GuidZP400 |
466df6a5-ce4e-4d97-ae46-a02c4257a9fd
|
Biuletyn |
538655-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400,
|
Zamawiajacy fax |
077 54 16 411
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt pn. „Młodzież gotowa do działania” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej I Osoby młode na rynku pacy, Działanie 1.4 Młodzież solidarna w działaniu.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (II p. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.13.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego. Zamówienie obejmuje także: opracowanie graficzne (projekt), wykonanie lub pozyskanie elementów graficznych tj. zdjęć i innej grafiki zwiększającej atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, oznaczenie oraz dostawa z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, tj.:
• Torby papierowe lakierowane MAŁE z logo Opolskie i logo Marszałek Województwa Opolskiego
• Torby papierowe lakierowane DUŻE z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Długopisy z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Długopisy z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego
• Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego
• Notesy z skóropodobną okładką z gumką z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie i Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego
• Kalendarze ścienne z logo Opolskie, Marszałek Województwa Opolskiego, Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, Forum Seniorów Samorządu Województwa Opolskiego, Forum Młodzieży Samorządu Województwa Opolskiego
• Kalendarze książkowe cienkie z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Kalendarze książkowe grube z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego
• Kalendarze książkowe grube z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego i Marszałek Województwa Opolskiego
• Parasol automatyczny z przedłużoną czaszą z logo Opolskie
• Parasol automatyczny z przedłużoną czaszą z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego
• Plecak turystyczny z logo Opolskie
• Termos o pojemności 500 ml z logo Opolskie i Marszałek Województwa
• Koc piknikowy składany z Logo Opolskie
• Wstążka satynowa jednostronnie, drukowana jednostronnie z logo Opolskie
• Ręcznik kąpielowy duży z logo Opolskie
• Ręcznik kąpielowy duży z logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego
• Teczka z gumką A4 lakierowana Rada Działalności Pożytku Publicznego
• Teczka A4 lakierowana Rada Działalności Pożytku Publicznego
• Skarpetki męskie z logo Opolskie i napisem „Opolskie tutaj zostaję”
• Skarpetki damskie z logo Opolskie i napisem „Opolskie tutaj zostaję”
• Papier do flipczartów
• Pisaki do flipchartów i różnego rodzaju papieru
• Komplet zakreślaczy fluorescencyjnych
• Teczka z gumką A4 lakierowana z logo projektu
• Długopis z logo projektu
• Notes z logo projektu
• Naklejki papierowe z logo projektu
• Flipchart magnetyczny mobilny na kółkach 100x70 cm
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ) wyżej wymienione przedmioty.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
dot. II.8) IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w dniach do 15 dni roboczych od ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, z wyłączeniem pozycji 10, 11, 12, 13, 24 i 25 (OPZ). Pozycje 10,11,12,13 (OPZ) zostaną wykonane i dostarczone do dnia 30 września 2019 roku. Pozycje 24, 25 (OPZ) zrealizowane i dostarczone mają być w terminie jak najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 4 tygodnie od momentu ostatecznej akceptacji projektu.
przy uwzględnieniu zapisów „IPU jak niżej:
„§2
1. Kontakty robocze pomiędzy stronami będą odbywać się telefoniczne i/lub drogą elektroniczną.
2. Termin wykonania umowy: zgodny z ofertą Wykonawcy z dnia …………….………….. w ciągu ……………………… dni roboczych od ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego z wyłączeniem pozycji 10, 11, 12, 13, 24, 25 Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Pozycje 10,11, 12, 13 o których mowa w ust. 2 zostaną wykonane i dostarczone do dnia 30 września 2019 roku.
4. Pozycje 24, 25 zrealizowane i dostarczone mają być w terminie jak najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 4 tygodnie od momentu ostatecznej akceptacji projektu. (…)”
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
W DRUKU ofertowym należy wpisać:
TERMIN WYKONANIA I DOSTARCZENIA ZAMÓWIENIA ………….………………………… dni (należy wpisać dni robocze)
Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych, lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2015r., poz. 90).
Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP:
ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1.
ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
POSTANOWIENIA UMOWY „§ 7
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Przedmiot umowy finansowany jest ze środków własnych Budżetu Województwa oraz ze środków unijnych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków,
2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian,
a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
3) przy zaistniałej istotnej zmianie okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
5. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
wg Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|