Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Nr UG.EFS.11.2019

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Gmina Sieradz
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538025-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Sieradz.
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
3)Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
4)Kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 39.16.21.00-6
5)Dostawa musi obejmować fabrycznie nowe produkty/ urządzenia oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Artykuły składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.
6)W przypadku, gdy produkt nie będzie zgodny z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia.
7)Wszystkie produkty muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania w szkole.
8)Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem.
9)Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na dostarczony towar.
10)Zamawiający informuje, że ilekroć we wskazanej powyżej dokumentacji podane są konkretne produkty określone poprzez nazwę producenta, czy systemu, to Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie równoważnych produktów/urządzeń pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i jakościowe takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w składanej przez siebie ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają parametry nie gorsze niż produkt bazowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfa77615-8d40-4e7d-8f5d-965965839897
Biuletyn 538025-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sieradz
Regon 73093452000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 043 827 55 50
Zamawiajacy fax 043 822 32 01
Zamawiajacy email kpelka@ugsieradz.com.pl
Adres strony url www.ugsieradz.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Nasze przedszkole” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ugsieradz.finn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Nr UG.EFS.11.2019
Numer referencyjny ZFZ.271.1.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Sieradz. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 3)Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 4)Kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 39.16.21.00-6 5)Dostawa musi obejmować fabrycznie nowe produkty/ urządzenia oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Artykuły składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 6)W przypadku, gdy produkt nie będzie zgodny z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia. 7)Wszystkie produkty muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania w szkole. 8)Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem. 9)Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na dostarczony towar. 10)Zamawiający informuje, że ilekroć we wskazanej powyżej dokumentacji podane są konkretne produkty określone poprzez nazwę producenta, czy systemu, to Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie równoważnych produktów/urządzeń pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i jakościowe takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w składanej przez siebie ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają parametry nie gorsze niż produkt bazowy
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1)Zamawiający wymaga wykonanie przedmiotu zamówienia nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania umowy. Termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert. 2) Miejsce dostawy: a)Szkoła Podstawowa im. Wojciecha Janczaka w Charłupi Małej, ul. Szkolna 15, 98-200 Sieradz b)Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kłocku, Kłocko 11, 98-200 Sieradz c)Szkoła Podstawowa im. Tomasza Masteja w Chojnem, ul. Główna 1, 98-200 Sieradz d)Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Walk Nad Wartą Września 1939r. w Rzechcie, Rzechta 84, 98-200 Sieradz, e)Szkoła Podstawowa im. Teodora Goździkiewicza w Dąbrowie Wielkiej, Dąbrowa Wielka 19, 98-200 Sieradz, f)Szkoła Podstawowa Gminy Sieradz im. Jana Pawła II, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 6 ppkt 4 SIWZ (załącznik Nr 4 do SIWZ) 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3)Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 pkt 1 lit. a.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 6 ppkt 1 - 3 SIWZ (załącznik Nr 5 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 2)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 3)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 7 do SIWZ. 4)inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach: 1)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; 2)wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych). Termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w pierwotnym terminie; 3)wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany; 4)wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania umowy do okoliczności wymienionych w podpunktach 1), 2), 3); 5)w przypadku braku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a wynikających w szczególności z okoliczności obciążających producenta towaru – termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie wydłużeniu o udokumentowany czas istnienia przeszkody.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sieradz, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, tel. 43 827 55 50, e-mail: sekretariat@ugsieradz.com.pl; 2)inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sieradz jest Pan Tomasz Dygała e-mail: ido@ugsieradz.com.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Nr UG.EFS.11.2019 znak sprawy: ZFZ.271.1.3.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa” oraz przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej ((t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.); 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.), przez okres 11 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 11 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)