GuidZP400 |
598ac1e6-781e-4de0-9a76-9ec35caf0d56
|
Biuletyn |
526787-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
|
Regon |
61101920000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świętokrzyska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sierpc
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
024 2754648, 2758918
|
Zamawiajacy fax |
242 754 806
|
Zamawiajacy email |
starosta@powiat.sierpc.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.sierpc.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie w zaklejonej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Sierpecki , ul. Świętokrzyska 2a 09 - 200 Sierpc
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
|
Numer referencyjny |
ON.272.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około 22000 sztuk oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji.
1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy.
2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90 % zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4 % zamówienia), motorowerowe (3 % zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych ( 3 % zamówienia), zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej przyjętej w ofercie przetargowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
W przypadku przekroczenia o 5 % całkowitego zapotrzebowania na tablice szacowanego na 22000 szt.
|
Data rozpoczecia |
2019-05-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych.
3) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże iż w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo ( min 80 %) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 SIWZ:
1) upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych.
2) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ;
3) wykaz usług wykonanych ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ), w okresie ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo ( min 80 %) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów;
2) w przypadku złożenia oferty wspólnej –pełnomocnictwo udzielone liderowi;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego –Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|