Dostawa i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku-Zdroju w celu stworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Gmina Lądek Zdrój
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538823-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości.
2. Zamówienie podzielone jest na 5 części:
1. Dostawa sprzętu do serwerowni, wg Załącznika nr 3.1 do SIWZ;
2. Dostawa sprzętu biurowego, wg Załącznika nr 3.2 do SIWZ;
3. Dostawa sprzętu AGD i wyposażenia pomieszczeń socjalnych, wg Załącznika nr 3.3 do SIWZ;
4. Dostawa i montaż żaluzji wewnętrznych, wg Załącznika nr 3.4 do SIWZ;
5. Dostawa i montaż mebli, wg Załącznika nr 3.5 do SIWZ;

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części w tym na wszystkie

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
− Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Lądku Zdroju przy ul. Kolejowej 6 oraz zamontuje przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający ich eksploatację i użytkowanie.
− Dostawa wyposażenia ma polegać na wniesieniu przedmiotu umowy do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenie. Montaż przedmiotu zamówienia w części 4 polega na wniesieniu i zamontowaniu żaluzji, w części 5 na wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli. Miejsce montażu wskazuje Zamawiający. Koszty transportu, rozładunku i montażu oferowanego towaru leżą po stronie Wykonawcy. Za uszkodzenia towaru podczas transportu i rozładunku odpowiada Wykonawca. Wykonawca powinien także zabezpieczyć ewentualny sprzęt i personel niezbędny do rozładunku i wniesienia towaru do pomieszczenia.
− Wykonawca usuwa wszelkie powstałe w wyniku tych czynności, o których mowa powyżej, odpady i nieczystości, w tym również naprawia ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu, rozładunku, wniesieniu i montażu przedmiotu zamówienia.
− Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o gotowości dostawy i/lub montażu na co najmniej dwa dni robocze przed planowaną dostawą.
− Termin dostawy i/lub montażu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
− Na okoliczność każdej dostawy i/ lub montażu będzie sporządzony protokół odbiorczy.
4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku- Zdroju w celu utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
6. Warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekt umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionych Formularzy cenowych Załączniki nr 3.1 – 3.5 do SIWZ, zawierającego specyfikację asortymentową wraz z podaniem ich cen jednostkowych, wartości netto, kwoty podatku VAT oraz wartości brutto
8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Inkubatora Przedsiębiorczości, ul. Kolejowej 6 w Lądku-Zdroju.

Zakres zamówienia zawiera się w kwocie wyższej niż 30tyś euro a mniejszej niż kwoty określone na podst art. 11 ust 8 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba008088-59af-4b07-9724-a3198b6728ae
Biuletyn 538823-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Lądek Zdrój
Regon 89052355600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Lądek-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 117 850
Zamawiajacy fax 748 147 418
Zamawiajacy email umig@ladek.pl
Adres strony url www.ladek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku-Zdroju w celu stworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Lądek-Zdrój, Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku-Zdroju w celu stworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości
Numer referencyjny WR.271.6.2019.206
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości. 2. Zamówienie podzielone jest na 5 części: 1. Dostawa sprzętu do serwerowni, wg Załącznika nr 3.1 do SIWZ; 2. Dostawa sprzętu biurowego, wg Załącznika nr 3.2 do SIWZ; 3. Dostawa sprzętu AGD i wyposażenia pomieszczeń socjalnych, wg Załącznika nr 3.3 do SIWZ; 4. Dostawa i montaż żaluzji wewnętrznych, wg Załącznika nr 3.4 do SIWZ; 5. Dostawa i montaż mebli, wg Załącznika nr 3.5 do SIWZ; Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części w tym na wszystkie 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; − Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Lądku Zdroju przy ul. Kolejowej 6 oraz zamontuje przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający ich eksploatację i użytkowanie. − Dostawa wyposażenia ma polegać na wniesieniu przedmiotu umowy do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenie. Montaż przedmiotu zamówienia w części 4 polega na wniesieniu i zamontowaniu żaluzji, w części 5 na wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli. Miejsce montażu wskazuje Zamawiający. Koszty transportu, rozładunku i montażu oferowanego towaru leżą po stronie Wykonawcy. Za uszkodzenia towaru podczas transportu i rozładunku odpowiada Wykonawca. Wykonawca powinien także zabezpieczyć ewentualny sprzęt i personel niezbędny do rozładunku i wniesienia towaru do pomieszczenia. − Wykonawca usuwa wszelkie powstałe w wyniku tych czynności, o których mowa powyżej, odpady i nieczystości, w tym również naprawia ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu, rozładunku, wniesieniu i montażu przedmiotu zamówienia. − Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o gotowości dostawy i/lub montażu na co najmniej dwa dni robocze przed planowaną dostawą. − Termin dostawy i/lub montażu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. − Na okoliczność każdej dostawy i/ lub montażu będzie sporządzony protokół odbiorczy. 4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku- Zdroju w celu utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionych Formularzy cenowych Załączniki nr 3.1 – 3.5 do SIWZ, zawierającego specyfikację asortymentową wraz z podaniem ich cen jednostkowych, wartości netto, kwoty podatku VAT oraz wartości brutto 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Inkubatora Przedsiębiorczości, ul. Kolejowej 6 w Lądku-Zdroju. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie wyższej niż 30tyś euro a mniejszej niż kwoty określone na podst art. 11 ust 8 ustawy Pzp
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 4.2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia - Załącznik 4.2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: Wykazanie się dostawami wykonanymi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wykazania się minimalnie jedną dostawą: − Dla części 1: na wartość 35 000,00 zł; − Dla części 2: na wartość 50 000,00 zł; − Dla części 3: na wartość 10 000,00 zł; − Dla części 4: na wartość 14 000,00 zł; − Dla części 5: na wartość 60 000,00 zł Jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem na sumę ich wartości.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych wraz z referencjami lub innymi dokumentami – Załącznik nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego: − Dla części 1 – dostawa sprzętu do serwerowni o Dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001; o Deklaracja CE dla serwera; o Karty techniczne urządzeń: UPS, swich, router − Dla części 2 – dostawa sprzętu biurowego o Karta techniczna laptopa, zestawów komputerowych, kserkopiarki, projektora, ekranu projekcyjnego, bezprzewodowego systemu HDMI − Dla części 3 – dostawa sprzętu AGD i wyposażenia socjalnego o Karta techniczna do czajnika bezprzewodowego, kuchenki mikrofalowej, chłodziarki, zmywarki i warnika − Dla części 4 – dostawa i montaż żaluzji wewnętrznych o Karta techniczna materiału, z którego wykonana jest żaluzja o Karta techniczna szyny montażowe − Dla części 5 – dostawa i montaż mebli o Próbki laminatu mebli o Próbki materiału obiciowego krzeseł
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisane formularze cenowe – Załącznik nr 3.1 – 3.5 do SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)