GuidZP400 |
7cf23625-8cee-4232-9d19-42a6969195b1
|
Biuletyn |
536671-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
|
Regon |
00030650300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czapliniecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
123
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bełchatów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 63 58 236, 44 63 58 208
|
Zamawiajacy fax |
44 63 58 208
|
Zamawiajacy email |
z.publiczne@szpital-belchatow.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-belchatow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-belchatow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny operacyjnej jednarazowego użytku
|
Numer referencyjny |
GZP/3800/16/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39518000-6 Bielizna szpitalna
3. Opis, wielkość i zakres zamówienia:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części (Pakiety 1-17), zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
448952,15
|
Waluta calosc |
zł
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących dokumentów:
1) próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotne) w ilościach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ służące do oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny w kryterium „Parametry jakościowe”.
2) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań w zakresie w jakim jest to niezbędne do potwierdzenia zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia oraz do potwierdzenia parametrów jakościowych podlegających ocenie np. katalog lub jego część, folder lub ulotka informacyjna z opisem technicznym danego wyrobu;
3) dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone
do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.):
- Certyfikat CE lub Deklarację zgodności;
2. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, której pozycji asortymentowej danego pakietu dotyczą dokumenty zaoferowanych produktów o których mowa w pkt 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: 1) zmiany objętego umową asortymentu o określonej nazwie handlowej na odpowiedni równoważny asortyment o innej nazwie handlowej, w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wstrzymania lub zakończenia produkcji asortymentu objętego umową, wprowadzenia modyfikacji w dostarczanych produktach skutkujących polepszeniem ich jakości/ funkcjonalności, przy czym Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego zarówno o terminie wstrzymania lub zakończenia produkcji jak również o terminie wznowienia produkcji zakontraktowanego asortymentu, 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy czym zmiana ceny jednostkowej asortymentu odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, przy jednoczesnym zachowaniu ceny jednostkowej za sztukę, 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, 5) zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian. 3. Za wyjątkiem zmian dokonywanych na podstawie §10 ust. 2 pkt 5), wszelkie pozostałe zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W nawiązaniu do informacji w Sekcji nr III.3), zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 i 10 SIWZ, zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, tym samym wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23017,50
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw uniwersalny- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3805,56
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw uniwersalny wzmocniony z fartuchami- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24705,45
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw laryngologiczny- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10741,50
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do cięcia cesarskiego- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8347,68
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do operacji urologicznych. Cystoskopii, URS- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19112,10
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do zabiegu w chirurgii biodra THA biodra- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10385,50
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do operacji stawu kolanowego ACL, TKA, artroskopii- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3093,55
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do operacji urologicznych PCNL- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1482,33
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw okulistyczny- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49138,99
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serwety- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7242,84
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do kraniotomii- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12243,26
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do zabiegów TUR- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19539,30
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maty i podkłady- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
46505,58
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch operacyjny jałowy- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
160583,17
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiał niejałowy jednorazowego użytku- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
46397,14
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do dializ- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2610,70
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch do operacji urologicznych- ilość zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |