GuidZP400 |
14995c90-efb1-4d39-b3b9-c47be9d6d413
|
Biuletyn |
538078-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
|
Regon |
00003007360000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stabłowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 71 720 16 01,
|
Zamawiajacy fax |
+78 71 720 16 00
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.blaszkowska@port.org.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wydatki związane z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego będą ponoszone między innymi ze środków projektowych następujących źródeł finansowania: 1) Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 4 Oś priorytetowa: „Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego”, działanie 4.1 „Badania naukowe i prace rozwojowe”, a. poddziałanie 4.1.4 „Projekty aplikacyjne” – dla projektów POIR.04.01.04-00-0087/16, POIR.04.01.04-00-0012/17, i POIR.04.01.04-00-0116/16 b. poddziałanie 4.1.2 „Regionalne agendy naukowo-badawcze” – dla projektu POIR.04.01.02-00-0059/17, 2) Środki pozyskane w ramach programu TEAM TECH Fundacji na rzecz Nauki Polskiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 4 Oś priorytetowa: „Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego”, działanie 4.4 „Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R” – dla projektu TEAM TECH/2016-3/1 oraz POIR.04.04.00-00-3E14/16-00 3) Środki Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego zgodnie z decyzją DIR/WK/2017/01, 4) Środki pozyskane w ramach programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „1 Konkurs polsko-berliński w obszarze fotoniki” – dla projektu 2/POLBER-1/2016, 5) Środki pozyskane w ramach programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „na rzecz Obronności i Bezpieczeństwa Państwa” – dla projektu DOB-BIO8/08/01/2016, 6) Środki Narodowego Centrum nauki przyznanych dla projektów: UMO-2015/19/D/ST5/00722, UMO-2015/19/N/NZ1/00578, UMO-2015/18/M/NZ6/00414, UMO-2015/19/B/ST8/02761, UMO-2015/19/D/NZ2/03193, UMO-2017/27/B/NZ6/02103, UMO-2014/15/B/NZ6/03502, UMO-2015/18/E/NZ3/00695, UMO-2015/19/D/NZ5/03518, UMO-2018/29/B/ST3/02731, UMO‑2015/19/N/ST7/01511 UMO-2016/21/D/ST5/01674, POIR.04.01.04-00-0012/17, projekt finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu LIDER IX w ramach umowy o dofinansowanie nr LIDER/47/0194/L-9/17/NCBR/2018 a także przyszłych projektów, o które ubiega się Zamawiający, a które będą finansowały wydatki objęte finansowaniem.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, bud. 1 Recepcja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, z podziałem na sześć części
|
Numer referencyjny |
TZ.271.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części tj.:
Część 1 – odzież i obuwie robocze
Część 2 – środki ochrony indywidualnej
Część 3 – odzież medyczna
Część 4 – środki do Clean room
Część 5 – jednorazowe środki ochrony
Część 6 – akcesoria do wspinaczki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na zawartość oferty składa się:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy),
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy),
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego rejestru (jeżeli dotyczy).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w razie wystąpienia określonych poniżej warunków:
a) zmiana terminu wykonania (Umowy) i/lub terminów pośrednich (dostaw):
i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 10 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o czas jej występowania,
iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych,
v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw,
vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu – o uzgodniony okres,
vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów i/lub zadań badawczych realizowanych przez Zamawiającego,
b) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego,
c) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów,
d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT,
e) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
f) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w Zapytaniu ofertowym lub je przewyższać, z zastrzeżeniem, że zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy,
g) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać,
h) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego,
i) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
odzież i obuwie robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są m.in.: kamizelki odblaskowe, obuwie, czapki, spodnie, t-shirt, bluzy, kurtki robocze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
środki ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia są m.in.: rękawice, kaski ochronne, kombinezony ochronne, osłony przedramienne, okulary, przylbice, fartuchy, maski, filtry, nauszniki, obówie,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
odzież medyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są m.in.: bluzy medyczne, spodnie medyczne, obuwie medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
środki do Clean room
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są m.in.: kombinezon ochronny, rękawice, ochraniacze, maty, chusteczki, preparaty do podłóg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
jednorazowe środki ochrony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są m.in. czepki ochronne, osony na obuwie, maseczki chirurgiczne, fartuchy jednorazowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
akcesoria do wspinaczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest lina dynamiczna.
|
| |