GuidZP400 |
bb86a83c-ba4a-4060-85e5-5acfdfc1fddc
|
Biuletyn |
534148-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Rejonowy w Opolu
|
Regon |
00032378900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-368
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 5415406, 5415419
|
Zamawiajacy fax |
775 415 575
|
Zamawiajacy email |
kf-opole@opole.so.gov.pl
|
Adres strony url |
www.opole.sr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.opole.sr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60a, 45 - 368 Opole, Biuro Podawcze Sądu pok. 24-hol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wkładów barwiących
|
Numer referencyjny |
G-2502-1/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkładów barwiących, drukujących do urządzeń laserowych, atramentowych i igłowych (zwanych dalej „wkłady barwiące”), których opis (nazwa urządzenia w którym, wkład barwiący będzie wykorzystywany, symbol wkładu oznaczany przez producenta tego urządzenia i minimalną wydajność wkładu barwiącego) oraz ilości zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:
Za odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający uzna minimum 1 dostawę, zrealizowaną przez jeden podmiot, obejmującą dostawę wkładów barwiących (tuszy, tonerów, bębnów), przy czym wartość takiej dostawy nie jest mniejsza niż 50 000,00 złotych brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust. 5 PZP, sporządzone z wykorzystaniem druku przedstawionego w Załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodu, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ).
Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu minimum jednej dostawy, która dotyczy asortymentu zgodnego z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Dla umów zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia umowy, chyba że pełny zakres umowy został zrealizowany przed datą zakończenia umowy, a załączony dokument potwierdza prawidłowe wykonanie całego zakresu umowy.
b) Dowodami, o których mowa wyżej jest poświadczenie, lub oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
c) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wraz z ofertą: a) formularz ofertowy i cenowy (Załącznik nr 1 i 1A do SIWZ), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli nie wynika ono z z zapisu we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) (Załącznik nr 7 do SIWZ), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Po otwarciu ofert: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a. zmiany kwoty brutto określonej w Umowie, jeżeli zmianie ulegnie stawka podatku VAT, o kwotę wynikającą z prawidłowego naliczenia nowej stawki VAT;
b. zmiany (przesunięcia) godzin pracy Zamawiającego określonych w umowie, bez zmiany zakresu umowy i bez zmiany kwoty wynagrodzenia;
c. zmiany danych adresowych, z zastrzeżeniem że Wykonawca nie może przenosić na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy;
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|