wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Powiat Suski
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534410-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b wg poniższego zestawienia:

- tablice samochodowe jednorzędowe (samochody/ przyczepy/ samochodowy inny) w ilości 15 000 sztuk,
- tablice samochodowe dwurzędowe (samochody/ przyczepy) w ilości 243 sztuk,
- tablice samochodowe zmniejszone (samochody) w ilości 120 sztuk,
- tablice motocyklowe (motocykle/ ciagniki rolnicze/ samochodowy inny) w ilości 650 sztuk,
- tablice motorowerowe (motorowery) w ilości 400 sztuk,
- wtórniki tablic / dodatkowe tablice samochodowe (wszystkie rodzaje) w ilości 200 sztuk.

2. Tablice dostarczane sukcesywnie w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sztuk na poszczególne rodzaje tablic w rozliczeniu rocznym w zależności od potrzeb. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości cen jednostkowych.
4. W zakresie zawartej umowy i w określonych przez oferenta cenach musi zawierać się również odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych wg obowiązujących przepisów wraz z protokołem przekazania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e7f4638-9b0a-439a-a6b4-2f35be653621
Biuletyn 534410-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Suski
Regon 07218167500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 5 b
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 875 79 00
Zamawiajacy fax 33 874 15 52
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
Adres strony url www.powiatsuski.pl
Adres strony internetowej www.powiatsuski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej www.powiatsuski.pl udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatsuski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, Dziennik Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b
Numer referencyjny WZ.272.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b wg poniższego zestawienia: - tablice samochodowe jednorzędowe (samochody/ przyczepy/ samochodowy inny) w ilości 15 000 sztuk, - tablice samochodowe dwurzędowe (samochody/ przyczepy) w ilości 243 sztuk, - tablice samochodowe zmniejszone (samochody) w ilości 120 sztuk, - tablice motocyklowe (motocykle/ ciagniki rolnicze/ samochodowy inny) w ilości 650 sztuk, - tablice motorowerowe (motorowery) w ilości 400 sztuk, - wtórniki tablic / dodatkowe tablice samochodowe (wszystkie rodzaje) w ilości 200 sztuk. 2. Tablice dostarczane sukcesywnie w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sztuk na poszczególne rodzaje tablic w rozliczeniu rocznym w zależności od potrzeb. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości cen jednostkowych. 4. W zakresie zawartej umowy i w określonych przez oferenta cenach musi zawierać się również odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych wg obowiązujących przepisów wraz z protokołem przekazania.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018 poz. 1990 z późn. zm..) tj.: musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzony przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zakresie warunkow udzialu kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem (na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdz. III pkt 3 ppkt 2 lit. a siwz ) potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę uprawnień wynikających z art. 75a ust. 1 i 2 Ustawy Prawo o ruchu drogowym tj.: wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzony przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 2) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Niezależnie od przesłanek zmiany umowy określonych w art. 144 ustawy Pzp, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. strony po upływie 12 miesięcy realizacji umowy przewidują możliwość waloryzacji pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiany w tym zakresie mogą zostać dokonane wyłącznie w zakresie, w jakim Wykonawca wykaże wpływ ww. czynników na wysokość cen jednostkowych i/lub kwoty maksymalnej.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski

Criterion

Kryteria c) Czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych zamawianych każdorazowo przez Zamawiającego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria b) Czas dostawy zamówień seryjnych zamawianych każdorazowo przez Zamawiającego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)