„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT do szkół na terenie Gminy Brzyska”

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Brzyska
Miejscowość Brzyska
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534303-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT
w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2.

Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ.
Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN
i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl

Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, Zamawiający dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.

Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment zgodnie z gwarancją producenta.

Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.

Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty, dopuszczające do użytkowania urządzenia.

Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności – dotyczy urządzeń, dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami.

MIEJSCE DOSTAWY:

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brzyskach z siedzibą: 38-212 Brzyska 348
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Błażkowej z siedzibą: 38-212 Błażkowa 125
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wróblowej z siedzibą: 38-212 Wróblowa 36

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd0c5836-685d-4e85-8206-1d5a8e29e58b
Biuletyn 534303-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Brzyska
Regon 10075300000000
Zamawiajacy adres ulica Brzyska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzyska
Zamawiajacy kod pocztowy 38-212
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 460 120
Zamawiajacy fax 134 460 105
Zamawiajacy email ugbrzyska-bud@wp.pl
Adres strony url www.brzyska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.brzyska.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brzyska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska 1
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT do szkół na terenie Gminy Brzyska”
Numer referencyjny B.271.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. Sprzęt/pomoce dydaktyczne stanowiące wyposażenie pracowni przyrodniczych oznaczone jako znajdujące się w wykazie MEN powinny dodatkowo spełniać wymagania opisane w szczegółowym katalogu wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych opracowanych przez MEN i udostępnionym za pośrednictwem strony internetowej www.men.gov.pl Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, Zamawiający dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment zgodnie z gwarancją producenta. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty, dopuszczające do użytkowania urządzenia. Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności – dotyczy urządzeń, dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami. MIEJSCE DOSTAWY: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brzyskach z siedzibą: 38-212 Brzyska 348 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Błażkowej z siedzibą: 38-212 Błażkowa 125 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wróblowej z siedzibą: 38-212 Wróblowa 36
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, okres 21 dni jest terminem najdłuższym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian w ust. 2 -6 niniejszego paragrafu Umowy. 2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku. 3. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji Umowy, wysokości wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1 Umowy, 4. W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególności: a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy. 6. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania dostaw określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)