dostawa ambulansu drogowego typu C z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538510-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 342112009, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, ambulansu drogowego typu C, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2019 r. z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu..
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
2.1. Zadanie 1: ambulans drogowy typy C z zabudową medyczną i noszami z transporterem
2.2. Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu C
2.3. Zadanie 3: urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu C
2.4. Zadanie 4: wyposażenie medyczne ambulansu typu C
3. Dotyczy zadania 2,3,4 w przypadku gdy Wykonawcą zadania 2,3,4 będzie inny oferent aniżeli Wykonawca zadania 1, to Zamawiający przekaże protokólarnie wyposażenie dla Wykonawcy zadania I w celu ich zamontowania w ramach zabudowy przedziału medycznego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularze cenowe” oraz w „Formularzach wymaganych warunków technicznych” w załączniku nr 2a do oferty
5. Ambulans ma spełniać wymagania:
5.1. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1990)
5.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 2022)
6. Ambulans ma spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789+A2:2015-01 typ ambulansu C (lub normy równoważnej) i w normie PN EN 1865 odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania.
7. Ambulans (spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ) ma posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789.
8. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (na samochód bazowy pod ambulans oraz na zabudowę medyczną/pojazd specjalny sanitarny), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 1475)
9. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876 z póź. zm.))
10. Dostarczony ambulans, sprzęt medyczny powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
11. Wykonawca zapewni na oferowany ambulans pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi.
12. Wykonawca zapewni na oferowane wyposażenie medyczne pełny serwis gwarancyjny.
13. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego:
13.1. mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów
13.2. powłoki lakiernicze – min. 24 miesiące
13.3. perforacja korozyjna elementów nadwozia – min. 120 miesięcy
13.4. na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące
13.5. na wyposażenie medyczne – min. 24 miesiące
14. Warunki płatności:
14.1. Zadanie I: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze ambulansu z wykonaną zabudową medyczną i zamontowanym wyposażeniem medycznym z zadań 2,3,4, po prawidłowym wystawieniu faktury VAT
14.2. Zadanie II: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4dd4ad18-9bbe-4403-b076-96bbf8746ef8
Biuletyn 538510-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
Regon 28024206800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 556 208 361
Zamawiajacy fax 556 208 362
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
Adres strony url www.szpital-braniewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-braniewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, (Sekretariat pok. 219, Budynek Administracji)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa ambulansu drogowego typu C z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu
Numer referencyjny PCM/ZP 01/I/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, ambulansu drogowego typu C, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2019 r. z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu.. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie 1: ambulans drogowy typy C z zabudową medyczną i noszami z transporterem 2.2. Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu C 2.3. Zadanie 3: urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu C 2.4. Zadanie 4: wyposażenie medyczne ambulansu typu C 3. Dotyczy zadania 2,3,4 w przypadku gdy Wykonawcą zadania 2,3,4 będzie inny oferent aniżeli Wykonawca zadania 1, to Zamawiający przekaże protokólarnie wyposażenie dla Wykonawcy zadania I w celu ich zamontowania w ramach zabudowy przedziału medycznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularze cenowe” oraz w „Formularzach wymaganych warunków technicznych” w załączniku nr 2a do oferty 5. Ambulans ma spełniać wymagania: 5.1. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1990) 5.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 2022) 6. Ambulans ma spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789+A2:2015-01 typ ambulansu C (lub normy równoważnej) i w normie PN EN 1865 odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania. 7. Ambulans (spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ) ma posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. 8. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (na samochód bazowy pod ambulans oraz na zabudowę medyczną/pojazd specjalny sanitarny), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 1475) 9. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876 z póź. zm.)) 10. Dostarczony ambulans, sprzęt medyczny powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 11. Wykonawca zapewni na oferowany ambulans pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 12. Wykonawca zapewni na oferowane wyposażenie medyczne pełny serwis gwarancyjny. 13. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 13.1. mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów 13.2. powłoki lakiernicze – min. 24 miesiące 13.3. perforacja korozyjna elementów nadwozia – min. 120 miesięcy 13.4. na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące 13.5. na wyposażenie medyczne – min. 24 miesiące 14. Warunki płatności: 14.1. Zadanie I: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze ambulansu z wykonaną zabudową medyczną i zamontowanym wyposażeniem medycznym z zadań 2,3,4, po prawidłowym wystawieniu faktury VAT 14.2. Zadanie II: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT
Cpv glowny przedmiot 34211200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 2.oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia. Warunek ten Powinien spełnić każdy wykonawca
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Podpisany i wypełniony Formularz wymaganych warunków technicznych – załącznik nr 2a, Deklaracji zgodności CE wystawiona zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzająca zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy PN EN 1789w zakresie ambulansu medycznego typu C – załącznik nr 8, Certyfikat dla ambulansu potwierdzające pozytywne wyniki badań wytrzymałościowych zgodnych z norma PN EN 1789 (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu, a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z norma PN-EN 1789 – załącznik nr 9, Dokumenty dopuszczające zaoferowany sprzęt medyczny stanowiący (będący stanowić) wyposażenie ambulansu do obrotu i używania zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876 z póź. zm.) – złącznik nr 10, Wyciąg z świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego tj.: ciężarowego – złącznik nr 11 (wraz z dostawą ambulansu), Wyciąg ze świadectwa homologacji dla ambulansu specjalnego sanitarnego tj.: pojazdu bazowego po wykonaniu adaptacji na ambulans typu C – złącznik nr 12(wraz z dostawą ambulansu), Dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wytrzymałościowych przez niezależną jednostkę notyfikowaną dla oferowanej podstawy(lawety) pod nosze główne(podstawa musi być przystosowana do posiadanego przez Zamawiającego transportera noszy) – złącznik nr 13, Protokół/Sprawozdanie z badań wydany przez niezależną jednostkę notyfikującą potwierdzając, iż zaoferowany system ogrzewania i klimatyzacji spełnia wysmagania aktualnej normy PN EN 1789 w zakresie pkt. 4.5.5.1 i 4.5.5.2 – złącznik nr 14, Foldery wraz z opisem zaoferowanego wyposażenia i sprzętu medycznego– złącznik nr 15
Inne dokumenty niewymienione Podpisany i wypełniony Formularz oferty – załącznik nr1, Podpisany i wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 2, Formularz parametrów technicznych punktowanych– załącznik nr 2b, Podpisany i zaakceptowany Wzór umowy dot. zad. 1 – załącznik nr 6, Podpisany i zaakceptowany Wzór umowy dot. zad. 2,3,4 – załącznik nr 7, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1. ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1.1. dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy bez wpływu na cenę brutto, o której mowa w § 2 ust. 1. 1.2. jeżeli wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, niewynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o ten okres czasu. 1.3. gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca /na terenie miasta Braniewa/, 1.4. gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała 1.5. gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 1.6. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację operacji, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 1.7. jeżeli wprowadzenie koniecznych zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji operacji związanym z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 1.8. gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony 1.9. inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: ambulans drogowy typy C z zabudową medyczną i noszami z transporterem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34211200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis zgodnie z Formularzem wymaganych warunków technicznych – załącznik nr 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis zgodnie z Formularzem wymaganych warunków technicznych – załącznik nr 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis zgodnie z Formularzem wymaganych warunków technicznych – załącznik nr 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: wyposażenie medyczne ambulansu typu C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis zgodnie z Formularzem wymaganych warunków technicznych – załącznik nr 2a do siwz
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)