Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sierpcu
Miejscowość Sierpc
Województwo mazowieckie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526787-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około 22000 sztuk oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji.
1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy.
2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90 % zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4 % zamówienia), motorowerowe (3 % zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych ( 3 % zamówienia), zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej przyjętej w ofercie przetargowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 598ac1e6-781e-4de0-9a76-9ec35caf0d56
Biuletyn 526787-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Sierpcu
Regon 61101920000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy miejscowosc Sierpc
Zamawiajacy kod pocztowy 09-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 024 2754648, 2758918
Zamawiajacy fax 242 754 806
Zamawiajacy email starosta@powiat.sierpc.pl
Adres strony url www.powiat.sierpc.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie w zaklejonej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Sierpecki , ul. Świętokrzyska 2a 09 - 200 Sierpc
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
Numer referencyjny ON.272.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około 22000 sztuk oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji. 1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy. 2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90 % zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4 % zamówienia), motorowerowe (3 % zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych ( 3 % zamówienia), zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej przyjętej w ofercie przetargowej.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst W przypadku przekroczenia o 5 % całkowitego zapotrzebowania na tablice szacowanego na 22000 szt.
Data rozpoczecia 2019-05-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. 3) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże iż w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo ( min 80 %) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zakresie warunkow udzialu 1.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 SIWZ: 1) upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. 2) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ; 3) wykaz usług wykonanych ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ), w okresie ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo ( min 80 %) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej –pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego –Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)