szt. 15, kurtka wierzchnia szt. 8, czapka zimowa szt. 3, peleryna szt. 1, półbuty typu "Sympatex" para 9, półbuty typu "Gore-tex" para 14. (III) Mundur terenowy leśnika: bluza z kamizelką letnią szt. 8, spodnie letnie szt. 32, czapka letnia szt. 1, kurtka zimowa szt. 5, spodnie zimowe szt. 9, czapka zimowa szt. 1, trzewiki typu "Sympatex" para 4, trzewiki typu "Gore- tex" niskie para 3, trzewiki typu "Gore-tex" wysokie para 7, trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3, trzewiki typu "Gore-tex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3, trzewiki typu "Gore-tex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 11. (IV) Oznaki uzupełniające: oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem para 3. Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp przedstawia się następująco: ubranie letnie, w tym 2 pary spodni komplet 25, ubranie ocieplane, tkania z membraną oddychającą komplet 5, ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą komplet 5, kurtka i spodnie przeciwdeszczowe komplet 11, koszula robocza długi rękaw szt. 27, koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 27, koszulka termoaktywna krótki rękaw szt. 25, koszulka termoaktywna długi rękaw szt. 27, kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt. 27, buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą para 28, skarpety letnie termoaktywne para 58, skarpety zimowe termoaktywne para 58, czapka letnia szt. 23, fartuch roboczy/ochronny szt. 2, ubranie letnie robocze komplet 2, czapka letnia robocze szt.2, trzewiki szt. 2, kamizelka ostrzegawcza szt. 2, hełm ochronny szt. 27. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23ec5682-a075-45aa-8f16-2bbaa24f80f5
Biuletyn 526433-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
Regon 43051620000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Janowska
Zamawiajacy adres numer domu 139
Zamawiajacy miejscowosc Kraśnik
Zamawiajacy kod pocztowy 23-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 8252041, 8252042
Zamawiajacy fax 818 843 709
Zamawiajacy email krasnik@lublin.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_krasnik/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_krasnik/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Kraśnik, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp na 2019 rok
Numer referencyjny ZG.270.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Nadleśnictwa Kraśnik: 1) Elementów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem MŚ z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Wzorcowe mundury i oznaki wykonane są i przechowywane w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu. Fotografie wzorcowych mundurów i oznak oraz wzorcowa dokumentacja techniczno-technologiczna w formie plików PDF dostępne są także na stronie internetowej ORW LP: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.XJSnd5hKjIU http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.XJSnVZhKjIU 2) Sortów bhp, które obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze bhp, które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 ) i posiada oznakowanie CE, - Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy z zakresu odzieży ochronnej i obuwia bhp są zgodne z polskimi normami i dyrektywami europejskimi wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 3. Kolorystyka ubrań ochronnych winna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie elementów mundurowych leśnika określona jest na 5510 pkt. ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 r. 5. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania przedstawia się następująco: (I) Mundur wyjściowy leśnika: marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik szt. 6, spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik szt. 8, marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 3, spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 3, spódnica gabardyna lub tropik szt. 2, spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2, koszula męska, bluzka damska szt. 14, koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% szt. 15, krawat szt. 5, czapka szt. 4, płaszcz męski szt. 5, płaszcz damski szt. 1, kapelusz męski lub damski szt. 0, kurtka męska szt. 6, kurtka damska szt. 4, szalik szt. 2, rękawice damskie lub męskie para 8, skarpety letnie termoaktywne para 25, skarpety przejściowe termoaktywne para 13, skarpety zimowe termoaktywne para 16, półbuty męskie, damskie para 12. (II) Mundur codzienny leśnika: koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem szt. 15, koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 7, sweter /nowy wzór/ szt. 17, kamizelka szt. 8, bluza z polaru typu windstoper szt. 15, kurtka wierzchnia szt. 8, czapka zimowa szt. 3, peleryna szt. 1, półbuty typu "Sympatex" para 9, półbuty typu "Gore-tex" para 14. (III) Mundur terenowy leśnika: bluza z kamizelką letnią szt. 8, spodnie letnie szt. 32, czapka letnia szt. 1, kurtka zimowa szt. 5, spodnie zimowe szt. 9, czapka zimowa szt. 1, trzewiki typu "Sympatex" para 4, trzewiki typu "Gore- tex" niskie para 3, trzewiki typu "Gore-tex" wysokie para 7, trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3, trzewiki typu "Gore-tex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3, trzewiki typu "Gore-tex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 11. (IV) Oznaki uzupełniające: oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem para 3. Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp przedstawia się następująco: ubranie letnie, w tym 2 pary spodni komplet 25, ubranie ocieplane, tkania z membraną oddychającą komplet 5, ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą komplet 5, kurtka i spodnie przeciwdeszczowe komplet 11, koszula robocza długi rękaw szt. 27, koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 27, koszulka termoaktywna krótki rękaw szt. 25, koszulka termoaktywna długi rękaw szt. 27, kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt. 27, buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą para 28, skarpety letnie termoaktywne para 58, skarpety zimowe termoaktywne para 58, czapka letnia szt. 23, fartuch roboczy/ochronny szt. 2, ubranie letnie robocze komplet 2, czapka letnia robocze szt.2, trzewiki szt. 2, kamizelka ostrzegawcza szt. 2, hełm ochronny szt. 27. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100) brutto każda i odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b Pzp - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3) dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykonawca polegający na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ceny ofertowej. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku PKO Bank Polski S.A. numer: 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799 z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp. Wniesione w pieniądzu wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunek bankowy zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w pozostałych formach, określonych powyżej w ust. 3 pkt. 2 – 5 powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składnia ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3 – sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) Kwotę gwarancji/poręczenia, 4) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy: 1/ redukcja przedmiotu umowy będzie spowodowana np. restrukturyzacją przedsiębiorstwa Zamawiającego, ograniczeniem środków przewidzianych na sfinansownie zamówienia w wyniku decyzji władz zwierzchnich, lub decyzji własnych Zamawiającego, zmniejszeniem ilości przyznanych sortów oraz punktacji przypisanej poszczególnym przedmiotom umundurowania. Zmiana ta skutkowała będzie zmniejszeniem wartości zamówienia relatywnie do wprowadzonych zmian w ilości sortów i punktacji w stosunku do obowiązujących cen, 2/ z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą (art. 357 Kc), 3/ nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych), 4/ w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego sposobu realizacji przedmiotu umowy, 5/ zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia i rozliczenia umowy, w przypadku wcześniejszego zrealizowania dostaw objętych umową, 6/ w przypadku objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 2. Warunki zmiany umowy: 1/ inicjowanie zmian – na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2/ zgoda obu Stron, 3/ Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności: a) Zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, b) Zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych; 4/ wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy od daty złożenia zamówienia cząstkowego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)