Dostawa sprzętu komputerowego tj. laptopów w liczbie 15 szt. w formie leasingu dla AK Sp. z o.o. z wykupem

Data publikacji 2019-04-12
Data zakończenia 2019-04-23 00:00:00
Instytucja Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536560-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. laptopów w liczbie 15 szt. w formie leasingu operacyjnego z wykupem na okres 24 miesięcy, w walucie: PLN. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62c82314-c3e9-4855-9db2-29ca1f580dcb
Biuletyn 536560-N-2019
Zamawiajacy nazwa Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Regon 36476052000000
Zamawiajacy adres ulica Chmielna
Zamawiajacy adres numer domu 85/87
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-805
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 102 21 71, 22 102 21 70
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
Adres strony url www.akmf.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.akmf.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akmf.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego tj. laptopów w liczbie 15 szt. w formie leasingu dla AK Sp. z o.o. z wykupem
Numer referencyjny AKMF/DZA/PZP/01/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. laptopów w liczbie 15 szt. w formie leasingu operacyjnego z wykupem na okres 24 miesięcy, w walucie: PLN. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz ze specyfikacją techniczną potwierdzającą spełnienie przez oferowane urządzenia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz z Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Oferty. Do oferty należy dołączyć Harmonogram spłat rat. 2) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2. wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, dotyczy każdego z Wykonawców. 4) Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami § 16 Umowy:" 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej Załącznik nr 1, nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Ofercie Wykonawcy. 2) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 3) zmiana terminu po wystąpieniu „siły wyższej”, o której mowa w § 11 i 12; 4) zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia – w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 14 ust. 3. 4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem."
IV 4 4 data 2019-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)