GuidZP400 |
1aa607ed-cfcf-4f57-8503-01d305f277ac
|
Biuletyn |
533548-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
|
Regon |
14067464900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piękna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 262 57 77,
|
Zamawiajacy fax |
22 262 52 74; 262 52 70
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@knf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.knf.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.knf.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.knf.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Podawcze, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz odnowienie licencji na oprogramowanie SAS
|
Numer referencyjny |
DAI-WZP.2610.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji na Oprogramowanie niezbędne do działania Platformy Analitycznej KNF będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z zakupem 4 licencji SAS Enterprise Guide.
Lp. Oprogramowanie SAS System operacyjny Liczba jednostek obliczeniowych Liczba użytkowników Data zakończenia licencji
1 SAS BI Server Windows 4 Nieograniczona 31.01.2020
2 SAS\CONNECT
3 SAS\STAT
4 SAS\SHARE
5 SAS\ACCESS to Oracle
6 SAS\ACCESS to DB2 31.01.2020
7 SAS\ACCESS to ODBC 31.01.2020
8 SAS Enterprise Guide Windows Nie dotyczy 16+4=20 31.01.2020
9 SAS/AppDev Studio 1
2. Odnowienie oraz zakup powyższych licencji niezbędny jest do dalszego działania środowiska oraz zapewni ciągłość działania systemów w UKNF.
3. Odnowienie licencji obejmuje: dostęp do wszelkich uaktualnień, dostęp do nowych wersji Oprogramowania, prawo do korzystania z narzędzi programistycznych. W ramach dostępu do uaktualnień UKNF uzyska możliwość instalacji nowej wersji i uaktualnień Oprogramowania.
4. W ramach odnowienia oraz dla nowo zakupionych licencji Wykonawca zapewni standardowe wsparcie techniczne na Oprogramowanie, obejmujące:
4.1. Pomoc techniczną telefoniczną i pocztą elektroniczną;
4.2. Pomoc w znajdywaniu obejść i rozwiązań problemów technicznych;
4.3. Ogólne wskazówki dotyczące instalacji Oprogramowania;
4.4. Ogólne porady dotyczące optymalnej konfiguracji środowiska;
4.5. Dostęp do zasobów online oferujących pełną dokumentację produktową, bazę wiedzy, poprawki, informacje na temat statusów zgłoszeń;
4.6. Możliwość zgłaszania problemów technicznych, przy zachowaniu czasów opisanych w SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza Oprogramowanie równoważne o parametrach wskazanych w pkt 6 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu wsparcia lub odnowieniu licencji na oprogramowanie analityczne o wartości wynoszącej co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca będzie powoływać się na usługę nadal wykonywaną musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość nie niższą niż 200 000,00 zł brutto. W sytuacji, gdy usługa wsparcia lub odnowienie licencji na oprogramowanie analityczne była częścią zamówienia o zakresie przedmiotowym szerszym niż wymagany przez Zamawiającego to wartość ww. usługi, którą musi wykazać się Wykonawca nie może być niższa niż 200 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 4 do SWIZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zamiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana:
1.1 Wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.);
1.2 Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
oraz gdy zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w postanowieniach ust. 3 – 8.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany Umowy w drodze aneksu.
3. Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa
w ust. 2. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w szczególności:
3.1 Przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania Umowy oraz założenie co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń – takimi jak umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń;
3.2 Wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 2, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę:
3.3 Szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę.
4. W terminie 1 miesiąca od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji
lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami).
5. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesiąca
od dnia otrzymania kompletnego – w jego ocenie – wniosku. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy.
6. W przypadku uwzględnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego, Strony podejmą działania
w celu uzgodnienia treści aneksu do Umowy oraz jego podpisania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dotyczyć będzie części Przedmiotu Umowy, wykonanego po dniu zawarcia aneksu.
7. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy,
w przypadku wydania przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 2. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów.
8. Przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający może zwrócić się
do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) niezbędnych do oceny Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust.1, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jaki stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający. Postanowienia ust. 5-7 stosuje się odpowiednio, z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w każdym przypadku do zajęcia pisemnego stanowiska w terminie 1 miesiąca od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego.
9. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę postanowień ust. 8, Zamawiający jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy, z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
10. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 ust.1 Umowy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, w ujęciu brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie, poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług – bez sporządzania aneksu do Umowy. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie Umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku.
11. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
11.1. w przypadku, gdy Oprogramowanie stanowiące przedmiot Umowy, wymienione w Załączniku nr 1 do Umowy i stanowiące przedmiot oferty Wykonawcy zostało wycofane z rynku, a proponowane oprogramowanie w wersji wyższej tego samego producenta posiada funkcjonalność, cechy i parametry nie gorsze niż produkt wycofany – w takim przypadku warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian. Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie Zamawiającego o takiej zmianie;
11.2. w przypadku zmian stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy;
11.3. w przypadku zmiany kwoty podatku i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane
są zmianą urzędowej stawki podatku.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|