GuidZP400 |
9790dd0b-3bca-409e-8cce-73968f3232ee
|
Biuletyn |
537437-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
|
Regon |
23119002000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zawidowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 213 987
|
Zamawiajacy fax |
757 213 906
|
Zamawiajacy email |
mkozak@lcm-luban.pl
|
Adres strony url |
www.lcm-luban.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lcm-luban.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lcm-luban.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań - Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZP/12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej opisanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi:
1) W przypadku składania oferty na produkty lecznicze oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15).
2) W przypadku składania oferty na wyroby medyczne oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.175 t.j. z dnia 2019.01.30).
Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
3. Dostawy materiałów opatrunkowych następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Dostawy materiałów opatrunkowych odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300
5. Zamawiający dopuszcza wycenę asortymentu za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy zmienione pozycje wskazać w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opakowania należy przeliczyć do pełnej ilości zaokrąglając w górę zgodnie z zasadami matematyki.
6. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2.
7. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1 - AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – NALEŻY WSKAZAĆ MIEJSCE DOSTĘPNOŚCI WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ POD OKREŚLONYMI ADRESAMI INTERNETOWYMI OGÓLNODOSTĘPNYCH I BEZPŁATNYCH BAZ DANYCH (PKT. VII.6 SIWZ) / ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. VII.3 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W przypadku składania oferty na produkty lecznicze – należy złożyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 6.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15) oraz posiadają karty Charakterystyk Produktu Leczniczego - NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO (zarówno oświadczenie jak i karty Charakterystyk Produktu Leczniczego).
Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
Na karcie Charakterystyk Produktu Leczniczego należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. część Nr 1, poz. Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia
2. W przypadku składania oferty na wyroby medyczne należy złożyć oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne – spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.175 t.j. z dnia 2019.01.30) oraz posiadają karty katalogowe lub ulotki lub certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO (zarówno oświadczenie jak i karty katalogowe itp.)
Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
Na karcie produktu należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. część Nr 1, poz. Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,
2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
3. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
4. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów
5. Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 6. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki Specjalistyczne I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne I opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki Specjalistyczne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne II opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki Specjalistyczne III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne III opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki Specjalistyczne IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne IV opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki Specjalistyczne V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne V opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii ran opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki otolaryngologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki otolaryngologiczne opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁ OPATRUNKOWY I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY I opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁ OPATRUNKOWY II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141113-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY II opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁ OPATRUNKOWY III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141115-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY III opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁ OPATRUNKOWY IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY IV opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁ DO STERYLIZACJI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ DO STERYLIZACJI opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
|
| |