GuidZP400 |
ad9a667c-ac2e-4a9b-a30f-d76a6af0e1e7
|
Biuletyn |
535612-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43102223200011
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku, ul. T. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, pokój 22 (punkt podawczy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzenia medycznego OCT 3D - do spektralnej koherentnej tomografii optycznej” na potrzeby Filii Zamawiającego w Ełku
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: DZP/PN/27/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzenia medycznego OCT 3D - do spektralnej koherentnej tomografii optycznej” na potrzeby Filii Zamawiającego w Ełku”.Przedmiot zamówienia obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia wraz z przeszkoleniem personelu zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z tabelą paramaterów granicznych i oceny jakościowej stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza SIWZ wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek udziału
w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej JEDNO zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę urządzenia medycznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi zał. nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał nw. dokumentów:
a) Dla wyrobu medycznego aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE – dotyczy wszystkich części, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej)- jeśli dotyczy,
b) dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim w formie materiałów informacyjnych, prospektów, katalogów, folderów, itp. dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załączniku nr 3 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą).
|
Inne dokumenty niewymienione |
6. Dokumenty składające się na ofertę (oświadczenia i dokumenty):
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców :
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: Rozdz. IV.1 ppkt. 1.1 niniejszej SIWZ – oraz jeżeli dotyczy wskazane w: Rozdz. IV.1. ppkt.1.2, 1.3, 1.4 – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ,
b) Wypełniony i podpisany „Formularz Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
c) Wypełniony „Formularz cenowy” według kosztów usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
d) Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych i oceny jakościowej oraz warunków gwarancji z podaniem dokładnej wartości oferowanych parametrów przez Wykonawcę, zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 3 do SIWZ, dla każdego z parametrów/ cech, a w przypadku parametru określonego przez Zamawiającego, jako „maksymalnie”, „minimalnie” należy podać dokładną wartość oferowanych parametrów przez Wykonawcę (wypełnić kolumnę oznaczoną „Parametry techniczne oferowane przez Wykonawcę”).
Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Brak wypełnienia choćby jednego wiersza w kolumnie: „Parametry techniczne oferowane przez Wykonawcę” w tabeli parametrów granicznych umieszczonej w załączniku nr 3 do SIWZ (jak również brak wpisania informacji we właściwych opisowi parametru jednostkach miary lub rodzajowi danych) spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego, iż oferta w zakresie nie opisanego parametru nie spełnia warunków granicznych określonych przez Zamawiającego, ze skutkiem odrzucenia oferty, natomiast w odniesieniu do parametrów podlegających dodatkowo ocenie jakościowej brak wypełnienia
w kolumnie „Parametry techniczne oferowane przez Wykonawcę” spowoduje przyznanie 0 punktów dla ocenianego parametru.
e) Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim w formie materiałów informacyjnych, prospektów, katalogów, folderów, itp. dla każdego z elementów oferowanego asortymentu określonego nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi
w załącznikach do SIWZ,
f) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną
w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy z Wykonawców ma obowiązek wpłacić wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadań, w których Wykonawca przystępuje do postępowania odpowiednio na kwotę: 5 000,00 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003 BGK, z dopiskiem: „DZP/PN/27/2019 – „Dostawa urządzenia medycznego OCT 3D - do spektralnej koherentnej tomografii optycznej” na potrzeby Filii Zamawiającego w Ełku” - wadium”.
Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się datę i czas uznania rachunku Zamawiającego,
w terminie składania ofert.
Oferty bez dowodu wniesienia wadium (w przypadku wadium w innej formie niż pieniądzu) nie będą rozpatrywane.
UWAGA: w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć w/w dokumenty w oryginale.
Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę
o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
1.1.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
2.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zgodnie z art.46 ust.1,1a, 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek Wykonawcy.
3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art.46 ust.3 ustawy Pzp.
4.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art.46 ust.4a. i ust.5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) konieczności zmiany osób upoważnionych przez strony do realizacji umowy;
2) konieczności przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanej zmiany oraz jego uzasadnienie; przedłużenie terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie o czas odpowiadający przyczynie, która go wywołała jednak nie dłużej niż 14 dni;
3) zaniechania produkcji określonego sprzętu, zmiany numeru katalogowego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do podpisania aneksu jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (podstawa prawna - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp)
|