GuidZP400 |
827fe1fe-9aeb-4c03-8389-a391b3b469a9
|
Biuletyn |
536996-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Regon |
30673300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7658308
|
Zamawiajacy fax |
22 7658301
|
Zamawiajacy email |
zampub.ndm@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekty „Poprawa efektywności systemu ratownictwa w powiecie nowodworskim poprzez rozbudowę i doposażenie SOR Nowodworskiego Centrum Medycznego” oraz „Zakup sprzętu do oddziału ratunkowego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii dedykowanego dzieciom” dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Numer referencyjny |
3/PN/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim w ramach projektów „Poprawa efektywności systemu ratownictwa w powiecie nowodworskim poprzez rozbudowę i doposażenie SOR Nowodworskiego Centrum Medycznego” oraz „Zakup sprzętu do oddziału ratunkowego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii dedykowanego dzieciom” dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Pakiet nr 1 - Łóżka, wózki, kozetki, stojaki do kroplówek
Pakiet nr 2 – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
Pakiet nr 3 – Aparat do szybkiego przetaczania płynów
Pakiet nr 4 – Ssaki do instalacji próżniowej
Pakiet nr 5 – System przywoływania bezprzewodowego i radiostacja z kanałem ogólnopolskim
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 3 – zestawienie parametrów technicznych.
4. Oferowany sprzęt medyczny powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 211).
5. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019r., kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
7. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnej ze złożoną ofertą liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę sprzęt.
8. Dostawa sprzętu obejmuje:
• dokonanie instalacji i montażu sprzętu u Zamawiającego (jeśli sprzęt wymaga instalacji i montażu)
• rozruch aparatu (jeśli aparat wymaga rozruchu)
• dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim
• szkolenie personelu.
9. Po zainstalowaniu i uruchomieniu urządzenie musi być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu z obsługi dostarczonego sprzętu.
10. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt.
11. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, o ile urządzenia wymagają takich przeglądów, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika (o ile takie występują). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy urządzeń.
12. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii ≤ 24 h.
13. Serwis dostępny 24h/dobę, 365 dni w roku.
14. Niezależnie od uprawnień wynikających z udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiający będzie uprawniony do rękojmi na zasadach ogólnych prawa cywilnego.
15. Wykonawca dokona wymiany urządzenia na nowe jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego podzespołu, a aparat nadal będzie wykazywał wadę.
16. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji w szczególności koszty serwisu gwarancyjnego, dojazdów, robocizny, części zamiennych użytych do naprawy ponosi Wykonawca.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego wymienionego poniżej o minimalnej wartości podanej poniżej i załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
Numer Pakietu
Rodzaj sprzętu do wykazania w wykazie dostaw
Minimalna wartość dostawy
Pakiet nr 1
Łóżka i/lub wózki do przewożenia pacjentów i/lub stojaki do kroplówek i/lub kozetki lekarskie i/lub wózki anestezjologiczne
70 000,00 zł
Pakiet nr 2
Aparaty do podgrzewania płynów
4 000,00 zł
Pakiet nr 3
Aparaty do szybkiego przetaczania płynów
300,00 zł
Pakiet nr 4
Ssaki do instalacji próżniowej
2 000,00 zł
Pakiet nr 5
System przywoływania bezprzewodowego i/lub radiostacja z kanałem ogólnopolskim
20 000,00 zł
Wykonawcy składając ofertę na dany pakiet wykazują spełnianie warunku udziału w postępowaniu tylko w tym pakiecie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
• zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• katalogi i / lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora – w języku polskim, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu.
• Oświadczenia producenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. (dotyczy parametrów, których nie przedstawia katalog, ulotka informacyjna)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z formularza asorymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ.
4) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
5) Wypełniony załącznik nr 3 – parametry techniczne.
6) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
7) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
na Pakiet nr 1 - 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100)
na Pakiet nr 2 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
na Pakiet nr 3 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100)
na Pakiet nr 4 – 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100)
na Pakiet nr 5 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium może być wniesione w:
• pieniądzu;
• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 3/PN/19 „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim” – Pakiet nr ….”.
5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
• pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
• innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został został załączony do oferty. Jeśli z treści dokumentu będzie wynikać, że aby żądanie Zamawiającego mogło zostać uznane, koniecznym jest dysponowanie przez Zamawiającego dokumentem z własnoręcznym podpisem wystawcy - wówczas dokument ten musi mieć taki walor, a więc być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy. Jeśli natomiast wystarczającym byłaby kopia dokumentu - wówczas taki dokument może mieć postać skanu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy.
7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dokonana w przypadku:
• zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.
• zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
• zmiany terminu realizacji umowy w związku z opóźnieniem robót budowlanych prowadzonych w pomieszczeniach, w których sprzęt ma zostać zamontowany.
Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 3 jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Łóżka, wózki, kozetki, stojaki do kroplówek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżka, wózki do przewożenia pacjentów, stojaki do kroplówek, kozetki lekarskie i wózki anestezjologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 3 – zestawienie parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 3 – zestawienie parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do szybkiego przetaczania płynów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do szybkiego przetaczania płynów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 3 – zestawienie parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ssaki do instalacji próżniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Ssaki do instalacji próżniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 3 – zestawienie parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
System przywoływania bezprzewodowego i radiostacja z kanałem ogólnopolskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
System przywoływania bezprzewodowego i radiostacja z kanałem ogólnopolskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 3 – zestawienie parametrów technicznych.
|
| |