Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach.

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534128-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 2 - Pakiety od 1 do 20 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07517f8b-c3e7-4d6d-a29c-042d8652acae
Biuletyn 534128-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Regon 00028978500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon +48413671339
Zamawiajacy fax +413660014
Zamawiajacy email zamowienia@wszzkielce.pl
Adres strony url bip.wszzkielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wszzkielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wszzkielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce ( Sekretariat główny)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach.
Numer referencyjny EZ/ZP/50/2019/ES
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 2 - Pakiety od 1 do 20 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 36 miesięcy od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie. Dostawy realizowane będą w terminie do 5 dni roboczych od dnia przesłania wezwania – jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji zamówienia to w ramach kontraktu będzie zobowiązany do realizacji dostaw w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 5 pkt. 1-2 i 4 oraz spełniają poniżej określone warunki tj.: 1)posiadają właściwe zdolności techniczne i zawodowe rozumiane jako: • zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy której/których zakres obejmował dostawę/dostawy: dla Pakietu nr 1 – materiały/akcesoria higieniczne do mycia i pielęgnacji noworodków o wartości brutto min. 900,00 zł dla Pakietu nr 2 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min. 3.000,00 zł dla Pakietu nr 3 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min. 20. 000,00 zł dla Pakietu nr 4 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 10. 000,00 zł dla Pakietu nr 5 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 8 000,00 zł dla Pakietu nr 6 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 20.000,00 zł dla Pakietu nr 7 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach laboratoryjnych badaniach krwi o wartości brutto min. 40.000,00 zł dla Pakietu nr 8 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 20.000,00 zł dla Pakietu nr 9 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 500,00 zł dla Pakietu nr 10 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 15.000,00 zł dla Pakietu nr 11 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 20.000,00 zł dla Pakietu nr 12 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min 500,00 zł dla Pakietu nr 13 fartuchy/bielizna służce do ochrony personelu medycznego o wartości brutto min. 20 000,00 zł dla Pakietu nr 14 – wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min 10 000,00 zł dla Pakietu nr 15 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min. 12 000,00 zł dla Pakietu nr 16 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min 5.000,00 zł dla Pakietu nr 17 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach otolaryngologicznych o wartości brutto min. 5.000,00 zł dla Pakietu nr 18 - materiały / akcesoria zużywalne w procedurach badania glikemii o wartości brutto min. 40.000,00 zł dla Pakietu nr 19 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 5.000,00 zł dla Pakietu nr 20 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 5.000,00 zł na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia). Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) doświadczeniem może wykazać się jeden z Wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 u.p.z.p.).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016r poz. 1126) dokumenty winne być wystawione na rzecz podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz winien potwierdzać spełnienie warunku udziału w postepowaniu przez Wykonawcę. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowody, iż dostawy zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. dla Pakietu nr 1 – materiały/akcesoria higieniczne do mycia i pielęgnacji noworodków o wartości brutto min. 900,00 zł dla Pakietu nr 2 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min. 3.000,00 zł dla Pakietu nr 3 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min. 20. 000,00 zł dla Pakietu nr 4 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 10. 000,00 zł dla Pakietu nr 5 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 8 000,00 zł dla Pakietu nr 6 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 20.000,00 zł dla Pakietu nr 7 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach laboratoryjnych badaniach krwi o wartości brutto min. 40.000,00 zł dla Pakietu nr 8 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 20.000,00 zł dla Pakietu nr 9 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 500,00 zł dla Pakietu nr 10 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 15.000,00 zł dla Pakietu nr 11 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 20.000,00 zł dla Pakietu nr 12 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min 500,00 zł dla Pakietu nr 13 fartuchy/bielizna służce do ochrony personelu medycznego o wartości brutto min. 20 000,00 zł dla Pakietu nr 14 – wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min 10 000,00 zł dla Pakietu nr 15 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min. 12 000,00 zł dla Pakietu nr 16 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min 5.000,00 zł dla Pakietu nr 17 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach otolaryngologicznych o wartości brutto min. 5.000,00 zł dla Pakietu nr 18 - materiały / akcesoria zużywalne w procedurach badania glikemii o wartości brutto min. 40.000,00 zł dla Pakietu nr 19 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 5.000,00 zł dla Pakietu nr 20 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 5.000,00 zł 2) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 (Dz. U. 2015, poz. 876) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przedłożenie jest niezbędne na podstawie odrębnych przepisów, Uwaga: certyfikaty/deklaracje załączone do oferty wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego produktu dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1) pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty w tym dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia : • wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminów realizacji dostawy, terminu płatności faktury, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, • w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: - wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. - określenie zakresu pełnomocnictwa, podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. • wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) • wypełniony i podpisany formularz parametrów technicznych glukometru ( zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ) 2) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a)zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust 6, b) zmiany danych teleadresowych, c) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, d)zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). e)w przypadkach określonych w art. 144 ust. u.p.z.p 2.Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): a) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, b) zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2 ust 2, c) zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony. 3.Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku: a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową. b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 a-b, d dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Pianka do mycia noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakietu nr 1 – materiały/akcesoria higieniczne do mycia i pielęgnacji noworodków
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Maski nadkrtaniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakietu nr 2 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Cewniki pH metryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Cewniki tlenowe donosowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Filtr wydechowy do respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Czujniki do pulsoksymetru Nellcor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach laboratoryjnych badaniach krwi
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Sonda żołądkowa, rurki donosowe, intubacyjne oraz igły rozłamywane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Cewnik dotchawiczy dla noworodka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Jednorazowa osłona do aparatu Operio Mobile
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Układy oddechowe do MRI oraz do aparatu do znieczulenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Igła do pobierania szpiku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13 - fartuchy/bielizna służce do ochrony personelu medycznego
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - Jednorazowe narzędzia laparoskopowe pediatryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14 – wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 - Asortyment do wyposażenia Pracowni EEG dla dzieci i dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 - Akcesoria do Pracowni EEG dla dzieci i dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 - Folia PTEF do septoplastyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach otolaryngologicznych
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 - Paski do glukometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18 - materiały / akcesoria zużywalne w procedurach badania glikemii
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19 - Zestawy do nebulizatorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20 - Adapter do funkcji nCPAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
  

Criterion

Kryteria Termin płatnosci faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena danej części zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)