Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534112-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety:
1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ,
2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ,
3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ,
4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ,
5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ,
6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ,
7 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ,
8 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ,
9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ,
10 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ,
11 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/11 do SIWZ,
12 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/12 do SIWZ,
13 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/13 do SIWZ,
14 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/14 do SIWZ,
15 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/15 do SIWZ,
16 pakiet - dostawa środków do leczenia ran - wg zał. nr 2/16 do SIWZ,
17 pakiet - dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ,
18 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/18 do SIWZ,
19 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ,
20 pakiet - dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ,
21 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/21 do SIWZ,
22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w:
- Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.),
- Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających informację w języku polskim, wraz ze wskazaniem producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności, posiadające oznaczenie CE (o ile jest wymagane) i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9507bd78-1922-4ca7-888e-bbb5a261846b
Biuletyn 534112-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31466100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 24 Kwietnia
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Zamawiajacy kod pocztowy 47-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 062 566
Zamawiajacy fax 774 062 567
Zamawiajacy email przetargi@e-szpital.eu
Adres strony url www.e-szpital.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-szpital.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-szpital.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny AZ-P.2019.10
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: 1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, 13 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, 14 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, 15 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/15 do SIWZ, 16 pakiet - dostawa środków do leczenia ran - wg zał. nr 2/16 do SIWZ, 17 pakiet - dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ, 18 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/18 do SIWZ, 19 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ, 20 pakiet - dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ, 21 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/21 do SIWZ, 22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających informację w języku polskim, wraz ze wskazaniem producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności, posiadające oznaczenie CE (o ile jest wymagane) i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną sumę gwarancyjną;
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: pakiet 1 - 38.000,00 zł, pakiet 2 - 32.000,00 zł, pakiet 3 - 105.700,00 zł, pakiet 4 - 25.000,00 zł, pakiet 5 - 490,00 zł, pakiet 6 - 32.000,00 zł, pakiet 7 - 15.000,00 zł, pakiet 8 - 9.300,00 zł, pakiet 9 - 3.200,00 zł, pakiet 10 – 55.600,00 zł, pakiet 11 – 25.200,00 zł, pakiet 12 – 15.000,00 zł, pakiet 13 – 23.400,00 zł, pakiet 14 – 180,00 zł, pakiet 15 – 6.700,00 zł, pakiet 16 – 2.500,00 zł, pakiet 17 – 11.600,00 zł, pakiet 18 – 480,00 zł, pakiet 19 – 480,00 zł, pakiet 20 – 8.400,00 zł, pakiet 21 – 760,00 zł, pakiet 22 – 6.100,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wskazane w pkt III.1.2.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/22 do SIWZ), c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) – c.1) Pakiet 1 poz. 2 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla gramatury gazy, c.2) Pakiet 1 poz. 9 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla czasu wiązania zawartości gipsu, c.3) Pakiet 2 poz. 9 - karta techniczna potwierdzającą wymóg czasu wiązania i zawartości gipsu, c.4) Pakiet 3 poz. 26 do 28 - raport procesu walidacji potwierdzający, że procesy sterylizacji zwalidowane są zgodnie z normą PN-EN ISO 11135-1, c.5) Pakiet 22 poz. 1 i 2: karty katalogowe producenta (ulotki itp.) potwierdzające czas hemostazy wyrobu; z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument. d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 – 1.430,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 2 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100 gr), pakiet nr 3 – 3.960,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 4 – 960,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 5 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr) pakiet nr 6 – 1.230,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 7 – 590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 8 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 9 – 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100 gr), pakiet nr 10 – 2.080,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemdziesiąt zł 00/100 gr) pakiet nr 11 – 940,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 12 – 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 13 – 870,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 14 – 6,00 zł (słownie: sześć zł 00/100 gr), pakiet nr 15 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100 gr) pakiet nr 16 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 17 – 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 18 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr), pakiet nr 19 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr), pakiet nr 20 – 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć zł 00/100 gr) pakiet nr 21 – 27,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem zł 00/100 gr) pakiet nr 22 – 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2019.10 oraz nr pakietu / pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji: a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, - odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) w Dziale Ekonomiczno-finansowym pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, do upływu terminu składania ofert; kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa środków opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa środków opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa środków opatrunkowych jałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków ocznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa przylepców i plastrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do mocowania kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa dostawa plastrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa plastrów - wg zał. nr 2/14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa dostawa gazy i opasek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/15 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa dostawa środków do leczenia ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa środków do leczenia ran - wg zał. nr 2/16 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/18 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa dostawa gąbek żelatynowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa dostawa gąbek kolagenowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/21 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa dostawa materiałów do hemostazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria kara umowna
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)