GuidZP400 |
0e7f4638-9b0a-439a-a6b4-2f35be653621
|
Biuletyn |
534410-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Suski
|
Regon |
07218167500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5 b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 875 79 00
|
Zamawiajacy fax |
33 874 15 52
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatsuski.pl
|
Adres strony internetowej |
www.powiatsuski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej www.powiatsuski.pl udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatsuski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, Dziennik Podawczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b
|
Numer referencyjny |
WZ.272.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b wg poniższego zestawienia:
- tablice samochodowe jednorzędowe (samochody/ przyczepy/ samochodowy inny) w ilości 15 000 sztuk,
- tablice samochodowe dwurzędowe (samochody/ przyczepy) w ilości 243 sztuk,
- tablice samochodowe zmniejszone (samochody) w ilości 120 sztuk,
- tablice motocyklowe (motocykle/ ciagniki rolnicze/ samochodowy inny) w ilości 650 sztuk,
- tablice motorowerowe (motorowery) w ilości 400 sztuk,
- wtórniki tablic / dodatkowe tablice samochodowe (wszystkie rodzaje) w ilości 200 sztuk.
2. Tablice dostarczane sukcesywnie w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sztuk na poszczególne rodzaje tablic w rozliczeniu rocznym w zależności od potrzeb. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości cen jednostkowych.
4. W zakresie zawartej umowy i w określonych przez oferenta cenach musi zawierać się również odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych wg obowiązujących przepisów wraz z protokołem przekazania.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018 poz. 1990 z późn. zm..) tj.: musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzony przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem (na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdz. III pkt 3 ppkt 2 lit. a siwz ) potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę uprawnień wynikających z art. 75a ust. 1 i 2 Ustawy Prawo o ruchu drogowym tj.: wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzony przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz,
2) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Niezależnie od przesłanek zmiany umowy określonych w art. 144 ustawy Pzp, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
strony po upływie 12 miesięcy realizacji umowy przewidują możliwość waloryzacji pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiany w tym zakresie mogą zostać dokonane wyłącznie w zakresie, w jakim Wykonawca wykaże wpływ ww. czynników na wysokość cen jednostkowych i/lub kwoty maksymalnej.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|