GuidZP400 |
929d9d9e-0c00-4620-b091-df904042628b
|
Biuletyn |
536752-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
47307330800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-419
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 725 937,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
biurozp@umed.lodz.pl,
|
Adres strony url |
https://umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.umed.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.umed.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM) dla Uniwqersytetu Medycznego w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/19/2019/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa wdrożenie i utrzymanie Systemu Prezentacji Obiektów Medycznych (SPOM), a w szczególności:
2. Dostawa i wdrożenie Systemu,
3. Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego wraz z zakupem licencji i oprogramowania,
4. Przeprowadzenie szkoleń,
5. Gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe,
6. Opracowanie dokumentacji Systemu.
Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48160000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. W trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować na potrzeby jego prawidłowej realizacji Zespołem wdrożeniowym, w skład którego będą wchodzić min. 3 osoby w tym:
a) Kierownik projektu – osoba, po stronie Wykonawcy, odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację pracy członków zespołu Wykonawcy, kontrolę formalną i merytoryczną opracowywanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym i innymi Wykonawcami, analizę ryzyka, prowadzenie dokumentacji oraz przygotowanie raportów. Wymagania:
i. posiada wykształcenie wyższe
ii. doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu IT
b) Analityk – osoba, odpowiedzialna za przeprowadzenie szczegółowej analizy biznesowej i systemowej oraz przygotowanie wytycznych do implementacji. Wymagania:
i. posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie informatyki,
ii. posiada znajomość zasad zarządzania projektami, potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu PRINCE2 Foundation lub równoważny oraz metodyk zwinnych.
iii. posiada znajomość zasad modelowania wymagań z wykorzystaniem notacji BPML/BPMN potwierdzone ważnym certyfikatem,
iv. posiada doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu, nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
v. W zakresie języka BPML/BPMN za równoważny Zamawiający uzna każdy język umożliwiający pracę zgodną z logiką SOA (Architektury opartej na usługach) przy modelowaniu procesów biznesowych.
c) Architekt – osoba odpowiedzialna za opracowanie szczegółowej dokumentacji implementacyjnej dla architektury rozwiązania wdrażanego w ramach projektu, a następnie za utrzymanie zgodności prac Wykonawcy z architekturą systemu, zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wymagania:
i. posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki lub elektrotechniki lub automatyki.
ii. posiada doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury baz danych, nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
d) Ekspert ds. wdrożenia –osoba odpowiedzialna za zaplanowanie i koordynację procesu wdrożenia systemu oraz przekazania systemu do użytkowania. Wymagania (dotyczą każdej osoby mającej pełnić niniejszą rolę):
i. posiada wykształcenie wyższe magisterskie,
ii. posiada doświadczenie w co najmniej 2 projektach polegających na wdrażaniu lub nadzorze nad wdrożeniem systemów informatycznych,
iii. posiada co najmniej jeden z certyfikatów/odbytych szkoleń w zakresie: ISTQB Certyfikat Tester – Foundation Level lub równoważny, ITIL – Foundation Level lub równoważny, Prince2- Foundation lub równoważny.
Wśród członków zespołu muszą być osoby posiadające kompetencje w obszarze testowania aplikacji oraz projektowania baz danych. Zamawiający oczekuje, że kompetencjami w każdym z wymienionych obszarów wykaże się co najmniej jeden członek zespołu Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji z wymienionych przez jedną osobę. Funkcje można dowolnie łączyć.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w ust. 5.1 pkt 2) lit. b niniejszej SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a) Wykazu
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego: dokona prezentacji oferowanego
systemu. Termin prezentacji zostanie ustalony z Wykonawcą najpóźniej w ciągu trzech dni od daty otwarcia ofert. Prezentacja będzie miała charakter publiczny, przez co Zamawiający rozumie, że w
prezentacji będą mogli uczestniczyć przedstawiciele pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Zamawiający zakłada, że prezentacje wszystkich systemów odbędą się w tym
samym dniu, chyba że z przyczyn organizacyjnych nie będzie to możliwe. Zamawiający dopuszcza, aby prezentacja odbyła się w formie telekonferencji jak również bezpośredniej (osobistej). W
przypadku telekonferencji warunki techniczne związane z organizacją prezentacji zostaną ustalone wraz z ustaleniem terminu prezentacji. W celu przeprowadzenia prezentacji Zamawiający udostępni
salę wyposażoną w sprzęt multimedialny typu: projektor, ekran. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji na własnym komputerze z dostępem do Internetu. Prezentacja nie
może być dłuższa niż 2 godziny a przedstawiciele Wykonawcy prezentujące system powinni znać system na tyle dobrze aby móc odpowiedzieć na pytania Zamawiającego na temat funkcjonowania
systemu. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania odpowiedzi max w ciągu 24 godz. od zakończenia prezentacji. Prezentacja powinna zawierać co najmniej
następujące elementy: a) - pokaz gigapikselowych obrazów 2D (preparaty mikroskopowe)w tym operacie powiększania i przesuwania b) - pokaz obiektów 3D z prezentacją funkcji obrotów w
trzech płaszczyznach oraz powiększania i przesuwania obrazu c) - pokaz wideo z prezentacją opcji przewijania, zatrzymywania i przeskoku do dowolnego miejsca w filmie. d) - Formularz do
wprowadzania metadanych obiektu. e) Przedstawiane obiekty będą dostarczone przez zamawiającego. Prezentacja musi być prowadzona na działającym systemie, zamawiający nie
dopuszcza prezentacji w postaci zrzutów ekranu lub projektów graficznych (mock-upów) Zamawiający w trakcie prezentacji zastrzega sobie możliwość zadawania pytań oraz możliwość
zmiany parametrów na parametry wskazane przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), w szczególności w wypadku spełnienia jednego z następujących warunków:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|