1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych:
• nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarki,
• nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki,
• nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
• muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem,
• podczas instalacji nowego tonera lub tuszu wykonuje się tylko czynności przewidziane przez producenta drukarki,
• muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki do której jest przeznaczony,
• muszą posiadać na produkcie indywidualny kod produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację,
• za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem.
3. Oferta musi zawierać:
• nazwę producenta,
• kod produktu.
4. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w maksymalnym terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia przesłania zapotrzebowania do Wykonawcy.
5. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.
7. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne z zastrzeżeniem, że będą spełniać wymogi techniczne opisane powyżej. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki prawdziwości tego oświadczenia (tj. utrata gwarancji, koszty naprawy urządzenia spowodowane przez użycie nieprawidłowego materiału, czy pogorszoną jakość wydruku) ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych do drukarek: Brother MFC L8650 CDW – komplet tonerów, Brother MFC L6900 toner, Lexmark CX 410 komplet tonerów, Lexmark CX 410 komplet bębnów, Lexmark MX 410 toner, OKI C530 komplet tonerów, Oki B411, Oki B431, Oki B512 - tonery, Epson B300 - komplet tuszy, Epson WP 4015 – komplet tuszy, Epson Work Force Pro WF 8090 komplet tuszy, Epson WF 5110 – komplet tuszy, Epson WF 3620 – komplet tuszy, Konica Minolta Bizhub C224e komplet tonerów, Konica Minolta Bizhub 224e i Konica Minolta Bizhub 227 – tonery, XEROX ALTALINK C8045 MFP – komplet tonerów. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego tonery i atramenty do wskazanych drukarek celem ich przetestowania. Przetestowanie polegać będzie na zainstalowaniu przesłanego do testowania materiału eksploatacyjnego w urządzeniu, sprawdzeniu kompatybilności z urządzeniem (prawidłowe wykrycie przez sprzęt, współpraca z programem monitorującym stan zasobników z tonerem, czy tuszem) oraz wykonaniu ok. 100 próbnych wydruków dla oceny jego jakości i czystości. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (tj. wysypywanie się tonera, brudzenie wydruków, brak komunikacji z programem monitorującym urządzenia, a w przypadku drukarek atramentowych wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów oraz jakość wydruku na specjalnym papierze będzie niezadowalająca), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ.
UWAGA
W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do przedstawienia próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca.
9. UWAGA drukarki B 300 , WP 4015, Epson Work Force Pro WF 8090, Epson WF 5110 i Epson WF 3620 służą tylko i wyłącznie do ściśle ewidencjonowanych wydruków na specyficznym papierze.
10. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania zgodnie z zapisem ust. 8 ponosi w całości Wykonawca.
11. W przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania zgodnie z ust. 8 spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje materiały dostarczone do przetestowania jako pierwszą dostawę i dokona za nią zapłaty.
12. Utrata gwarancji producenta sprzętu spowodowana użyciem materiałów równoważnych oprócz prawa do bezpłatnej naprawy oznacza również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia.
13. Uszkodzenie lub zabrudzenie urządzenia spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia do naprawy lub czyszczenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy drogą mailową.
15. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z treścią SIWZ.
|
GuidZP400 |
317c5bed-16d1-40f1-b5cf-8d20a6a778f7
|
Biuletyn |
534411-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
00051433100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16/18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-713
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618541300
|
Zamawiajacy fax |
+48618541204
|
Zamawiajacy email |
zampubl@poznan.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poznan.uw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.uw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, punkt informacyjny, hol bud. A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
OA-VII.272.5.9.2019.11
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych:
• nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarki,
• nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki,
• nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
• muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem,
• podczas instalacji nowego tonera lub tuszu wykonuje się tylko czynności przewidziane przez producenta drukarki,
• muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki do której jest przeznaczony,
• muszą posiadać na produkcie indywidualny kod produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację,
• za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem.
3. Oferta musi zawierać:
• nazwę producenta,
• kod produktu.
4. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w maksymalnym terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia przesłania zapotrzebowania do Wykonawcy.
5. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.
7. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne z zastrzeżeniem, że będą spełniać wymogi techniczne opisane powyżej. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki prawdziwości tego oświadczenia (tj. utrata gwarancji, koszty naprawy urządzenia spowodowane przez użycie nieprawidłowego materiału, czy pogorszoną jakość wydruku) ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych do drukarek: Brother MFC L8650 CDW – komplet tonerów, Brother MFC L6900 toner, Lexmark CX 410 komplet tonerów, Lexmark CX 410 komplet bębnów, Lexmark MX 410 toner, OKI C530 komplet tonerów, Oki B411, Oki B431, Oki B512 - tonery, Epson B300 - komplet tuszy, Epson WP 4015 – komplet tuszy, Epson Work Force Pro WF 8090 komplet tuszy, Epson WF 5110 – komplet tuszy, Epson WF 3620 – komplet tuszy, Konica Minolta Bizhub C224e komplet tonerów, Konica Minolta Bizhub 224e i Konica Minolta Bizhub 227 – tonery, XEROX ALTALINK C8045 MFP – komplet tonerów. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego tonery i atramenty do wskazanych drukarek celem ich przetestowania. Przetestowanie polegać będzie na zainstalowaniu przesłanego do testowania materiału eksploatacyjnego w urządzeniu, sprawdzeniu kompatybilności z urządzeniem (prawidłowe wykrycie przez sprzęt, współpraca z programem monitorującym stan zasobników z tonerem, czy tuszem) oraz wykonaniu ok. 100 próbnych wydruków dla oceny jego jakości i czystości. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (tj. wysypywanie się tonera, brudzenie wydruków, brak komunikacji z programem monitorującym urządzenia, a w przypadku drukarek atramentowych wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów oraz jakość wydruku na specjalnym papierze będzie niezadowalająca), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ.
UWAGA
W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do przedstawienia próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca.
9. UWAGA drukarki B 300 , WP 4015, Epson Work Force Pro WF 8090, Epson WF 5110 i Epson WF 3620 służą tylko i wyłącznie do ściśle ewidencjonowanych wydruków na specyficznym papierze.
10. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania zgodnie z zapisem ust. 8 ponosi w całości Wykonawca.
11. W przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania zgodnie z ust. 8 spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje materiały dostarczone do przetestowania jako pierwszą dostawę i dokona za nią zapłaty.
12. Utrata gwarancji producenta sprzętu spowodowana użyciem materiałów równoważnych oprócz prawa do bezpłatnej naprawy oznacza również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia.
13. Uszkodzenie lub zabrudzenie urządzenia spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia do naprawy lub czyszczenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy drogą mailową.
15. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z treścią SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących np. drukarek, faksów, kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto – każda dostawa (wykaz dostaw – załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – składany na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570); WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – składany na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona;
a) dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli znajdują się one w posiadaniu Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać postępowanie (nazwę i termin), w którym złożył ww. dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
pełnomocnictwa (jeśli dotyczą).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy z wyłączeniem pkt 4a.
3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 2, następuje na pisemny wniosek Strony, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Generalny Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, tel. 61 854 10 00, mail: wuw@poznan.uw.gov.pl
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z inspektorem ochrony danych w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu pod adresem: iod@poznan.uw.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
1) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Pzp”;
2) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
7. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
(Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m. in. z zasadami wynikającymi z kodeksu postępowania administracyjnego czy archiwizacji).
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
|