GuidZP400 |
df99faec-2675-4a4f-ae03-000d9751a034
|
Biuletyn |
538882-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
|
Regon |
14021714200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Senatorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
222443164
|
Zamawiajacy fax |
222443218
|
Zamawiajacy email |
anna.kurpisz@msit.gov.pl
|
Adres strony url |
http://https://bip.msit.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
http://https://bip.msit.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://https://bip.msit.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://https://bip.msit.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://https://bip.msit.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych z logo lub/i napisem: Ministerstwo Sportu i Turystyki, MSiT oraz Polskie Marki Turystyczne
|
Numer referencyjny |
2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo lub/i napisem Ministerstwo Sportu i Turystyki, MSiT oraz Polskie Marki Turystyczne, numer zamówienia 2/2019.
1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (podstawowy oraz z prawem opcji) zawarty jest w Załączniku Nr 1 oraz w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3;
1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek:
2.1. Wyraźnie wskazać w ofercie zastosowane rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji;
2.2. Wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia;
2.3. Załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ.
3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
3.1. Zamawiający określił w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(SOPZ) asortyment i ilości przedmiotu zamówienia jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objęte zakresem prawa opcji.
3.2. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa przedmiotu objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
3.3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego i może być zrealizowana do wielkości wskazanych w SOPZ.
3.4. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa opcji do 30 listopada 2019 roku. Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji zostanie dostarczony w powyższym terminie po otrzymaniu przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zgłoszenia ze strony Zamawiającego. Szczegółowa ilość oraz rodzaj przedmiotu zamówienia, składającego się na prawo opcji zostaną określone przez Zamawiającego w ewentualnym zgłoszeniu pisemnym. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w dowolnej liczbie bez konieczności wykorzystania maksymalnej liczby i wartości brutto wskazanej za przedmiot zamówienia objęty prawem opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał materiały promocyjne wraz z logowaniem, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania;
3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca przed upływem terminu na składanie ofert zobowiązany jest złożyć:
1) Ofertę sporządzoną i wypełnioną wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Formularz cenowy wypelniony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (odpowiednio Rozdział IV, V SIWZ);
4) potwierdzenie wpłaty wadium w formie pieniężnej (wydruk przelewu);
5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres
i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
6) próbki materiałów lub oferowany produkt (po jednej szt. na daną pozycję);
poz. 1 – etui skórzane na wizytówki,
poz. 2 – portfel męski,
poz. 3 – portfel damski,
poz. 4 – spinki do mankietów,
poz. 7 – zestaw długopis i pióro,
poz. 8– pióro kulkowe,
poz. 9 – zestaw długopis i pióro,
poz. 11 – piłka do piłki nożnej,
poz. 19 – płyta CD Chopin wraz z dedykowanym etui,
poz. 21 – busola kompas.
7) inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym:
a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów),
b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony)
c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa,
d) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych.
UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy są dopuszczalne w sytuacjach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w Umowie:
1) zmiana poszczególnych materiałów promocyjnych na inne niż określone w SOPZ lub Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że produkty zastępcze spełniają minimalne wymogi określone w SIWZ a ich zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zmiana musi być spowodowana:
a) zakończeniem przez podmiot trzeci produkcji tych materiałów promocyjnych lub wycofaniem ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, albo
b) pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż te materiały promocyjne;
2) zmianę terminu realizacji dostaw ze względu na zmianę materiałów promocyjnych w sytuacji opisanej w pkt 1;
3) zmianę wskazanych w § 1 ust. 10 terminów związanych z wykonaniem przez Zamawiającego prawa opcji oraz zrealizowania zamówienia objętego prawem opcji;
4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Umowę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
3. Zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiana Umowy dokonana na podstawie ust. 2 nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|