Dostawy materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537437-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411111, 331411166, 331411142, 331411134, 331411159, 331980004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej opisanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi:
1) W przypadku składania oferty na produkty lecznicze oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15).
2) W przypadku składania oferty na wyroby medyczne oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.175 t.j. z dnia 2019.01.30).
Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
3. Dostawy materiałów opatrunkowych następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Dostawy materiałów opatrunkowych odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300
5. Zamawiający dopuszcza wycenę asortymentu za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy zmienione pozycje wskazać w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opakowania należy przeliczyć do pełnej ilości zaokrąglając w górę zgodnie z zasadami matematyki.
6. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2.
7. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9790dd0b-3bca-409e-8cce-73968f3232ee
Biuletyn 537437-N-2019
Zamawiajacy nazwa Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Regon 23119002000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawidowska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 213 987
Zamawiajacy fax 757 213 906
Zamawiajacy email mkozak@lcm-luban.pl
Adres strony url www.lcm-luban.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lcm-luban.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lcm-luban.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań - Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny ZP/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej opisanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi: 1) W przypadku składania oferty na produkty lecznicze oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15). 2) W przypadku składania oferty na wyroby medyczne oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.175 t.j. z dnia 2019.01.30). Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 3. Dostawy materiałów opatrunkowych następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. Dostawy materiałów opatrunkowych odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300 5. Zamawiający dopuszcza wycenę asortymentu za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy zmienione pozycje wskazać w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opakowania należy przeliczyć do pełnej ilości zaokrąglając w górę zgodnie z zasadami matematyki. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2. 7. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 - AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – NALEŻY WSKAZAĆ MIEJSCE DOSTĘPNOŚCI WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ POD OKREŚLONYMI ADRESAMI INTERNETOWYMI OGÓLNODOSTĘPNYCH I BEZPŁATNYCH BAZ DANYCH (PKT. VII.6 SIWZ) / ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. VII.3 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W przypadku składania oferty na produkty lecznicze – należy złożyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 6.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15) oraz posiadają karty Charakterystyk Produktu Leczniczego - NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO (zarówno oświadczenie jak i karty Charakterystyk Produktu Leczniczego). Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. Na karcie Charakterystyk Produktu Leczniczego należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. część Nr 1, poz. Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia 2. W przypadku składania oferty na wyroby medyczne należy złożyć oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne – spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.175 t.j. z dnia 2019.01.30) oraz posiadają karty katalogowe lub ulotki lub certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO (zarówno oświadczenie jak i karty katalogowe itp.) Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. Na karcie produktu należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. część Nr 1, poz. Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 5. Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 6. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opatrunki Specjalistyczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne I opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki Specjalistyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne II opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki Specjalistyczne III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne III opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki Specjalistyczne IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne IV opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opatrunki Specjalistyczne V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki Specjalistyczne V opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii ran opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki otolaryngologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowią Opatrunki otolaryngologiczne opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa MATERIAŁ OPATRUNKOWY I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY I opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa MATERIAŁ OPATRUNKOWY II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141113-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY II opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa MATERIAŁ OPATRUNKOWY III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY III opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa MATERIAŁ OPATRUNKOWY IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ OPATRUNKOWY IV opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa MATERIAŁ DO STERYLIZACJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi MATERIAŁ DO STERYLIZACJI opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz pkt III SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)