Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, z podziałem na sześć części

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538078-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części tj.:
Część 1 – odzież i obuwie robocze
Część 2 – środki ochrony indywidualnej
Część 3 – odzież medyczna
Część 4 – środki do Clean room
Część 5 – jednorazowe środki ochrony
Część 6 – akcesoria do wspinaczki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14995c90-efb1-4d39-b3b9-c47be9d6d413
Biuletyn 538078-N-2019
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Regon 00003007360000
Zamawiajacy adres ulica Stabłowicka
Zamawiajacy adres numer domu 147
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 71 720 16 01,
Zamawiajacy fax +78 71 720 16 00
Zamawiajacy email malgorzata.blaszkowska@port.org.pl,
Adres strony url https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wydatki związane z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego będą ponoszone między innymi ze środków projektowych następujących źródeł finansowania: 1) Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 4 Oś priorytetowa: „Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego”, działanie 4.1 „Badania naukowe i prace rozwojowe”, a. poddziałanie 4.1.4 „Projekty aplikacyjne” – dla projektów POIR.04.01.04-00-0087/16, POIR.04.01.04-00-0012/17, i POIR.04.01.04-00-0116/16 b. poddziałanie 4.1.2 „Regionalne agendy naukowo-badawcze” – dla projektu POIR.04.01.02-00-0059/17, 2) Środki pozyskane w ramach programu TEAM TECH Fundacji na rzecz Nauki Polskiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 4 Oś priorytetowa: „Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego”, działanie 4.4 „Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R” – dla projektu TEAM TECH/2016-3/1 oraz POIR.04.04.00-00-3E14/16-00 3) Środki Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego zgodnie z decyzją DIR/WK/2017/01, 4) Środki pozyskane w ramach programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „1 Konkurs polsko-berliński w obszarze fotoniki” – dla projektu 2/POLBER-1/2016, 5) Środki pozyskane w ramach programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „na rzecz Obronności i Bezpieczeństwa Państwa” – dla projektu DOB-BIO8/08/01/2016, 6) Środki Narodowego Centrum nauki przyznanych dla projektów: UMO-2015/19/D/ST5/00722, UMO-2015/19/N/NZ1/00578, UMO-2015/18/M/NZ6/00414, UMO-2015/19/B/ST8/02761, UMO-2015/19/D/NZ2/03193, UMO-2017/27/B/NZ6/02103, UMO-2014/15/B/NZ6/03502, UMO-2015/18/E/NZ3/00695, UMO-2015/19/D/NZ5/03518, UMO-2018/29/B/ST3/02731, UMO‑2015/19/N/ST7/01511 UMO-2016/21/D/ST5/01674, POIR.04.01.04-00-0012/17, projekt finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu LIDER IX w ramach umowy o dofinansowanie nr LIDER/47/0194/L-9/17/NCBR/2018 a także przyszłych projektów, o które ubiega się Zamawiający, a które będą finansowały wydatki objęte finansowaniem.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, bud. 1 Recepcja
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, z podziałem na sześć części
Numer referencyjny TZ.271.16.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części tj.: Część 1 – odzież i obuwie robocze Część 2 – środki ochrony indywidualnej Część 3 – odzież medyczna Część 4 – środki do Clean room Część 5 – jednorazowe środki ochrony Część 6 – akcesoria do wspinaczki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Inne dokumenty niewymienione Na zawartość oferty składa się: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy), 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy), 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego rejestru (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w razie wystąpienia określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania (Umowy) i/lub terminów pośrednich (dostaw): i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 10 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o czas jej występowania, iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych, v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw, vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu – o uzgodniony okres, vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów i/lub zadań badawczych realizowanych przez Zamawiającego, b) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego, c) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów, d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, e) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, f) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w Zapytaniu ofertowym lub je przewyższać, z zastrzeżeniem, że zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, g) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, h) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, i) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa odzież i obuwie robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są m.in.: kamizelki odblaskowe, obuwie, czapki, spodnie, t-shirt, bluzy, kurtki robocze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa środki ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są m.in.: rękawice, kaski ochronne, kombinezony ochronne, osłony przedramienne, okulary, przylbice, fartuchy, maski, filtry, nauszniki, obówie,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa odzież medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są m.in.: bluzy medyczne, spodnie medyczne, obuwie medyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa środki do Clean room
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są m.in.: kombinezon ochronny, rękawice, ochraniacze, maty, chusteczki, preparaty do podłóg
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa jednorazowe środki ochrony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są m.in. czepki ochronne, osony na obuwie, maseczki chirurgiczne, fartuchy jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa akcesoria do wspinaczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest lina dynamiczna.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)