GuidZP400 |
4e1919f1-a76c-4a2a-8ec7-c4b2a0c7c15d
|
Biuletyn |
538222-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
|
Regon |
31014300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieluń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 406 800,
|
Zamawiajacy fax |
438 406 801
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpital-wielun.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-wielun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-wielun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-wielun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Wieluniu, ul.Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, pok.216 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących wraz sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową.
|
Numer referencyjny |
SPZOZ -ZP/2/24/242 /5 /2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Wykonawca może złożyć wyłącznie ofertę obejmującą wysztkie części zamówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku do SIWZ wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową urządzeń przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, obejmująca następujące zadania:
1)ZADANIE NR 1: Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku do SIWZ.
2)ZADANIE NR 2: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanych w załączniku do SIWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szacunkowe ilości wydruków zawierają załączniki do SIWZ: Zestawienie parametrów technicznych oraz Formularz asortymentowo- cenowy; Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości wydruków są jedynie szacunkowe i będą uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego .
3.Do wyliczenia ceny oferty należy posłużyć się formularzem asortymentowo-cenowym. Oferowana cena powinna zawierać koszt dzierżawy drukarek oraz koszt wydruków wg. wskazanych ilości szacunkowych, uwzględniający wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania drukarek ( za wyjątkiem papieru ksero).
4.Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu używania na terenie RP.
5.W celu oceny dokonania oceny zgodności zaoferowanych drukarek z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz oceny kompatybilności z systemami informatycznymi Zamawiającego w zakresie poprawnego drukowania recept oraz wydruków w formacie A4 – Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu będzie zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego próbki w postaci 1 sztuki oferowanej drukarki. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego próbka zostanie zaliczona na poczet dostawy, w innym przypadku – zostanie zwrócona Wykonawcy.
6.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie ciągłości pracy drukarek, w tym bieżące monitorowanie zużycia materiałów eksploatacyjnych i dostarczanie ich do siedziby Zamawiającego ( Samodzielna Sekcja ds. Informatyki – Budynek Administracji III piętro) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym uwzględniającym czas dostawy.
7.Zadeklarowany przez Wykonawcę czas usunięcia awarii drukarki będzie podlegał ocenie w ramach jednego z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas usunięcia awarii nie przekroczył 72 godzin. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia zastępczego.
8.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
1.Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w stosunku do:
a.zadania nr 1 polegającego na wydzierżawieniu urządzeń drukujących;
b.zadania nr 2 polegającego na sukcesywnej dostawie materiałów eksploatacyjnych oraz obsłudze serwisowej urządzeń drukujących.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne oraz o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki w postaci 1 sztuki zaoferowanej drukarki zgodnie wymogami SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa art. 86 ust.5 ustawy Pzp tj. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony pod rygorem ich nieważności.
2.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy:
a)zmiany danych stron (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkująca sukcesją generalną;
b)zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ;
c)zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujące niemożnością dalszej realizacji przedmiotu umowy;
d)zmiany ceny spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług , przy czym wartość ceny jednostkowej cena netto pozostaje bez zmian, a określona w aneksie wartość cen brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3.Ponadto, strony przewidują możliwość zmiany polegającej na przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanego zakresu zakontraktowanych wydruków w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1. Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Dzierżawa nowych wielofunkcyjnych, laserowych urządzeń drukujących o parametrach technicznych opisanych szczegółowo w SIWZ i załącznikach do niej. Ilość szacunkowa na okres 60 miesięcy 42 szt z możliwością zwiększenia do 50 sztuk ( na podstawie wykorzystania prawa opcji).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2.Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanych w SIWZ i załącznikach do niej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń drukujących przez okres 60 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie szczegółowo opisanym w SIWZ i załącznikach do niej . Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz obsługa serwisowa urządzeń powinna być realizowana w sposób zapewniający ciągłość pracy urządzeń. Szacunkowa wielkość zamówienia na okres 60 miesięcy wynosi 1 500 000 stron wydruku z możliwością zwiększenia tej ilości o 30 % ( na podstawie wykorzystania przez Zamawiającego prawa opcji).
|
| |