GuidZP400 |
07517f8b-c3e7-4d6d-a29c-042d8652acae
|
Biuletyn |
534128-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
00028978500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-736
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48413671339
|
Zamawiajacy fax |
+413660014
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wszzkielce.pl
|
Adres strony url |
bip.wszzkielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wszzkielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wszzkielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce ( Sekretariat główny)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
EZ/ZP/50/2019/ES
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego oraz Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 2 - Pakiety od 1 do 20 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 36 miesięcy od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie.
Dostawy realizowane będą w terminie do 5 dni roboczych od dnia przesłania wezwania – jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji zamówienia to w ramach kontraktu będzie zobowiązany do realizacji dostaw w zaproponowanym terminie.
Zamówienia składane przez zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 5 pkt. 1-2 i 4 oraz spełniają poniżej określone warunki tj.:
1)posiadają właściwe zdolności techniczne i zawodowe rozumiane jako:
• zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy której/których zakres obejmował dostawę/dostawy:
dla Pakietu nr 1 – materiały/akcesoria higieniczne do mycia i pielęgnacji noworodków o wartości brutto min. 900,00 zł
dla Pakietu nr 2 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min. 3.000,00 zł
dla Pakietu nr 3 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min. 20. 000,00 zł
dla Pakietu nr 4 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 10. 000,00 zł
dla Pakietu nr 5 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 8 000,00 zł
dla Pakietu nr 6 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 20.000,00 zł
dla Pakietu nr 7 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach laboratoryjnych badaniach krwi o wartości brutto min. 40.000,00 zł
dla Pakietu nr 8 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 20.000,00 zł
dla Pakietu nr 9 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 500,00 zł
dla Pakietu nr 10 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 15.000,00 zł
dla Pakietu nr 11 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 20.000,00 zł
dla Pakietu nr 12 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min 500,00 zł
dla Pakietu nr 13 fartuchy/bielizna służce do ochrony personelu medycznego o wartości brutto min. 20 000,00 zł
dla Pakietu nr 14 – wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min 10 000,00 zł
dla Pakietu nr 15 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min. 12 000,00 zł
dla Pakietu nr 16 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min 5.000,00 zł
dla Pakietu nr 17 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach otolaryngologicznych o wartości brutto min. 5.000,00 zł
dla Pakietu nr 18 - materiały / akcesoria zużywalne w procedurach badania glikemii o wartości brutto min. 40.000,00 zł
dla Pakietu nr 19 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 5.000,00 zł
dla Pakietu nr 20 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 5.000,00 zł
na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia).
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) doświadczeniem może wykazać się jeden z Wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 u.p.z.p.).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016r poz. 1126) dokumenty winne być wystawione na rzecz podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega tj.:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz winien potwierdzać spełnienie warunku udziału w postepowaniu przez Wykonawcę.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowody, iż dostawy zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
dla Pakietu nr 1 – materiały/akcesoria higieniczne do mycia i pielęgnacji noworodków o wartości brutto min. 900,00 zł
dla Pakietu nr 2 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min. 3.000,00 zł
dla Pakietu nr 3 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min. 20. 000,00 zł
dla Pakietu nr 4 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 10. 000,00 zł
dla Pakietu nr 5 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 8 000,00 zł
dla Pakietu nr 6 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 20.000,00 zł
dla Pakietu nr 7 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach laboratoryjnych badaniach krwi o wartości brutto min. 40.000,00 zł
dla Pakietu nr 8 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 20.000,00 zł
dla Pakietu nr 9 wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min. 500,00 zł
dla Pakietu nr 10 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 15.000,00 zł
dla Pakietu nr 11 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych o wartości brutto min 20.000,00 zł
dla Pakietu nr 12 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych o wartości brutto min 500,00 zł
dla Pakietu nr 13 fartuchy/bielizna służce do ochrony personelu medycznego o wartości brutto min. 20 000,00 zł
dla Pakietu nr 14 – wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych o wartości brutto min 10 000,00 zł
dla Pakietu nr 15 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min. 12 000,00 zł
dla Pakietu nr 16 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG o wartości brutto min 5.000,00 zł
dla Pakietu nr 17 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach otolaryngologicznych o wartości brutto min. 5.000,00 zł
dla Pakietu nr 18 - materiały / akcesoria zużywalne w procedurach badania glikemii o wartości brutto min. 40.000,00 zł
dla Pakietu nr 19 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min. 5.000,00 zł
dla Pakietu nr 20 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej o wartości brutto min 5.000,00 zł
2) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
- właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 (Dz. U. 2015, poz. 876) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przedłożenie jest niezbędne na podstawie odrębnych przepisów,
Uwaga: certyfikaty/deklaracje załączone do oferty wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego produktu dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty w tym dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia :
• wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminów realizacji dostawy, terminu płatności faktury, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,
• w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika,
• w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.
Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:
- wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.
- określenie zakresu pełnomocnictwa, podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
• wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ)
• wypełniony i podpisany formularz parametrów technicznych glukometru ( zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ)
2) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a)zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust 6, b) zmiany danych teleadresowych, c) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, d)zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).
e)w przypadkach określonych w art. 144 ust. u.p.z.p
2.Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia):
a) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
b) zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2 ust 2,
c) zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony.
3.Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:
a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową.
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 a-b, d dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Pianka do mycia noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakietu nr 1 – materiały/akcesoria higieniczne do mycia i pielęgnacji noworodków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Maski nadkrtaniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakietu nr 2 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Cewniki pH metryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Cewniki tlenowe donosowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Filtr wydechowy do respiratora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Czujniki do pulsoksymetru Nellcor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7 – materiały/akcesoria zużywalne w procedurach laboratoryjnych badaniach krwi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Sonda żołądkowa, rurki donosowe, intubacyjne oraz igły rozłamywane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Cewnik dotchawiczy dla noworodka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Jednorazowa osłona do aparatu Operio Mobile
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Układy oddechowe do MRI oraz do aparatu do znieczulenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach anestezjologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Igła do pobierania szpiku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13 - fartuchy/bielizna służce do ochrony personelu medycznego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Jednorazowe narzędzia laparoskopowe pediatryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14 – wyroby medyczne zużywalne w procedurach medycznych neonatologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - Asortyment do wyposażenia Pracowni EEG dla dzieci i dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 15 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 - Akcesoria do Pracowni EEG dla dzieci i dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 16 - materiały/akcesoria zużywalne w procedurach wykonywanych w pracowniach EEG/EMG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 - Folia PTEF do septoplastyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 17 - wyroby medyczne zużywalne w procedurach otolaryngologicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18 - Paski do glukometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 18 - materiały / akcesoria zużywalne w procedurach badania glikemii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19 - Zestawy do nebulizatorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 19 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20 - Adapter do funkcji nCPAP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 20 - akcesoria/czujniki materiały zużywalne do aparatury medycznej
|
| |