GuidZP400 |
9507bd78-1922-4ca7-888e-bbb5a261846b
|
Biuletyn |
534112-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31466100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 24 Kwietnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 062 566
|
Zamawiajacy fax |
774 062 567
|
Zamawiajacy email |
przetargi@e-szpital.eu
|
Adres strony url |
www.e-szpital.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-szpital.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-szpital.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
|
Numer referencyjny |
AZ-P.2019.10
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety:
1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ,
2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ,
3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ,
4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ,
5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ,
6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ,
7 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ,
8 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ,
9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ,
10 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ,
11 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/11 do SIWZ,
12 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/12 do SIWZ,
13 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/13 do SIWZ,
14 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/14 do SIWZ,
15 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/15 do SIWZ,
16 pakiet - dostawa środków do leczenia ran - wg zał. nr 2/16 do SIWZ,
17 pakiet - dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ,
18 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/18 do SIWZ,
19 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ,
20 pakiet - dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ,
21 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/21 do SIWZ,
22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w:
- Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.),
- Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających informację w języku polskim, wraz ze wskazaniem producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności, posiadające oznaczenie CE (o ile jest wymagane) i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną sumę gwarancyjną;
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:
pakiet 1 - 38.000,00 zł, pakiet 2 - 32.000,00 zł, pakiet 3 - 105.700,00 zł, pakiet 4 - 25.000,00 zł, pakiet 5 - 490,00 zł,
pakiet 6 - 32.000,00 zł, pakiet 7 - 15.000,00 zł, pakiet 8 - 9.300,00 zł, pakiet 9 - 3.200,00 zł, pakiet 10 – 55.600,00 zł,
pakiet 11 – 25.200,00 zł, pakiet 12 – 15.000,00 zł, pakiet 13 – 23.400,00 zł, pakiet 14 – 180,00 zł, pakiet 15 – 6.700,00 zł,
pakiet 16 – 2.500,00 zł, pakiet 17 – 11.600,00 zł, pakiet 18 – 480,00 zł, pakiet 19 – 480,00 zł, pakiet 20 – 8.400,00 zł,
pakiet 21 – 760,00 zł, pakiet 22 – 6.100,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wskazane w pkt III.1.2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca dołączy do oferty:
a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/22 do SIWZ),
c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) –
c.1) Pakiet 1 poz. 2 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla gramatury gazy,
c.2) Pakiet 1 poz. 9 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla czasu wiązania zawartości gipsu,
c.3) Pakiet 2 poz. 9 - karta techniczna potwierdzającą wymóg czasu wiązania i zawartości gipsu,
c.4) Pakiet 3 poz. 26 do 28 - raport procesu walidacji potwierdzający, że procesy sterylizacji zwalidowane są zgodnie z normą PN-EN
ISO 11135-1,
c.5) Pakiet 22 poz. 1 i 2: karty katalogowe producenta (ulotki itp.) potwierdzające czas hemostazy wyrobu;
z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument.
d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy),
f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
pakiet nr 1 – 1.430,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta trzydzieści zł 00/100 gr),
pakiet nr 2 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100 gr),
pakiet nr 3 – 3.960,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 4 – 960,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 5 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr)
pakiet nr 6 – 1.230,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści zł 00/100 gr),
pakiet nr 7 – 590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 8 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 9 – 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100 gr),
pakiet nr 10 – 2.080,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemdziesiąt zł 00/100 gr)
pakiet nr 11 – 940,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści zł 00/100 gr),
pakiet nr 12 – 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 13 – 870,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 14 – 6,00 zł (słownie: sześć zł 00/100 gr),
pakiet nr 15 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100 gr)
pakiet nr 16 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr),
pakiet nr 17 – 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści zł 00/100 gr),
pakiet nr 18 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr),
pakiet nr 19 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr),
pakiet nr 20 – 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć zł 00/100 gr)
pakiet nr 21 – 27,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem zł 00/100 gr)
pakiet nr 22 – 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia zł 00/100 gr).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ.
3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240).
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2019.10 oraz nr pakietu / pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010.
O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji:
a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać:
- nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium,
- odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp,
b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) w Dziale Ekonomiczno-finansowym pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, do upływu terminu składania ofert; kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym
mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2
pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b) którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków opatrunkowych jałowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków ocznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków specjalistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków specjalistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawa przylepców i plastrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do mocowania kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/11 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/12 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/13 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
dostawa plastrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa plastrów - wg zał. nr 2/14 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
dostawa gazy i opasek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/15 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków do leczenia ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków do leczenia ran - wg zał. nr 2/16 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/18 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
dostawa gąbek żelatynowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
dostawa gąbek kolagenowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/21 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiałów do hemostazy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ
|
| |