GuidZP400 |
c2708f5f-b065-4356-ba15-a9c561c81b00
|
Biuletyn |
536869-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
Regon |
19560000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dewajtis
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-815
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
-
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@uksw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA FOTELI OBROTOWYCH
|
Numer referencyjny |
DZP.371.25.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch foteli obrotowych zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Centrum Cyfrowej Nauki i Technologii dla kampusu przy ul. Wóycickiego 1/3
zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział IV SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby oferowane fotele obrotowe dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe (rok produkcji: koniec 2018 r. lub początek 2019 r.), wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywane oraz przygotowane do natychmiastowej eksploatacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest
zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia , oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1 jeżeli Wykonawcy wspólnie
ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne
pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym
ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego
należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w sytuacjach: 1)
zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które
Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w
stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie,
bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie
świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości umowy w
przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących
przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i
usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed
wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do
uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź
zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega
zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od
towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie
dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie
obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany
przedmiotu umowy w przypadku, gdy wyposażenie stanowiące przedmiot umowy zostało wycofane z
rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowane przez Wykonawcę wyposażenie posiada nie
gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż wyposażenie będące przedmiotem umowy oraz b) niż
określone dla zmienianego wyposażenia w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje
możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań
technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach
określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do
umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą
zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4.
Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej
w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|