Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących wraz sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową.

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538222-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku do SIWZ wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową urządzeń przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, obejmująca następujące zadania:
1)ZADANIE NR 1: Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku do SIWZ.
2)ZADANIE NR 2: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanych w załączniku do SIWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szacunkowe ilości wydruków zawierają załączniki do SIWZ: Zestawienie parametrów technicznych oraz Formularz asortymentowo- cenowy; Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości wydruków są jedynie szacunkowe i będą uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego .
3.Do wyliczenia ceny oferty należy posłużyć się formularzem asortymentowo-cenowym. Oferowana cena powinna zawierać koszt dzierżawy drukarek oraz koszt wydruków wg. wskazanych ilości szacunkowych, uwzględniający wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania drukarek ( za wyjątkiem papieru ksero).
4.Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu używania na terenie RP.
5.W celu oceny dokonania oceny zgodności zaoferowanych drukarek z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz oceny kompatybilności z systemami informatycznymi Zamawiającego w zakresie poprawnego drukowania recept oraz wydruków w formacie A4 – Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu będzie zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego próbki w postaci 1 sztuki oferowanej drukarki. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego próbka zostanie zaliczona na poczet dostawy, w innym przypadku – zostanie zwrócona Wykonawcy.
6.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie ciągłości pracy drukarek, w tym bieżące monitorowanie zużycia materiałów eksploatacyjnych i dostarczanie ich do siedziby Zamawiającego ( Samodzielna Sekcja ds. Informatyki – Budynek Administracji III piętro) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym uwzględniającym czas dostawy.
7.Zadeklarowany przez Wykonawcę czas usunięcia awarii drukarki będzie podlegał ocenie w ramach jednego z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas usunięcia awarii nie przekroczył 72 godzin. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia zastępczego.
8.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e1919f1-a76c-4a2a-8ec7-c4b2a0c7c15d
Biuletyn 538222-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Regon 31014300000000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Wieluń
Zamawiajacy kod pocztowy 98-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 406 800,
Zamawiajacy fax 438 406 801
Zamawiajacy email sekretariat@szpital-wielun.pl,
Adres strony url www.szpital-wielun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-wielun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-wielun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Wieluniu, ul.Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, pok.216 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących wraz sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową.
Numer referencyjny SPZOZ -ZP/2/24/242 /5 /2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Wykonawca może złożyć wyłącznie ofertę obejmującą wysztkie części zamówienia.
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku do SIWZ wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową urządzeń przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, obejmująca następujące zadania: 1)ZADANIE NR 1: Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku do SIWZ. 2)ZADANIE NR 2: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanych w załączniku do SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szacunkowe ilości wydruków zawierają załączniki do SIWZ: Zestawienie parametrów technicznych oraz Formularz asortymentowo- cenowy; Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości wydruków są jedynie szacunkowe i będą uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego . 3.Do wyliczenia ceny oferty należy posłużyć się formularzem asortymentowo-cenowym. Oferowana cena powinna zawierać koszt dzierżawy drukarek oraz koszt wydruków wg. wskazanych ilości szacunkowych, uwzględniający wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania drukarek ( za wyjątkiem papieru ksero). 4.Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu używania na terenie RP. 5.W celu oceny dokonania oceny zgodności zaoferowanych drukarek z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz oceny kompatybilności z systemami informatycznymi Zamawiającego w zakresie poprawnego drukowania recept oraz wydruków w formacie A4 – Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu będzie zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego próbki w postaci 1 sztuki oferowanej drukarki. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego próbka zostanie zaliczona na poczet dostawy, w innym przypadku – zostanie zwrócona Wykonawcy. 6.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie ciągłości pracy drukarek, w tym bieżące monitorowanie zużycia materiałów eksploatacyjnych i dostarczanie ich do siedziby Zamawiającego ( Samodzielna Sekcja ds. Informatyki – Budynek Administracji III piętro) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym uwzględniającym czas dostawy. 7.Zadeklarowany przez Wykonawcę czas usunięcia awarii drukarki będzie podlegał ocenie w ramach jednego z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas usunięcia awarii nie przekroczył 72 godzin. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia zastępczego. 8.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 60
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w stosunku do: a.zadania nr 1 polegającego na wydzierżawieniu urządzeń drukujących; b.zadania nr 2 polegającego na sukcesywnej dostawie materiałów eksploatacyjnych oraz obsłudze serwisowej urządzeń drukujących.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne oraz o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki w postaci 1 sztuki zaoferowanej drukarki zgodnie wymogami SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa art. 86 ust.5 ustawy Pzp tj. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony pod rygorem ich nieważności. 2.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy: a)zmiany danych stron (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkująca sukcesją generalną; b)zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ; c)zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujące niemożnością dalszej realizacji przedmiotu umowy; d)zmiany ceny spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług , przy czym wartość ceny jednostkowej cena netto pozostaje bez zmian, a określona w aneksie wartość cen brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3.Ponadto, strony przewidują możliwość zmiany polegającej na przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanego zakresu zakontraktowanych wydruków w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1. Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 60
Zalacznik krotki opis Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w SIWZ i załącznikach do niej. Ilość szacunkowa na okres 60 miesięcy 42 szt z możliwością zwiększenia do 50 sztuk ( na podstawie wykorzystania prawa opcji).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2.Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanych w SIWZ i załącznikach do niej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 60
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanym w SIWZ i załącznikach do niej . Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń powinna być realizowana w sposób zapewniający ciągłość pracy urządzeń. Szacunkowa wielkość zamówienia na okres 60 miesięcy wynosi 1 500 000 stron wydruku z możliwością zwiększenia tej ilości o 30 % ( na podstawie wykorzystania przez Zamawiającego prawa opcji).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)