Dostawa, instalacja i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM) dla Uniwqersytetu Medycznego w Łodzi

Data publikacji 2019-04-12
Data zakończenia 2019-04-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania bibliotecznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536752-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481600007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa wdrożenie i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM), a w szczególności:
2. Dostawa i wdrożenie Systemu,
3. Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego wraz z zakupem licencji i oprogramowania,
4. Przeprowadzenie szkoleń,
5. Gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe,
6. Opracowanie dokumentacji Systemu.
Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 929d9d9e-0c00-4620-b091-df904042628b
Biuletyn 536752-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email biurozp@umed.lodz.pl,
Adres strony url https://umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.umed.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.umed.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM) dla Uniwqersytetu Medycznego w Łodzi
Numer referencyjny ZP/19/2019/P
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa wdrożenie i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM), a w szczególności: 2. Dostawa i wdrożenie Systemu, 3. Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego wraz z zakupem licencji i oprogramowania, 4. Przeprowadzenie szkoleń, 5. Gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe, 6. Opracowanie dokumentacji Systemu. Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48160000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. W trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować na potrzeby jego prawidłowej realizacji Zespołem wdrożeniowym, w skład którego będą wchodzić min. 3 osoby w tym: a) Kierownik projektu – osoba, po stronie Wykonawcy, odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację pracy członków zespołu Wykonawcy, kontrolę formalną i merytoryczną opracowywanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym i innymi Wykonawcami, analizę ryzyka, prowadzenie dokumentacji oraz przygotowanie raportów. Wymagania: i. posiada wykształcenie wyższe ii. doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu IT b) Analityk – osoba, odpowiedzialna za przeprowadzenie szczegółowej analizy biznesowej i systemowej oraz przygotowanie wytycznych do implementacji. Wymagania: i. posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie informatyki, ii. posiada znajomość zasad zarządzania projektami, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu PRINCE2 Foundation lub równoważny oraz metodyk zwinnych. iii. posiada znajomość zasad modelowania wymagań z wykorzystaniem notacji BPML/BPMN potwierdzone ważnym certyfikatem, iv. posiada doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu, nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, v. W zakresie języka BPML/BPMN za równoważny Zamawiający uzna każdy język umożliwiający pracę zgodną z logiką SOA (Architektury opartej na usługach) przy modelowaniu procesów biznesowych. c) Architekt – osoba odpowiedzialna za opracowanie szczegółowej dokumentacji implementacyjnej dla architektury rozwiązania wdrażanego w ramach projektu, a następnie za utrzymanie zgodności prac Wykonawcy z architekturą systemu, zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wymagania: i. posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki lub elektrotechniki lub automatyki. ii. posiada doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury baz danych, nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, d) Ekspert ds. wdrożenia –osoba odpowiedzialna za zaplanowanie i koordynację procesu wdrożenia systemu oraz przekazania systemu do użytkowania. Wymagania (dotyczą każdej osoby mającej pełnić niniejszą rolę): i. posiada wykształcenie wyższe magisterskie, ii. posiada doświadczenie w co najmniej 2 projektach polegających na wdrażaniu lub nadzorze nad wdrożeniem systemów informatycznych, iii. posiada co najmniej jeden z certyfikatów/odbytych szkoleń w zakresie: ISTQB Certyfikat Tester – Foundation Level lub równoważny, ITIL – Foundation Level lub równoważny, Prince2- Foundation lub równoważny. Wśród członków zespołu muszą być osoby posiadające kompetencje w obszarze testowania aplikacji oraz projektowania baz danych. Zamawiający oczekuje, że kompetencjami w każdym z wymienionych obszarów wykaże się co najmniej jeden członek zespołu Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji z wymienionych przez jedną osobę. Funkcje można dowolnie łączyć.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w ust. 5.1 pkt 2) lit. b niniejszej SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego: dokona prezentacji oferowanego systemu. Termin prezentacji zostanie ustalony z Wykonawcą najpóźniej w ciągu trzech dni od daty otwarcia ofert. Prezentacja będzie miała charakter publiczny, przez co Zamawiający rozumie, że w prezentacji będą mogli uczestniczyć przedstawiciele pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Zamawiający zakłada, że prezentacje wszystkich systemów odbędą się w tym samym dniu, chyba że z przyczyn organizacyjnych nie będzie to możliwe. Zamawiający dopuszcza, aby prezentacja odbyła się w formie telekonferencji jak również bezpośredniej (osobistej). W przypadku telekonferencji warunki techniczne związane z organizacją prezentacji zostaną ustalone wraz z ustaleniem terminu prezentacji. W celu przeprowadzenia prezentacji Zamawiający udostępni salę wyposażoną w sprzęt multimedialny typu: projektor, ekran. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji na własnym komputerze z dostępem do Internetu. Prezentacja nie może być dłuższa niż 2 godziny a przedstawiciele Wykonawcy prezentujące system powinni znać system na tyle dobrze aby móc odpowiedzieć na pytania Zamawiającego na temat funkcjonowania systemu. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania odpowiedzi max w ciągu 24 godz. od zakończenia prezentacji. Prezentacja powinna zawierać co najmniej następujące elementy: a) - pokaz gigapikselowych obrazów 2D (preparaty mikroskopowe)w tym operacie powiększania i przesuwania b) - pokaz obiektów 3D z prezentacją funkcji obrotów w trzech płaszczyznach oraz powiększania i przesuwania obrazu c) - pokaz wideo z prezentacją opcji przewijania, zatrzymywania i przeskoku do dowolnego miejsca w filmie. d) - Formularz do wprowadzania metadanych obiektu. e) Przedstawiane obiekty będą dostarczone przez zamawiającego. Prezentacja musi być prowadzona na działającym systemie, zamawiający nie dopuszcza prezentacji w postaci zrzutów ekranu lub projektów graficznych (mock-upów) Zamawiający w trakcie prezentacji zastrzega sobie możliwość zadawania pytań oraz możliwość zmiany parametrów na parametry wskazane przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), w szczególności w wypadku spełnienia jednego z następujących warunków: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dodatkowe godziny programistyczne w okresien utrzymania sysytemu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie okresu wdrożenia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)