Dostawa i montaż wyposażenia do Ośrodka Wsparcia dla osób starszych, niepełnosprawnych i w kryzysie w Puławach

Data publikacji 2019-04-12
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Miasto Puławy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537107-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 395154009, 331962002, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Ośrodka Wsparcia dla osób starszych, niepełnosprawnych i w kryzysie w Puławach.
Zamówienie obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż rolet, mebli biurowych i sprzętu elektronicznego, sprzętu rehabilitacyjnego oraz pozostałego wyposażenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89304cef-3295-426c-96be-a27b84ed7826
Biuletyn 537107-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Puławy
Regon 43101937100000
Zamawiajacy adres ulica Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 458 60 35
Zamawiajacy fax 81 458 61 99
Zamawiajacy email bzp@um.pulawy.pl
Adres strony url www.pulawy.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pulawy.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pulawy.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Puławy, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do Ośrodka Wsparcia dla osób starszych, niepełnosprawnych i w kryzysie w Puławach
Numer referencyjny BZP.271.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Ośrodka Wsparcia dla osób starszych, niepełnosprawnych i w kryzysie w Puławach. Zamówienie obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż rolet, mebli biurowych i sprzętu elektronicznego, sprzętu rehabilitacyjnego oraz pozostałego wyposażenia.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, oraz 5) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt. 1) – 5) winny być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, o.: 1) pkt. 2)-4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Atesty, certyfikaty i gwarancje od producenta na prefabrykaty, materiały i urządzenia, wymagane certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje i certyfikaty zgodności
Inne dokumenty niewymienione 1. Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia Wykonawcy posiadanych zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji tego podmiotu. 3. Kosztorys ofertowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przedmiot świadczenia określony w umowie może zostać ograniczony lub zmieniony w przypadku: 1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń, 2) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub czasu i kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia lub wykonania przedmiotu zamówienia w innej technologii, na którą wyraził zgodę Zamawiający, 3) Zmiany o którym mowa w ust. 4 mogą dotyczyć terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku gdy zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego skutkuje jego przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień, b) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji przedmiotu umowy, d) będących wynikiem zmiany obowiązujących przepisów, 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzedaż, dostawa i montaż rolet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż rolet okiennych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych i sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych i sprzętu elektronicznego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia pozostałego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia pozostałego
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)