1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części zgodnie
z pkt 18. SIWZ.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części.
4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta.
10. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
11. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
12. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji
13. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą artykułów biurowych:
13.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, który położony jest na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a oraz Jednostki Wojskowej 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotem zamówienia.
13.2. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (max. 4 dostawy dla części 1, max. 2 dostawy dla części 2, max. 3 dostawy dla części 3) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu zamawiającego dodatkowymi kosztami;
13.3. Ilość dostaw związana jest z wykorzystaniem artykułów na zabezpieczenie działalności bieżącej;
13.4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 3 do 7 dni roboczych, licząc od dnia zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone emailem;
13.5. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, milczenie wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
13.6. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
13.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
14. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
14.1. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
14.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy;
14.3. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz produktów równoważnych. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu wymienionego w wykazie, zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
14.4. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych.
15. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji (dotyczy części 1 i 3).
15.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania.
15.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
15.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.
15.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%.
15.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
15.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy
15.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji. |
GuidZP400 |
dfc043c8-6f8b-4d0b-a328-ef8bf9f913b9
|
Biuletyn |
537086-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
|
Regon |
73009757200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gucin
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Buczek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
261 554 591
|
Zamawiajacy fax |
261 554 709
|
Zamawiajacy email |
32bltprz@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.32blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać na adres zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ lub składać osobiście (również przesyłki kurierskie) w siedzibie zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask (dla wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub Gucin 58a, 98-113 Buczek (adres dla przesyłek kurierskich i doręczeń osobistych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów i sprzętu biurowego
|
Numer referencyjny |
34/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części zgodnie
z pkt 18. SIWZ.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części.
4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta.
10. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
11. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
12. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji
13. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą artykułów biurowych:
13.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, który położony jest na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a oraz Jednostki Wojskowej 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotem zamówienia.
13.2. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (max. 4 dostawy dla części 1, max. 2 dostawy dla części 2, max. 3 dostawy dla części 3) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu zamawiającego dodatkowymi kosztami;
13.3. Ilość dostaw związana jest z wykorzystaniem artykułów na zabezpieczenie działalności bieżącej;
13.4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 3 do 7 dni roboczych, licząc od dnia zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone emailem;
13.5. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, milczenie wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
13.6. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
13.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
14. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
14.1. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
14.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy;
14.3. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz produktów równoważnych. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu wymienionego w wykazie, zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
14.4. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych.
15. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji (dotyczy części 1 i 3).
15.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania.
15.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
15.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.
15.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%.
15.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
15.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy
15.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał:
1 Dotyczy części 1 - minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 50 000,00 zł brutto;
2 Dotyczy części 2 i 3 - minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 20 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia lub dokumenty składane przez wykonawcę w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnienie warunków udziału w postepowaniu):
1. wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg załącznika nr 8 do SIWZ; Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ;
3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ;
4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ;
5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
6. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 700,00 PLN dla całości zamówienia lub:
1.1 dla części 1 – 1 250,00 PLN;
1.2 dla części 2 – 250,00 PLN;
1.3 dla części 3 - 200,00 PLN.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6).
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 34/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy).
8.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.04.2019 r. do godz. 1100.
8.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
8.6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły i sprzęt biurowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
7. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta.
8. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
9. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
10. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji
11. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą artykułów biurowych:
11.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, który położony jest na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a oraz Jednostki Wojskowej 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotem zamówienia.
11.2. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (max. 4 dostawy dla części 1) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu zamawiającego dodatkowymi kosztami;
11.3. Ilość dostaw związana jest z wykorzystaniem artykułów na zabezpieczenie działalności bieżącej;
11.4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 3 do 7 dni roboczych, licząc od dnia zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone emailem;
11.5. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, milczenie wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
11.6. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
11.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
12.1. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
12.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy;
12.3. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz produktów równoważnych. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu wymienionego w wykazie, zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
12.4. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych.
13. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji .
13.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania.
13.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
13.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.
13.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%.
13.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
13.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy
13.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Terminarze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części.
3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
8. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta.
9. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
11. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji
12. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą artykułów biurowych:
12.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, który położony jest na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a oraz Jednostki Wojskowej 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotem zamówienia.
12.2. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (max. 2 dostawy dla części 2) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu zamawiającego dodatkowymi kosztami;
12.3. Ilość dostaw związana jest z wykorzystaniem artykułów na zabezpieczenie działalności bieżącej;
12.4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 3 do 7 dni roboczych, licząc od dnia zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone emailem;
12.5. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, milczenie wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
12.6. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
12.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
13. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
13.1. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
13.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy;
13.3. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz produktów równoważnych. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu wymienionego w wykazie, zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
13.4. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Papier
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części.
3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
8. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta.
9. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
11. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji
12. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą artykułów biurowych:
12.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego, który położony jest na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a oraz Jednostki Wojskowej 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotem zamówienia.
12.2. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (max. 3 dostawy dla części 3) własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu zamawiającego dodatkowymi kosztami;
12.3. Ilość dostaw związana jest z wykorzystaniem artykułów na zabezpieczenie działalności bieżącej;
12.4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 3 do 7 dni roboczych, licząc od dnia zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone emailem;
12.5. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, milczenie wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
12.6. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
12.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
13. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
13.1. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;
13.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy;
13.3. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz produktów równoważnych. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu wymienionego w wykazie, zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
13.4. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych.
14. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji .
14.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania.
14.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
14.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.
14.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%.
14.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
14.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy
14.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
|
| |