1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, zwanych dalej „asortymentem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Ilości asortymentu podanego w kol. 3 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy.
3. Ilość i rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zakupu asortymentu o łącznej wartości mniejszej o 40% niż wartość umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju od wskazanej w kol. 3 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania maksymalnie o 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy wartości umowy.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. transportu asortymentu do obiektów, o których mowa w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania;
b. rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w kol. 8 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania Producenta oraz nazwę własną oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w kol. 2 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania. Zaoferowany asortyment równoważny musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w kol. 2 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Wykazanie równoważności zaoferowanego asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, spoczywa na Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był:
a. fabrycznie nowy,
b. zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do rodzaju asortymentu);
c. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania,
d. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
8. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne atesty PZH /deklaracje zgodności/karty charakterystyki (odpowiednio do rodzaju asortymentu).
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymał w okresie trwania umowy stałe ceny jednostkowe netto w PLN, wskazane w kol. 5 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie, z wyłączeniem zmian osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
10. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment 24-miesięcznej gwarancji oraz 24-miesięcznej rękojmi liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę;
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz nazwy firm Podwykonawców (jeżeli dotyczy).
13. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy.
14. Termin obowiązywania umowy: 18 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy przez Strony.
15. Termin dostawy: maksimum 4 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zamówienia.
Sformułowanie „dni robocze” - należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godz. 7:30÷14:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
16. Miejsca dostaw: obiekty Komendy Stołecznej Policji wyszczególnione w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania. |
GuidZP400 |
cbc85050-232e-4059-ae94-56c2b0c03274
|
Biuletyn |
534935-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości
|
Numer referencyjny |
WZP-2058/19/102/AG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, zwanych dalej „asortymentem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Ilości asortymentu podanego w kol. 3 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy.
3. Ilość i rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zakupu asortymentu o łącznej wartości mniejszej o 40% niż wartość umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju od wskazanej w kol. 3 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania maksymalnie o 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy wartości umowy.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. transportu asortymentu do obiektów, o których mowa w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania;
b. rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w kol. 8 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania Producenta oraz nazwę własną oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w kol. 2 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania. Zaoferowany asortyment równoważny musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w kol. 2 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Wykazanie równoważności zaoferowanego asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, spoczywa na Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był:
a. fabrycznie nowy,
b. zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do rodzaju asortymentu);
c. opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania,
d. wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
8. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne atesty PZH /deklaracje zgodności/karty charakterystyki (odpowiednio do rodzaju asortymentu).
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymał w okresie trwania umowy stałe ceny jednostkowe netto w PLN, wskazane w kol. 5 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie, z wyłączeniem zmian osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
10. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment 24-miesięcznej gwarancji oraz 24-miesięcznej rękojmi liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę;
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz nazwy firm Podwykonawców (jeżeli dotyczy).
13. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy.
14. Termin obowiązywania umowy: 18 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy przez Strony.
15. Termin dostawy: maksimum 4 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zamówienia.
Sformułowanie „dni robocze” - należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godz. 7:30÷14:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
16. Miejsca dostaw: obiekty Komendy Stołecznej Policji wyszczególnione w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego w punktach 1,4,7,9,11,12,15,18,20 załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) karty charakterystyki asortymentu równoważnego;
2) katalog lub karta produktu bądź link do strony internetowej asortymentu równoważnego (dotyczy strony internetowej Producenta).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie:
a) Producenta/nazwy asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży.
b) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych netto w PLN:
a) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 847 ze zm.);
b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie, z wyłączeniem zmian osób wskazanych w umowie.
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|