Zakup i dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538488-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa materiałów biurowych, w ciągu 24
miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, na podstawie zapotrzebowań jednostkowych wystawianych
przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres, wielkość i asortyment (rodzaj) oraz inne wymagania
dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności punkt 3.2 specyfikacji istotnych warunków
zamówienia (SIWZ) oraz załącznik nr 2 do niej p.n. "Formularz asortymentowo-cenowy".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80228e79-0de6-4dee-b9d4-e5646e37399e
Biuletyn 538488-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Regon 00017341000000
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-629
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5617624,
Zamawiajacy fax 22 8330724
Zamawiajacy email zam.pub@sgsp.edu.pl,
Adres strony url https://www.sgsp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-do
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-do
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w Kancelarii Ogólnej SGSP. Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZKOŁA GŁÓWNA SŁUŻBY POŻARNICZEJ, KANCELARIA OGÓLNA, pokój 117, budynek B Obiekt 02 SGSP, ul. Siemiradzkiego 2 01-630 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny PN 08/19
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa materiałów biurowych, w ciągu 24 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, na podstawie zapotrzebowań jednostkowych wystawianych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres, wielkość i asortyment (rodzaj) oraz inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności punkt 3.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz załącznik nr 2 do niej p.n. "Formularz asortymentowo-cenowy".
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (obejmującej sprzedaż i dostawy materiałów biurowych) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi udowodnić, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał – należycie wykonuje minimum trzy dostawy w zakresie odpowiednim do przedmiotu (sprzedaż i dostawa materiałów biurowych) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda z tych dostaw. Zamawiający wymaga, aby każda z trzech dostaw, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielną umowę – nie dopuszcza sumowania kilku dostaw z umów o niższych wartościach niż wskazane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek cna ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1. Polisa ubezpieczeniowa lub jej kopia potwierdzająca spełnienie warunku opisanego w punkcie 5.2.1 SIWZ; 2. Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku opisanego w punkcie 5.2.2 SIWZ wraz z dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla każdej pozycji wymienionej w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ : opis wraz ze zdjęciem (np. w postaci spełniających ten wymóg kart katalogowych) oferowanego produktu – z zaznaczeniem pozycji (w ofercie oraz w formularzu asortymentowo-cenowym), której dotyczy opis. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23). Jeżeli zostały złożone odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej mogą oni przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzech tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, w złotych polskich (PLN), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawieraćnastępujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS tytułem: wadium w sprawie PN 02/19. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione w terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje o przewidywanych, istotnych zmianach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy i charakter, oraz warunki wprowadzenia zmian - zawarte są w punkcie 16.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia jednostkowego w trybie pilnym
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia jednostkowego w trybie zwykłym
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)