GuidZP400 |
605c8ac3-36b0-49d5-9d88-f043dec91cc8
|
Biuletyn |
534442-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Regon |
29293600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-201
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 328 138
|
Zamawiajacy fax |
324 328 169
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@psychiatra.com
|
Adres strony url |
https://psychiatria.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://psychiatria.com
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://psychiatria.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt XII.2. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Dział Zamówień i zaopatrzenia - II piętro, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Numer referencyjny |
DZz.380.3.10.2019.LAp.128
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (pakietów)
Pakiet nr 1 – Materiały medyczne;
Pakiet nr 2 – Pojemniki na zużyte igły;
Pakiet nr 3 – Myjki;
Pakiet nr 4 – Rękawice medyczne;
Pakiet nr 5 – System próżniowy;
Pakiet nr 6 – Opatrunki;
Pakiet nr 7 – Opatrunki przeciwodleżynowe I;
Pakiet nr 8 – Opatrunki przeciwodleżynowe II;
Pakiet nr 9 – Pieluchomajtki.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33000000-0 – urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pilęgnacji ciała
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) W zakresie Pakietu Nr 4 (pozycje: 3 i 5):
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:
EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
EN 374-1 i 3 (dotyczy pozycji 5);
EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
2) W zakresie Pakietu Nr 5:
a) Zamawiający wymaga aby zaoferowany w pozycji 11 uchwyt był w pełni jednorazowego użytku;
b) wszystkie elementy systemu zamkniętego musza pochodzić od jednego producenta;
c) próżnia kalibrowana na etapie produkcji;
d) Zamawiający wymaga, aby na każdej etykiecie próbówki, znacznik pobrania prawidłowej objętości krwi był wyraźnie zaznaczony;
e) Zamawiający wymaga aby producent oferowanego systemu posiadał świadectwo zgodności CE. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy świadectwo zgodności CE dla producenta systemu;
f) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
3) W zakresie Pakietu Nr 6:
a) Pozycja 1 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy II a reguła 7;
b) Pozycja 11 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przylepców o opisie i szerokości podanej
w SIWZ i długości 9,14 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości;
c) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, złoży opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki) oferowanych produktów w ramach Pakietu nr 6 pozycja 1÷3;
d) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (pozycja 1-3) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ.
4) W zakresie Pakietu Nr 9 (pozycje: 1-3) :
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ.
b) Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, na opakowaniu pojedynczym i zbiorczym.
c) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu oraz numer pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebna do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo – cenowym, w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” – w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności CE oraz aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania:
1) Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych;
2) Ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VIII.3.2) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument, o którym mowa w pkt VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W zakresie Pakietu Nr 4 (pozycje: 3 i 5):
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:
a) EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
b) EN 374-1 i 3 (dotyczy pozycji 5)
c) EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
d) EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
e) ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
f) 72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
g) 89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
2) W zakresie Pakietu Nr 5:
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą,
b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy świadectwo zgodności CE dla producenta systemu.
3) W zakresie Pakietu Nr 6:
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim) oferowanych produktów w ramach pakietu nr 6 pozycja 1÷3, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru;
b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (pozycja 1-3) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ.
4) W zakresie Pakietu Nr 9 (pozycje: 1-3):
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, opakowaniu pojedynczym i zbiorzczym,
b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1. SIWZ, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załączniku nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Pojemniki na zużyte igly
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Myjki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Rękawice medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - System próżniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Opatrunki przeciwodleżynowe I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - Opatrunki przeciwodleżynowe II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - Pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 08.05.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo – cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy, w zależności które nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |